Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomenna menossa katsomaan Iron Maidenia Hyvinkäälle?

Vierailija
03.06.2022 |

Ja mitä mieltä olette Maidenin uusimmasta Senjutsu-albumista? Omasta mielestäni kyseessä on paras Maiden albumi 2000-luvulta, ennen oma suosikki oli Brave New World, mutta tämä TAIDETEOS meni sen ohitse! Kaikista Maiden albumeista oma suosikki on edelleen Number of the Beast, en usko että mikään ikinä menee sen ohi, mitä mieltä olette?

Ja en malta odottaa näkeväni Maidenia taas neljän vuoden jälkeen! Toivon että tekevät kiertueen jolla soittavat koko Senjutsu-albumin niinkuin Bruce vihjaili, sillä onhan kyseinen albumi nimittäin pelkkää TAIDETTA! Ja tiesittekö että nyt he saattavat pian alkaa äänittämään vieläkin uutta levyä? Kyllä on Rautaisia Ukkoja! Toivottavasti jatkavat vielä pitkään!🤗

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit hinnat, festari kun on. Mutta pitäähän tuo nyt nähdä.

Vierailija
2/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa! Kallis lippu oli, mutta makaronin syönnin arvoinen asia. Nään bändin ensimmäistä kertaa livenä ja on minulle iso juttu. Ja samana päivänä soittaa myös Amorphis! Ai että <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hell on earth uudelta albumilta on vuoden paras biisi minun mielestäni.

Vierailija
4/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en pääse :(

Ehkä toisena vuonna sitten..

Paras albumi ikinä!! Parchment on suosikki koko albumista ja albumi on suosikki kaikista albumeista! Senjutsu jyrää!

Vierailija
5/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa pääsisinkin katsomaan, mutta olen valitettavasti estynyt. Jonakin vuonna pitäisi ottaa tavoitteeksi nähdä bändi livenä. Nauttikaa te kaikki festareille lähtevät!

Vierailija
6/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta viikon päästä Kuopioon katsomaan Alice Cooperin keikkaa. 🖤

Vierailija
7/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nickon uusi rumpusetti!🙂

Vierailija
8/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis rumpusetti😍 Nicko on Taiteilija! Nimittäin lyömäsoitintaiteilija

Vierailija
9/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Queen vs Iron Maiden?

Vierailija
10/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
11/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, kiva ois nähdä kuin myös Scorpparit ja Megadeath. Olen tämän musiikin "myöhäisherännäinen", vasta parin vuoden aikana syttynyt. No, sentään Kissin näen parin viikon päästä! :)

Vierailija
12/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Queen vs Iron Maiden?

Queen on sivistyneille buumereille, jälkimmäinen taas 80-luvun huonolle nuorisolle. En koskaan yltänyt sellaiseen sivistykseen, että Queen olisi kiinnostanut, mun aivot on liian nopeat niin hitaalle musiikille.

Vierailija
13/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Sen jälkeen kun tajusin bändin hienouden ehkä 12 vuotta sitten, olen ollut kaikilla Suomen keikoilla. Ai että odotan huomista. 2000-luvun levyistä paras on omasta mielestä ylivoimaisesti Brave New World, mutta tykkään myös uudesta levystä.

Vierailija
14/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tämäkin bändi soittaisi siellä

Vierailija
15/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliit hinnat😕 muuten olisin tulossa. Jos nämä muut hinnat esim. bensa, ruoka ja sähkö eivät kallistuisi tätä tahtia, olisin ostanut 130 lipun. Taidan pian muuttaa filippiineille.

Vierailija
17/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,ihan pska bändi. Väsyneitä ukkoja lopettaisi jo

Vierailija
18/75 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mutta viikon päästä Kuopioon katsomaan Alice Cooperin keikkaa. 🖤

Kerro sille terveisiä minulta :D

Vierailija
19/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänä vuonna ikävä kyllä. Ei näin normaalituloisella ole hintojen kallistumisen lisäksi laittaa satoja euroja yhteen lippuun.

Vierailija
20/75 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat tulleet Tampereelle! Uusi hieno jäähallikin nyt jossa olisivat voineet esiintyä😕

Olisi kaikki vanhat papat ja mammat katukävelyllänsä saaneet kuulla MUSIIKKIA, pitivätpä siitä tai ei! Maiden Rules! Welcome to Finland Maiden!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi