Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas linnut laulujansa visertää kauniisti. Myös eikö Herran kansa Luojaansa kiittäisi! Mun sieluni, sä liitä myös äänes kuorohon ja armon Herraa kiitä, kun laupias hän on

Vierailija
03.06.2022 |

Niinpä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Suvivirsi ihan virallisesti kielletty? Vai onko se vain niissä kouluissa missä on paljon kunniakansalaisten lapsia?

Muuttajat haluaa että kyseisen maan kulttuuri ja tavat ovat käytössä,ei se heitä häiritse.

Vierailija
22/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa sievä laulu! Kiitän!

Tätä olen kyynelehtinyt kaksi kertaa, kun lapseni siirtyi alakoulusta yläkouluun.

- mummo -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan surullisia kappaleita. Muista että tuo Peppijäähyväislaulu laulettiiin joskus ala-alasteella lähteville kutosille ja mua itketti ja hävetti yrittää piilottaa sitä. En ole koskaan tykännyt melankolisista lauluista.

Vierailija
24/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset kävivät koulun kanssa kirkossa ja lauloivat sen siellä.

Vierailija
25/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskispaska vittuhun mun intternetistä!

Vierailija
26/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kehotettiin viime kevätjuhlassa seisomaan viimeisen säkeistön aikana. Ei varmaan ollut tarpeeksi tunnustuksellista istualtaan? En noussut ylös. Mulkoilu ei haittaa.

Eikö suvivirsi ole vain persujen kohta sekin kielletään politiikkaa? Jos joku sen lupaa kieltää, peruskoulujen juhlista, niin saa minun äänen heti.

Uskonnot hoidetaan omalla ajalla. Jokainen omansa.

Vierailija
27/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulettiin tuota 70-luvulla keväisin. Kiintoisaa, että se jo silloin tuntui täysin aikansa eläneeltä käytännöltä.

Vierailija
28/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inhoan surullisia kappaleita. Muista että tuo Peppijäähyväislaulu laulettiiin joskus ala-alasteella lähteville kutosille ja mua itketti ja hävetti yrittää piilottaa sitä. En ole koskaan tykännyt melankolisista lauluista.

Maa on niin kaunis on toinen että aina alkaa itkettää ja maa tärähdellä jalkojen alla. t. iso mies.

Vierailija
29/29 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään on persut ja persu esiversiot jauhaneet että kohta kielletään suvivirsi? Pari vuosikymmentä vai pidempään.

Vielä joutuu sitä silti sietämään ja ylös penkistä olisi vielä noustava, ateistinkin.

Joko se kohta saataisiin kiellettyä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi