Mies, onko sinulle koskaan käynyt niin että se liuuttelu märässä pimpsassa on tuntunut vaan niin vastustamattoman hyvältä, että olet lauennut sinne jo ennen kuin olisit halunnutkaan?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole naisilla tuota vaivaa..
Ei niin, vaikka miehet yrittää kovin niin selittääkkin.
Suurin ero miehissä ja naisissa on se, että miehet ne yrittää kaikin keinoin olla laukeamatta, kun naiset taas yrittää kaikin keinoin laueta. Tasan ei käy onnen lahjat.
Kyllä monta kertaa, olen tosin sen verran seksihullu että heti perään uutta nallia
Vierailija kirjoitti:
Kyllä monta kertaa, olen tosin sen verran seksihullu että heti perään uutta nallia
Meillä usein ekaksi nautitaan pikakahvit ja sitten alkaa pidempi taidenautinto. Yleensä lipsahtaa vielä hetken huilin jälkeen kolmanteen kun ei malta naisen vartalon tunnusta, lämmöstä ja suudelmista irrottautua.
Mä oon sanonut mun tyttöystävälle, että olen aivan hyödytön hänelle ekalla yhdyntäkerralla. Tuntuu niin hyvältä, enkä pysty millään pidättämään. Toinen ja kolmas kerta on sit pidempiä ja tyttönikin saa kunnolla nautintoa. Hän kyllä väittää, että saa sitä jo paljon mun pikaisella ekalla työntelyllä ja, että häntä kiihottaa mun kiihkoiluni. Pakko kai uskoa, koska hän niin suukottaa mua ja puhuu ihania siinä kun huohottelen. Olen kyllä onnekas.
Minusta on ihanaa kun mieheni laukeaa nopeasti. Se kiihottaa, ja siitä tulee todella seksikäs, haluttu olo. Niin että antaa tulla vaan, ruikkikaa pojat jos siltä tuntuu. Lasti liikkeelle 💋
On käyny (tietysti) ja vieläpä siten, että ei olisi pitänyt laueta sisään.
Mutta se vain hiveli ja tuntui niin hyvältä, lämpimältä ja märältä, että aivojen järkiosa kytkeytyi pois ja siemenet linkosi sinne sitten.