Missä ihmiset asuu esim.kylppäriremontin aikana?
Emme voi kotona silloin asua, ei ole pesu eikä pyykkipistettä silloin lainkaan käytössä, WC niin pieni ettei siellä voi jollain käsisuihkulla todellakaan peseytyä.
Hmph🤔😐
Kommentit (83)
Kotona asuttiin silti. Pyykit pestiin kerran 24h pesulassa, yllättävän hyvin pärjättiin. 2kk kesti se h..tin remppa
Itsellä ei ainakaan ollut ketään jonka luona asua silloin. Melkein rukoilin, että pääsisin äidin luo, mutta ei.
Asuimme kotona. WC:t olivat kyllä käytössä. Puoliso kävi suihkussa työpaikalla, minä työpaikalla tai kuntosalilla. Tarvittaessa sukulaisten tai ystävien luona. Olihan se ärsyttävää, mutten halunnut muuttaa mihinkään väliaikaisasuntoon.
Minä asuin ihan omassa kodissani. Pesu- ja wc-tilat oli saunatiloissa taloyhtiön järjestämänä. Pyykit käytin pesulassa.
Me asuttiin pihasaunalla ja mentiin mökille välillä. Paljon oltiin kuitenkin paikalla kun ei se remontti itsestään edistynyt. :)
No, meillä mies kotona töissä ja minä en työpaikallani voi peseytyä.
Ap
Mökillä, sukulaisten ja/tai ystävien luona, hotellissa, väliaikaisessa asunnossa, siellä remontin keskellä.....
Vuokrattiin tilapäisasunto 2 kuukaudeksi.
Vuokralla asuttiin samalla alueella.
Keittiössä asuin silloin kun kylpyhuone oli remontissa
No meidän kylppäriremppa: keittiöön tuli vesi, joten asennettiin pyykinpesukone keittiöön (ei saa jättää valvomatta) ja samasta hanasta vedettiin ulkosuihku pihalle eli yksi käytti keittiöhanaa ja toinen suihkussa
Meille oli putkiremontin ajaksi järjestetty wc ja suihkumahdollisuus alakerran saunatiloihin. Hyvin pärjäsi.
Putkiremontti eli saneeraus vai teetättekö itse rempan? Taloyhtiön putkirempan aikaan ei asunnossa oikein voi asua. Itse tehdyn tai teetetyn rempan aikaan mikään ei estä asumista. Teillä on vessa, pesut ranskalaisittain pesulapulla, hiukset lavuaarissa bideesuihkulla jne. Völillä voi käydä vanhempien tai kaverien luona kunnolla suihkussa. Pyykit pestään itsepalvelupesulassa tai nyrkkipyykillä. Pesuloita löytyy suunnilleen joka paikkakunnalta. Pyykit voi myö spestä jonkun luona.
Loppuhjen lopuksi puhutaan ehkä viikosta, korkeintaan kahdesta. Sen ajan aikuinen pärjää oikein hyvin.
Kylppäri oli niin vähän aikaa pois käytöstä, ettei ollut ongelma. Pari kuukautta nyt käy pesulla vaikka uimahallissa, jos muuta ei keksi.
Tilapäisasunnossa asuttiin. Samassa yhteydessä paljastui myös vesivahinko joten vakuutus korvasi tilapäisasumisen.
Vierailija kirjoitti:
No, meillä mies kotona töissä ja minä en työpaikallani voi peseytyä.
Ap
MEILLÄ MIEKKONEN MEILLÄ MIEKKONEN HUOH. 😑😑😑
Vierailija kirjoitti:
Putkiremontti eli saneeraus vai teetättekö itse rempan? Taloyhtiön putkirempan aikaan ei asunnossa oikein voi asua. Itse tehdyn tai teetetyn rempan aikaan mikään ei estä asumista. Teillä on vessa, pesut ranskalaisittain pesulapulla, hiukset lavuaarissa bideesuihkulla jne. Völillä voi käydä vanhempien tai kaverien luona kunnolla suihkussa. Pyykit pestään itsepalvelupesulassa tai nyrkkipyykillä. Pesuloita löytyy suunnilleen joka paikkakunnalta. Pyykit voi myö spestä jonkun luona.
Loppuhjen lopuksi puhutaan ehkä viikosta, korkeintaan kahdesta. Sen ajan aikuinen pärjää oikein hyvin.
Miksi ei voisi?
t. koko remontin ajan omassa kodissaan asunut
vuokralla, mökillä, teltassa, asuntoautossa, hotellissa, hostellissa,
Vierailija kirjoitti:
Ei ole putkiremppa, asunnot valmistui 18v sitten ja siitä asti asuttu tätä kotiamme. Omistusasunto kuten kaikki tässä talossa ja kaikkien asuntojen kylppäri-ja saunatilat menossa remppaan.
Ei ole ketään keiden luona käydä pesulla/pyykillä.
Ap
Vuokraatte väliaikaisen asunnon.