Oletteko huomenna menossa katsomaan Iron Maidenia Hyvinkäälle?
Ja mitä mieltä olette Maidenin uusimmasta Senjutsu-albumista? Omasta mielestäni kyseessä on paras Maiden albumi 2000-luvulta, ennen oma suosikki oli Brave New World, mutta tämä TAIDETEOS meni sen ohitse! Kaikista Maiden albumeista oma suosikki on edelleen Number of the Beast, en usko että mikään ikinä menee sen ohi, mitä mieltä olette?
Ja en malta odottaa näkeväni Maidenia taas neljän vuoden jälkeen! Toivon että tekevät kiertueen jolla soittavat koko Senjutsu-albumin niinkuin Bruce vihjaili, sillä onhan kyseinen albumi nimittäin pelkkää TAIDETTA! Ja tiesittekö että nyt he saattavat pian alkaa äänittämään vieläkin uutta levyä? Kyllä on Rautaisia Ukkoja! Toivottavasti jatkavat vielä pitkään!🤗
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Siis se on asiallinen vastaukseni:
En , menen Rokualle,
Enkä Kuusisaareen Keskiviikkona Olympia että MM-jääkiekon maailmanmestareita katsoon eikä Heavy mua kiinnosta kun ruokakaupassa.😎🍹
Iron Maiden muuten on esiintynyt Kuusisaaressa, mutta ei keikkaa juuri muistele.
Hyvin soittivat👍
Harmi vaa ettei tuonne päässyt alle 18v festarit kun oli, nimittäin itsekin olen 16 ja tuonne halunnut.🙁 Ehkä ensi vuonna! Senjutsu/Book of Souls/Number of the Beast ja Powerslave on mun suosikki albumit.
Vierailija kirjoitti:
Maidenin kultakausi alkoi vuonna 1978, kun bändi perustettiin.
Iron Maiden perustettiin vuonna 1975. Aluksi rumpalina oli Doug Sampson, Clive tuli vasta pari vuotta myöhemmin! Kuunnelkaa youtubesta Iron Maiden Iron Maiden äänite vuodelta 1978, Doug Sampson vetää sen tosi hyvin! Selkeämmin jopa kuin Clive sanoisin😆
Tässä on se Iron Maiden Sampsonin soittamana :)
olikin vuodelta -79, Clive ilmeisesti tuli bändiin vasta vuoden lopulla -79.
Eipäs tullutkaan tuohon edelliseen viestiin😆😂😂
Tässä:
Kyllä Clive oli paras Maiden rumpali omasta mielestäni👍 Nicko on taidokas myös, mutta niissä kolmessa ekassa albumissa oli vaan sitä jotain..
R.I.P Clive🥺 Olisin sinut halunnut tavata. Toivottavasti käännyit Jeesukseen ennen kuin kuolit ja olet nyt taivaassa🙂
Ainut Iron Maiden albumi josta minä tykkään on Matter of Life and Death. Kauniita kappaleita👌 muut albumit liian "raskaita" mielestäni.
Oli kivaa Hyvinkäällä, liikenneympyrään oli tehty Iron Maiden -henkinen tilataideteos. Siitä lisäpisteet.
Samaa mieltä kaikkien niiden Maiden-fanien kanssa joista The Number of The Beast -albumi on heidän Magnum Opuksensa. Tähän kokemukseni mukaan vaikuttaa hyvin paljon myös kuuntelijan ja taiteennauttijan oma elämänkaari ja on siten subjektiivinen näkemys. Oikeaan aikaan ja paikkaan.
Hiukan sama saman aikakauden ja -janan jakavalla Judas Priestillä joka tänään esiintyy Helsingin Jäähallissa. Heidän taitelijauran parhaansa on mielestäni Stained Class -albumi. Se on alku myöhempien aikojen useille eri metalligenreille.
Molemmilla yhtyeillä nuo ovat sellaisia onnistumisia joita ei mitenkään voi kuvitella enää voittavansa tai että olisivat ne pystyneet ylittämään myöhemmin urillaan.
Thiiiii Aaaaaiiiiirooooon Meeeeiiiiiiiiiiiddeeeeeeeeeennn!
Soitatan joka päivä Number of the Beast (Rock in Rio 2001) kovaan ääneen niin että naapurinikin kuulevat! Pitivät siitä tai ei, Maiden Rules!
En käynyt. Söin jäätelöä ja katsoin rahapajaa
Vierailija kirjoitti:
Missä jaksossa meet? On kyllä pirun hyvä sarja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikko sitten katsoin tokan kauden loppua. Nyt tänään just alotin vitoskauden ja kolmosjaksossa mennään😄 Alicia alko synnyttään ja armeijaryhmä on menossa sisään.. mielenkiintoista nähdä Gandia siinä ryhmässä mukana, luulin että tyyppi tarvi neurokirurgia😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin eilen jakson 5x5 loppuun😔
Se oli sitten yhden aikakauden loppu. Mun suosikkihahmo kuoli!🥺 En tiedä haluanko enää jatkaa, vaikka pakkohan tuo nyt nähdä pääseekö jengi keskuspankista ulos..
Nyt ne on tappanu kolme parasta hahmoa sarjasta, pelkään pahoin että professorikin tulee vielä kuolemaan.
Olen suunnitellut että menen katsomaan.
Eilen mun frendi biletti Donington Parkissa. Yksin. Paitsi että siellä oli tuhansia muita😂
Vierailija kirjoitti:
😁vai kuuntelette te "musiikkia"? Kuunnelkaa Mozarttia! Siinä oikeaa musiikkia kuunneltavaksi.😁
Radiosta kuuntelenkin pääasiassa klassista, koska kaupallisten kanavien lyhyet soittolistat väsyttävät ja juontajien tyhjäpäinen hölinä on rasittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katoin eilen jakson 5x5 loppuun😔
Se oli sitten yhden aikakauden loppu. Mun suosikkihahmo kuoli!🥺 En tiedä haluanko enää jatkaa, vaikka pakkohan tuo nyt nähdä pääseekö jengi keskuspankista ulos..
Nyt ne on tappanu kolme parasta hahmoa sarjasta, pelkään pahoin että professorikin tulee vielä kuolemaan.
Itekin suoraan sanoen itkin sen jakson lopuksi.
En kerro nimiä etten spoilaa kellekään mutta se hahmo oli mahtava!🤧
Mielenkiintoista että itkin ja surin fiktionaalista hahmoa niinkin paljon, oli mun suosikki! Onneks se Gandia ainakin kuoli myös.
Katso ihmeessä loppuun, sun pitää nähdä miten saa ja saako jengi 90 tonnia kultaa ja vapauden😜
Maidenin kultakausi alkoi vuonna 1978, kun bändi perustettiin.