Yle A-talk: USA:n laitaoikeistossa on paljon Putinin ihailijoita
Miettikää jos saman henkinen tyyppi valitaan seuraavaksi pressaksi siellä...
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin aiemmin paljon konservatiivisia podcasteja ja luin heidän verkkojulkaisujaan. Lopetin Ukrainan sodan myötä kokonaan, sillä alkoi kuvottamaan se varsinkin kommenttikentissä esiintyvä putinismi.
Itse taas olen alkanut kuuntelemaan näitä podcasteja viimeisen vuoden aikana, koska siellä on asiaa ja järkijuttuja moninverroin enemmän kuin jossain vasemmistolaisemmilla kanavilla, joissa sekä järkeä että asiaa ei ole itse asiassa lainkaan.
Esimerkiksi Ben Shapiro on erittäin älykäs, mutta joutuu varomaan sanojaan ettei maksavat tilaajat kaikkoa. Olen sataprosenttisen varma, että henkilökohtaisesti hän inhoaa öyhöttäviä maga-putinisteja jotka Daily Wirenkin kommenttiosioissa paskaansa suoltavat. Shapiro itse ymmärtää oikein hyvin, ettei Putinin kaltaisen suurrikollisen voi antaa mellastaa vapaasti Ukrainassa tai missään muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin aiemmin paljon konservatiivisia podcasteja ja luin heidän verkkojulkaisujaan. Lopetin Ukrainan sodan myötä kokonaan, sillä alkoi kuvottamaan se varsinkin kommenttikentissä esiintyvä putinismi.
Itse taas olen alkanut kuuntelemaan näitä podcasteja viimeisen vuoden aikana, koska siellä on asiaa ja järkijuttuja moninverroin enemmän kuin jossain vasemmistolaisemmilla kanavilla, joissa sekä järkeä että asiaa ei ole itse asiassa lainkaan.
Niin minäkin.
Sen jälkeen minäkin lopetin kuuntelemisen, kun venäjä-ja venäläismyönteisyys tuli esiin.
Koettakaa kaikki ihmiset jo jättää pois kaikki politiikka. Asiaohjelmat kelpaavat, pysykää asiassa.
Politiikka on pelkkää pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ennen tullut kuuloonkaan, että ylpeillään Venäjä-mielisyydellä. Mitä jos 1939 olisi toivotettu tervetulleeksi? Kuusisen nukkehallituksen perillisiähän nämä. Saisivat ostaa menolipun haaveidensa maahan.
Venäjä kuten kaikki muutkin infosotaa harjoittavat hämmentävät minkä pystyvät. Ei niillä ole mitään kiinnostusta siihen hämmentääkö Suomessa oikeisto vai vasemmisto. Pääasia että hämmennetään. Yksikään puolue ei ole tältä säästynyt pl. jotkut mitättömän pienet uudet puolueet. Herttaista miten ihmiset puolustelevat lempipuolueitaan, vaikka kaikkiin puolueisiin vaikuttamisesta on näyttöä ja toiminta ollut suht avointakin jo 70-luvulta lähtien. Päälle USA:n, CIA:n yms. juonittelut ja rahoitukset päälle.
Valitettavasti "laitaoikeistossa" on jonkin verran venäjämielisiä ja suoranaisia koronafanaatikkoja.
Toivon silti että Trump valitaan seuraavaksi presidentiksi, että saavat tuon tuhoisan woketuksensa edes hiukan aisoihin.
Kuuntelen musaa laidasta laitaan enkä silti kannata Trumpia enkä Pjutleria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vain laitaoikeistossa, vaan ihan tavan konservatiivien joukossa. Eikä ihme kun ajattelee heidän nykyhallintoa. Siellä suurin osa kansasta kyselee, miksi ihmeessä niiden pitää lähettää jotain veronmaksajien rahaa kymmeniä miljardeja ja lisäksi aseita jonnekin Ukrainaan, koska niille olisi käyttöä ihan omassa maassakin. Usassa talous kuralla ja inflaatio huippuluokkaa. Rajat vuotavat siellä kuin seula, eikä nykyinen hallinto edes yritä tehdä asialle mitään, koska ajattelevat saavansa näin tulevia äänestäjiä itselleen. Kansa todella kypsää siellä, paitsi progressiiviset wokettajat, joille täydellinen kaaos on se tavoite.
Onko konservatiivien näkemys tosiaan, että Putin saa syödä naapurimaat rauhassa? Ei ole ainakaan perinteisen, isänmaallisen konservatiivin näkemys.
Itsenäisen maan tunnusmerkit konsevatiivinen näkemys = oma raha, oma puolustus ja oma päätösvalta eduskunnalla, näitä meillä ei enää ole.
Jos ei kelpaa Suomi, aina voi lähteä itään. Suosittelen lämpimästi!
köhkah kirjoitti:
Julkiset mielipiteet ovat aika kummalisia ajoittain. Aatu oli vuoden mies. h.....was the Time Magazine’s, “Man Of The Year” in the 1938 edition print of its annual issue that features influential people from around the world.
Ihan samoin kävi P,,,,,nille.
Eikös siellä Joe-setäkin ollut sen aviisin kannessa jonain vuonna...?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Ben Shapiro on erittäin älykäs, mutta joutuu varomaan sanojaan ettei maksavat tilaajat kaikkoa. Olen sataprosenttisen varma, että henkilökohtaisesti hän inhoaa öyhöttäviä maga-putinisteja jotka Daily Wirenkin kommenttiosioissa paskaansa suoltavat. Shapiro itse ymmärtää oikein hyvin, ettei Putinin kaltaisen suurrikollisen voi antaa mellastaa vapaasti Ukrainassa tai missään muuallakaan.
Shapiro on erittäin juutilainen ja toimii sen mukaan.
Pitää muistaa peilivaikutus.
Neuvostoliiton alkuperäinen suunnitelma oli sosialidemokratisoida Eurooppa.
Nyt kun oikeisto on mustaanmaalattu ja putinmyönteinen ihan todistetustikin, niin mitkä puolueet saavat myönteisemmän kuvan jatkossa?
Ja EU sosialidemokratisoituu entisestään.
Gorbatsovin unelma tulee toteen.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti "laitaoikeistossa" on jonkin verran venäjämielisiä ja suoranaisia koronafanaatikkoja.
Toivon silti että Trump valitaan seuraavaksi presidentiksi, että saavat tuon tuhoisan woketuksensa edes hiukan aisoihin.
Pitäisikö itkeä vai nauraa, kun Putin-trollien suosikkia haikaillaan pressaksi? Se on kuin avoin valtakirja Putelle. Kyllä varmaan on onnellista menettää isänmaa itänaapurille, kun päämäärä oli jalom
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen musaa laidasta laitaan enkä silti kannata Trumpia enkä Pjutleria.
Minäkään en. Enkä Bidenia. En ketään poliitikkoa.
Edelleen ihailevat sotaisia toimia? Eivät ajattele että ihmisiin sattuu sodissa, kituvat? Aika herätä oikeiston.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi ennen tullut kuuloonkaan, että ylpeillään Venäjä-mielisyydellä. Mitä jos 1939 olisi toivotettu tervetulleeksi? Kuusisen nukkehallituksen perillisiähän nämä. Saisivat ostaa menolipun haaveidensa maahan.
Täytyy muistaa, ettei noita putinisteja, desantteja ja anuksia montaa ole. Ovat vain melko äänekkäitä. Mutta hyvin kuvottavia toki ne vähätkin.
Oikea laita ei kykene selittämään Putin-fanitustaan. Isänmaan asialla se porukka ei ole. Jos heidän toiveiden mukaan eletään, Suomi syötetään Putinille.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava presidentti on Kamala Harris.
Republikaanit ovat kuolemassa. Muutaman vuoden kuluttua koko puolue lakkautetaan peruuttamattomasti tahriutuneena, jää historiaan idioottipuolueena.
Hehheh. Kamala harrisin suosio on siellä jotain muutaman prosentin luokkaa. Bideninkin suosio reilusti alempana kuin Trumpilla koskaan. Demokraattipuolue täysin aivotonta porukkaa täynnä. Nimenomaan demokraatit siellä ovat tahriutuneet - hillaryn valehtelut, jotka nyt ovat paljastuneet ja bidenien laittomuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shapiro on erittäin juutilainen ja toimii sen mukaan.
Jep, erittäin älykäs kuten jo totesin. Aivan toista maata kuin joku punaniskainen maga-juntti.
Vierailija kirjoitti:
köhkah kirjoitti:
Julkiset mielipiteet ovat aika kummalisia ajoittain. Aatu oli vuoden mies. h.....was the Time Magazine’s, “Man Of The Year” in the 1938 edition print of its annual issue that features influential people from around the world.
Ihan samoin kävi P,,,,,nille.
Eikös siellä Joe-setäkin ollut sen aviisin kannessa jonain vuonna...?!
Tarkoitin siis Josef Stalinia, en Joe Bidenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Republikaanit ovat kuolemassa. Muutaman vuoden kuluttua koko puolue lakkautetaan peruuttamattomasti tahriutuneena, jää historiaan idioottipuolueena.
Hehheh. Kamala harrisin suosio on siellä jotain muutaman prosentin luokkaa. Bideninkin suosio reilusti alempana kuin Trumpilla koskaan. Demokraattipuolue täysin aivotonta porukkaa täynnä. Nimenomaan demokraatit siellä ovat tahriutuneet - hillaryn valehtelut, jotka nyt ovat paljastuneet ja bidenien laittomuudet.
Onneksi palsta on täynnä Trumpia ja Putinia loputtomasti ihailevia älykköjä. He ovat aina valmiita toivottamaan Putinin tervetulleeksi tänne joukkoineen. Tarvitaan vaan Trump presidentiksi, niin pelikenttä on auki.