Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteeni päättyi eilen

Vierailija
02.06.2022 |

Kylläpä on kurja olla. Kyseessä vain vuoden kestänyt suhde, mutta kyllä tuntuu pahalle. Näin varmasti piti käydä, mutta silti....😢

No kai tästäkin taas noustaan. Piti vaan "ääneen" sanoa tämä. Tsemppiä muille samassa tilanteessa oleville.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli hetken jotenkin epätodellinen olo ja tuntui kuin olisi jotenkin puolikas yksikätinen, mutta se meni ohi aika nopeeta. Erosin 5 vuoden suhteesta, joka asuttiin yhes melkein koko aika. Suhde oli joka tavalla arkistunut. Ei mitään draamaa liittynyt eroonkaan.

Tässäpä tämä tulikin, eli syy siihen miksi nykyään erotaan ns. turhaan. Kun ei viiden vuoden jälkeen ole enää jatkuvaa ilotulitusta ja tajunnan räjäyttävää rakastumista, niin lusikat jakoon vaan ja seuraavaa yrittämään, ehkä sitten kaikki meneekin ihan toisin. Tiedoksesi, ei mene.

Tiedoksesi, että kyllä menee. Erosin väljähtäneestä suhteesta. Löysin nykyisen mieheni, jonka kanssa olen ollut nyt 11 vuotta. Tämä on edelleen tajunnan räjäyttävää, vaikka suhde on vakiintunut. Exäni kanssa tällaista ei ollut edes alkuhuumassa.

Joten puhu vaan omasta puolestasi, mutta älä kuvittele, että noin se kaikilla menee.

Olen eri, mutta jos eksäsi kanssa ei edes alussa ollut mitään ihmeellistä, niin en ymmärrä miksi olet alun alkaenkaan mennyt hänen kanssaan suhteeseen?

Sanoiko ettei eksän kanssa ollut mitään ihmeellistä edes alussa? Kyllä siinä jotain oli, kun he kuitenkin parisuhteessa olivat. Ei siihen ilman syytä aleta.

Vierailija
22/22 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:llä Day 3.

Sinnitellään. Työpäivä meni ok ja katkaisi ajatukset aika hyvin. Viime yö meni heikoilla unilla. Nyt kotona vaivaa kaipaus ja alakulo. 😥

Tämä luopumisen tuska eron koittaessa on kai lähes kaikille tuttu 😭😭😭 Voimia taas tänäänkin kaikille samassa tilanteessa oleville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla