Oletteko huomenna menossa katsomaan Iron Maidenia Hyvinkäälle?
Ja mitä mieltä olette Maidenin uusimmasta Senjutsu-albumista? Omasta mielestäni kyseessä on paras Maiden albumi 2000-luvulta, ennen oma suosikki oli Brave New World, mutta tämä TAIDETEOS meni sen ohitse! Kaikista Maiden albumeista oma suosikki on edelleen Number of the Beast, en usko että mikään ikinä menee sen ohi, mitä mieltä olette?
Ja en malta odottaa näkeväni Maidenia taas neljän vuoden jälkeen! Toivon että tekevät kiertueen jolla soittavat koko Senjutsu-albumin niinkuin Bruce vihjaili, sillä onhan kyseinen albumi nimittäin pelkkää TAIDETTA! Ja tiesittekö että nyt he saattavat pian alkaa äänittämään vieläkin uutta levyä? Kyllä on Rautaisia Ukkoja! Toivottavasti jatkavat vielä pitkään!🤗
Kommentit (75)
Tämä paras Maiden albumi kautta aikojen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Clive oli paras Maiden rumpali omasta mielestäni👍 Nicko on taidokas myös, mutta niissä kolmessa ekassa albumissa oli vaan sitä jotain..
R.I.P Clive🥺 Olisin sinut halunnut tavata. Toivottavasti käännyit Jeesukseen ennen kuin kuolit ja olet nyt taivaassa🙂
Suren vieläkin Cliven kuolemaa. :(
Clive oli mun sielunkumppani vaikken koskaan tavannutkaan🥺 kun Clive kuoli, osa mustakin kuoli.
Toivon todella että on olemassa joku hyvä ja iloinen paikka kuoleman jälkeen, ja että Clive on siellä! Soittamassa rumpuja😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käynyt. Söin jäätelöä ja katsoin rahapajaa
Missä jaksossa meet? On kyllä pirun hyvä sarja.
Katoin eilen jakson 5x5 loppuun😔
Se oli sitten yhden aikakauden loppu. Mun suosikkihahmo kuoli!🥺 En tiedä haluanko enää jatkaa, vaikka pakkohan tuo nyt nähdä pääseekö jengi keskuspankista ulos..
Nyt ne on tappanu kolme parasta hahmoa sarjasta, pelkään pahoin että professorikin tulee vielä kuolemaan.
En ole vieläkään päässyt Tokion kuolemasta yli😞
Mitäköhän Riolle kuuluu nykyään? Keskuspankin ryöstöstä on sarjan antaman aikajanan mukaan noin kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En oo menossa, vaikka asun tässä kahen kilsan päässä.
Menin kyllä vaikka asun kolmen kilsan päässä.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Missä on Hyvinkään lentokenttä?
Hyvinkään pohjoispuolella.
Moottoripuiston naapurissa.
Your Time Will Come - Wicker Man!
https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/eu-buy-11000...
EU signs deal with Bavarian Nordic for supply of 110,000 monkeypox vaccines
https://www.reuters.com/business/healthcare-pharmaceuticals/eu-buy-1100…
Vierailija kirjoitti:
Your soul's gonna burn in the lake of fire - Can I Play With Madness!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Your soul's gonna burn in the lake of fire - Can I Play With Madness!
" I'll possess your body and i'll make you burn - i have the fire - i have the force - i have the power to make my evil take its cause" --- Number of the Beast
Iron Maidenista pitäisi tehdä elokuva! Toimisi! Kuten Queenista tehtiin Bohemian Rhapsody, mutta elokuvan Maidenista pitäisi keskittyä kaikkiin bändin jäseniin ja heidän elämänkertaansa eikä vain laulajan. Menisin ainakin itse katsomaan jos kyseinen elokuva väserrettäisiin kasaan.
Itse olen sitä mieltä että Bruce Dickinsonin uusimman albumin biisi Ragnarök on satanistinen, etenkin musiikkivideon kanssa. Olen ottanut hyvin varovaista etäisyyttä bändiin muutenkin, huomattuani yhtäläisyyksiä satanismin kanssa. Suosittelen muitakin tarkastelemaan asiaa ja olemaan järkevissä määrin varuillaan.
Vertauskuvana että onhan Dark Web myös näkyvillä mutta samaan aikaan piilossa.
- AP
Berliinistä tulossa ensi vuonna Spin-Off sarja. Nähdäänköhän professoria siinä?😄
Elokuvista ja sarjoista nyt puheen ollen, Iron Maidenista pitäisi tehdä elokuva. Tulisi varmasti hyvä👍