Yle A-talk: USA:n laitaoikeistossa on paljon Putinin ihailijoita
Miettikää jos saman henkinen tyyppi valitaan seuraavaksi pressaksi siellä...
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihailevat sotaisia toimia? Eivät ajattele että ihmisiin sattuu sodissa, kituvat? Aika herätä oikeiston.
Oikeisto alkaa nykyään yhä enemmän olla humaania porukkaa. Vasemmisto taas sotaisaa vihaporukkaa ja tämä on tosi asia.
Vierailija kirjoitti:
Oikea laita ei kykene selittämään Putin-fanitustaan. Isänmaan asialla se porukka ei ole. Jos heidän toiveiden mukaan eletään, Suomi syötetään Putinille.
Kykenee ja näkeehän tuon selittelemättäkin. Fanittavat Putinia vahvojen otteiden, konservatiivisuuden, perinteisten arvojen, wokecancelsekoilun vastustuksen, hommorummutuksen vastaisuuden yms. vuoksi. Eivät ulkopolitiikkansa vuoksi. Sama ilmiö kun laitavasemmistolaiset fanittavat Bidenia vastakkaisista identiteettisotaan liittyvistä syistä, eivätkä katastrofaalisen politiikan tekonsa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea laita ei kykene selittämään Putin-fanitustaan. Isänmaan asialla se porukka ei ole. Jos heidän toiveiden mukaan eletään, Suomi syötetään Putinille.
Kykenee ja näkeehän tuon selittelemättäkin. Fanittavat Putinia vahvojen otteiden, konservatiivisuuden, perinteisten arvojen, wokecancelsekoilun vastustuksen, hommorummutuksen vastaisuuden yms. vuoksi. Eivät ulkopolitiikkansa vuoksi. Sama ilmiö kun laitavasemmistolaiset fanittavat Bidenia vastakkaisista identiteettisotaan liittyvistä syistä, eivätkä katastrofaalisen politiikan tekonsa vuoksi.
Ihailevat siis Suomelle vaarallista, m u r hanhimoista miestä, mutta mukamas erottavat kyseisen ominaisuuden omaksi lohkokseen, jota eivät ihaile.
Tämä on kuin ihailisi Viiltäjä-Jackia, mutta ei hänen tekojaan. Miten tyhmänä tämä porukka muita ihmisiä pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin aiemmin paljon konservatiivisia podcasteja ja luin heidän verkkojulkaisujaan. Lopetin Ukrainan sodan myötä kokonaan, sillä alkoi kuvottamaan se varsinkin kommenttikentissä esiintyvä putinismi.
Itse taas olen alkanut kuuntelemaan näitä podcasteja viimeisen vuoden aikana, koska siellä on asiaa ja järkijuttuja moninverroin enemmän kuin jossain vasemmistolaisemmilla kanavilla, joissa sekä järkeä että asiaa ei ole itse asiassa lainkaan.
Ei olisi ennen tullut kuuloonkaan, että ylpeillään Venäjä-mielisyydellä. Mitä jos 1939 olisi toivotettu tervetulleeksi? Kuusisen nukkehallituksen perillisiähän nämä. Saisivat ostaa menolipun haaveidensa maahan.
Suomessa kaikki valtaapitävät oikein kilpailivat, kuka on eniten rähmällään neukkulaan.
Siitä tehtiin oikein kunnia-asia ja se avasi portit yhteiskunnan kermaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen ihailevat sotaisia toimia? Eivät ajattele että ihmisiin sattuu sodissa, kituvat? Aika herätä oikeiston.
Oikeisto alkaa nykyään yhä enemmän olla humaania porukkaa. Vasemmisto taas sotaisaa vihaporukkaa ja tämä on tosi asia.
Kuinka vieraantunut pitää olla todellisuudesta, jos ei tajua, että äärioikeiston ihailema Putin käy sotaa Ukrainassa? Jos vastustaa sotaa, ei voi kannattaa Putinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin aiemmin paljon konservatiivisia podcasteja ja luin heidän verkkojulkaisujaan. Lopetin Ukrainan sodan myötä kokonaan, sillä alkoi kuvottamaan se varsinkin kommenttikentissä esiintyvä putinismi.
Itse taas olen alkanut kuuntelemaan näitä podcasteja viimeisen vuoden aikana, koska siellä on asiaa ja järkijuttuja moninverroin enemmän kuin jossain vasemmistolaisemmilla kanavilla, joissa sekä järkeä että asiaa ei ole itse asiassa lainkaan.
Ei olisi ennen tullut kuuloonkaan, että ylpeillään Venäjä-mielisyydellä. Mitä jos 1939 olisi toivotettu tervetulleeksi? Kuusisen nukkehallituksen perillisiähän nämä. Saisivat ostaa menolipun haaveidensa maahan.
Suomessa kaikki valtaapitävät oikein kilpailivat, kuka on eniten rähmällään neukkulaan.
Juuri näin ja tuolta ei välttynyt mikään puolue. Benkulla hyviä näkemyksiä Kokoomuslaisten rypemisestä suomettumisen suossa uudessa podcastissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään itään kumartelee vain laitaoikeisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta kannattaa etsiä Ilkka Vakkuri, jos valtavirrasta poikkeavat ja vasemmistolle myrkkyä olevat poliittiset näkemykset kiinnostavat ja niitähän hänellä riittää joka päivälle. Ukko on täysin selväjärkinen, teologian tohtori ja Israelin ystävien toiminnanjohtaja mutta ei sotke uskonnollista vakaumustaan poliittisiin kannanottoihinsa.
Yksi pyyntö vielä kerran konservatiiveille: jättäkää ohjelmista politiikka pois ja pysykää asiassa, koska kuuntelisin teitä mielelläni. Samoin vasemmistolle. Puhukaa asiaa, pois kaikki typerät poliittiset ideologiat.
Unohtakaa jo se typerä politiikka.
Pthyi.
USAssa kukaan ei enää usko lännen Ukraina-propagandaan. Ne on nähneet kaiki samat valheet niin monta kertaa ennenkin ja Russiagaten jälkeen luotto demokratiaan on mennyt. Eli sinänsä paljon realistisempi meno kuin täysin aivopessyssä suomessa...
USAssa tullaan näkemään vallankumous ja sisällissota seuraavien vaalien yhteydessä, mikä voi vielä pelastaa maailman kolmannelta maailmansodalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubesta kannattaa etsiä Ilkka Vakkuri, jos valtavirrasta poikkeavat ja vasemmistolle myrkkyä olevat poliittiset näkemykset kiinnostavat ja niitähän hänellä riittää joka päivälle. Ukko on täysin selväjärkinen, teologian tohtori ja Israelin ystävien toiminnanjohtaja mutta ei sotke uskonnollista vakaumustaan poliittisiin kannanottoihinsa.
Tämä.
Ja Vakkuri on sivistynyt ja rauhallinen mies. Puhuu asiaa eikä tuomitse ketään. Tai siis tyyli ei ole vihainen eikä tuomitseva. Voi miten rakastan sivistynyttä puhetyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Ben Shapiro on erittäin älykäs, mutta joutuu varomaan sanojaan ettei maksavat tilaajat kaikkoa. Olen sataprosenttisen varma, että henkilökohtaisesti hän inhoaa öyhöttäviä maga-putinisteja jotka Daily Wirenkin kommenttiosioissa paskaansa suoltavat. Shapiro itse ymmärtää oikein hyvin, ettei Putinin kaltaisen suurrikollisen voi antaa mellastaa vapaasti Ukrainassa tai missään muuallakaan.
Shapiro on erittäin juutilainen ja toimii sen mukaan.
Jep, erittäin älykäs kuten jo totesin. Aivan toista maata kuin joku punaniskainen maga-juntti.
Varmaan aika raskasta elää, jos valittava kierojen jutkun ja maga-punaniskojen väliltä.
Varmaan aika raskasta elää kun on kuvottava putinisti ja vielä antisemitisti siihen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Ben Shapiro on erittäin älykäs, mutta joutuu varomaan sanojaan ettei maksavat tilaajat kaikkoa. Olen sataprosenttisen varma, että henkilökohtaisesti hän inhoaa öyhöttäviä maga-putinisteja jotka Daily Wirenkin kommenttiosioissa paskaansa suoltavat. Shapiro itse ymmärtää oikein hyvin, ettei Putinin kaltaisen suurrikollisen voi antaa mellastaa vapaasti Ukrainassa tai missään muuallakaan.
Shapiro on erittäin juutilainen ja toimii sen mukaan.
Jep, erittäin älykäs kuten jo totesin. Aivan toista maata kuin joku punaniskainen maga-juntti.
Varmaan aika raskasta elää, jos valittava kierojen jutkun ja maga-punaniskojen väliltä.
Jep. Tuo kommentti avasikin hyvin, millaisen porukan kanssa täällä "keskustellaan". 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään itään kumartelee vain laitaoikeisto.
Ja laitavasemmisto toimii idän hy ö d y l l i s e n ä i d i o o t t i n a.
Kuten aina ja sillä on pitkät perinteet. Ei ole yhtään sen kunniallisempaa.
Putinin laariin menee kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava presidentti on Kamala Harris.
Republikaanit ovat kuolemassa. Muutaman vuoden kuluttua koko puolue lakkautetaan peruuttamattomasti tahriutuneena, jää historiaan idioottipuolueena.
Siinä oikein Yhdysvaltojen politiikan asiantuntija. :D A. Harris ei tule ikinä olemaan(pl. tilanne jossa Biden kuolisi vanhuuteen kesken kauden) USA:n presidentti. B. Republikaanit eivät tule katoamaan yhtään mihinkään. Päinvastoin jos demokraatit eivät saa tolkkua touhuihinsa, niin Trump voi helposti olla seuraava presidentti. Ei sen takia, että olisi mitenkään loistava vaan siksi, että demokraattien ehdokkaat ovat vieläkin surkeampia. Sen ei pitäisi olla edes periaatteessa mahdollista, mutta niin vaan on. Sotahaukka Clintonia ja Harrisia vihaa suuri osa demokraateistakin ja Bidenin kausi on ollut katastrofi.
Kyllä,
kommunistinen maailmanvalta, joka oli Leninin päämäärä.
Huomion kiinnittäminen laitaoikeistoon on sekin hämäystä, takana puuhataan unelmaa. Se on myös Putinin päämäärä. Kommunistinen maailmanvalta.
Ihmiset eivät tajua miten kieroja aasialaiset ovat.