Kertokaa vaatekappaleesta, joka on ollut kaapissanne vuosia kertaakaan käyttämättä!
Minä ostin ehkä kahdeksan vuotta sitten kaksi keväistä villakangastakkia, luit oikein. Villakangastakit keväisissä väreissä. Milloin Suomessa edes käytetään villakangastakkia? Ei koskaan, koska se ei pidä vettä ja kesällä on liian kuuma. Täysin idioottimaista. Ostin ne, koska ne näyttivät hyvältä päällä. Siellä ne ovat kaapissa hyvännäköisinä. En tiedä, käytänkö niitä ikinä.
Entä teillä?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
ei talvellakaan ole pakko käyttää pelkkää mustaa.käytä niitä talvella.
Eivät ole tarpeeksi järeitä talveen. ap
Hääpuku. Häät peruuntuivat, puku ei mennyt kaupaksi kun ei ole merkkipuku ja koko on keskivertoa pienempi.
Työkaverit osti minulle 50-vuotislahjaksi Marimekon JokaPoika-raitapaidan.
En käytä sitä koskaan. Olen insinööri, en arkkitehti tai kirjastonhoitaja!
Vierailija kirjoitti:
Hääpuku. Häät peruuntuivat, puku ei mennyt kaupaksi kun ei ole merkkipuku ja koko on keskivertoa pienempi.
Miksi häät peruuntuivat tuollaisessa vaiheessa?
Ohut poimuileva hame, jonka ystäväni myi minulla. Sisareni lyhensi sitä, mutta käyttämättä se on jäänyt.
Eikö keväiset villakangastakit käy ainakin huhtikuussa jos ei muulloin?
Vierailija kirjoitti:
Työkaverit osti minulle 50-vuotislahjaksi Marimekon JokaPoika-raitapaidan.
En käytä sitä koskaan. Olen insinööri, en arkkitehti tai kirjastonhoitaja!
Vaatelahjat ovat kyllä pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna huhtikuussa oli vielä täysi talvi. Ja sitten on satanut. Ja pari päivää ollut liian kuuma. Eivät ne vain sovi Suomeen. ap
Rinnat kutistuivat huomattavasti raskauden ja imetyksen jäljiltä, yksi kallis kotelomekko ei istu enää, rinnuksiin jää tyhjä pussi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna huhtikuussa oli vielä täysi talvi. Ja sitten on satanut. Ja pari päivää ollut liian kuuma. Eivät ne vain sovi Suomeen. ap
Jaa, no mä kyllä käytin sellaista useana päivänä, huhtikuu oli harvinaisen vähäsateinen tänä vuonna. Mut ehkä mukaan joskus jos reissaat keväällä vaikka Keski-Euroopassa?
Olen ostanut kaksi lohenpunaista, ihan söpöä paitaa vuosikymmen sitten mutta en ole koskaan käyttänyt niitä, koska vaikka ne ovat todella sieviä, lohenpunainen näyttää minun päälläni kauhealta.
Juhlapuku, siis lattiamittainen mekko, ei ole ollut sopivia juhlia, mm. koronan takia, moneen vuoteen.
Nyt keväällä tyhjensin vaatekaappeja. Sain sieltä keräykseen kaksi Ikean kassillista vaatteita. Oli joku hutiostos jossa oli vielä hintalappukin.Piti varmaan palauttaa kauppaan mutta palautusaika oli umpeentunut. Kenkiä oli myös kaksi kassia. Pois vietävä liinavaatekassi on jäänyt vielä talliin. Juhlapukuja en vieläkään raskinut heittää. Niissä on yksi käyttämätön. Oli ostettu ulkomaiseen kongressiin iltapuvuksi mutta minun kutsun vei joku vantaalainen politikko, mies. Se oisi ollut Riossa. Minulle tuli musta olkalaukku jossa on Kongresssi nimi ja Rio Janeiro ja esitteitä ja karttoja. Mieheni ei sitten myöskän mennyt.
Minulta löytyy lahjaksi saatuja puseroita ja erilaisia asusteita , käsineitä ja paljon huiveja. En osaa niitä käyttää. Eivät ole minun tyyliä. Lahjat yleensäkin jäävät kaapin perälle. Aina muutossa vaan siirtelen niitä. Aika hullua. Monet kiikarit esimerkiksi. Kosmetiikkaa lahjapakkauksessa. Kai ne pitäis nakata johonkin keräykseen. Koriste-esineet samoin.
Juhlavaatteet kertoo surusta ,kun ei päässeet juhlaan. Jäi vain juhlatamineet kaappiin roikkuaan. Kaikilta se myynti ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi häät peruuntuivat tuollaisessa vaiheessa?
Sulhanen muutti mielensä ja halusi erota. Tuon lisäksi ei onneksi ollut kuin vihkipaikan sekä vihkijän peruutus. Tuttavapiirissä yhdet häät peruttiin sulhasen toimesta siinä vaiheessa, kun kutsut olivat jo lähteneet.
Valkoinen mekko, jossa on epätasaisen paksuisia mustia raitoja ja semmoinen jännä verkko/pitsi päällä. Aivan todella kaunis ja ihana, mutta ostin sen vaikka se oli vähän tiukka aikanaan. Isompaa kokoa ei kaupalla ollut. Sitten menin vielä lihomaan enemmän, ja mekko ei mahdu millään enkä kerennyt kertaakaan käyttämään sitä. Ajattelin ostaessani sen juhlamekoksi, nykyään pitäisin sitä arkenakin.
Nyt olen raskaana, ja alan laihduttaa heti kun lapsi syntyy. Tuntuu että tällä hetkellä on enemmän motivaatiota kuin ikinä. Haluan vielä mahtua tuohon ihanuuteen.
Linnan juhliin teettämäni hemmetin kallis juhlapuku. Designer ei ottanut huomioon tärkeimpiä toiveitani vaan toteutti puvun tietyin osin oman näkemyksensä pohjalta, joten en sitten lopulta edes laittanut sitä kun en tuntenut oloani varmaksi siinä, vaan ostin viime hetken paniikissa valmispuvun jota muokkaamalla tulikin parempi kuin tuo suunniteltu uniikkipuku. Tuolla se roikkuu vaatekaapissa, kirpaisee hieman joka kerta kun avaan kaapin oven.
Vierailija kirjoitti:
Linnan juhliin teettämäni hemmetin kallis juhlapuku. Designer ei ottanut huomioon tärkeimpiä toiveitani vaan toteutti puvun tietyin osin oman näkemyksensä pohjalta, joten en sitten lopulta edes laittanut sitä kun en tuntenut oloani varmaksi siinä, vaan ostin viime hetken paniikissa valmispuvun jota muokkaamalla tulikin parempi kuin tuo suunniteltu uniikkipuku. Tuolla se roikkuu vaatekaapissa, kirpaisee hieman joka kerta kun avaan kaapin oven.
Kerro jotenkin ympäripyöreästi, miksi sait kutsun Linnan juhliin!
ei talvellakaan ole pakko käyttää pelkkää mustaa.käytä niitä talvella.