Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ihmiset asuu esim.kylppäriremontin aikana?

Vierailija
02.06.2022 |

Emme voi kotona silloin asua, ei ole pesu eikä pyykkipistettä silloin lainkaan käytössä, WC niin pieni ettei siellä voi jollain käsisuihkulla todellakaan peseytyä.
Hmph🤔😐

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraatte väliaikaisen asunnon.

Vierailija
2/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona asuttiin silti. Pyykit pestiin kerran 24h pesulassa, yllättävän hyvin pärjättiin. 2kk kesti se h..tin remppa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ainakaan ollut ketään jonka luona asua silloin. Melkein rukoilin, että pääsisin äidin luo, mutta ei.

Vierailija
4/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme kotona. WC:t olivat kyllä käytössä. Puoliso kävi suihkussa työpaikalla, minä työpaikalla tai kuntosalilla. Tarvittaessa sukulaisten tai ystävien luona. Olihan se ärsyttävää, mutten halunnut muuttaa mihinkään väliaikaisasuntoon.

Vierailija
5/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin ihan omassa kodissani. Pesu- ja wc-tilat oli saunatiloissa taloyhtiön järjestämänä. Pyykit käytin pesulassa. 

Vierailija
6/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me asuttiin pihasaunalla ja mentiin mökille välillä. Paljon oltiin kuitenkin paikalla kun ei se remontti itsestään edistynyt. :)

Vierailija
7/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä mies kotona töissä ja minä en työpaikallani voi peseytyä.

Ap

Vierailija
8/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä, sukulaisten ja/tai ystävien luona, hotellissa, väliaikaisessa asunnossa, siellä remontin keskellä.....

Vierailija
9/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattiin tilapäisasunto 2 kuukaudeksi.

Vierailija
10/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokralla asuttiin samalla alueella.

Vierailija
11/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä asuin silloin kun kylpyhuone oli remontissa

Vierailija
12/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän kylppäriremppa: keittiöön tuli vesi, joten asennettiin pyykinpesukone keittiöön (ei saa jättää valvomatta) ja samasta hanasta vedettiin ulkosuihku pihalle eli yksi käytti keittiöhanaa ja toinen suihkussa

Vierailija
13/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille oli putkiremontin ajaksi järjestetty wc ja suihkumahdollisuus alakerran saunatiloihin. Hyvin pärjäsi.

Vierailija
14/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkiremontti eli saneeraus vai teetättekö itse rempan? Taloyhtiön putkirempan aikaan ei asunnossa oikein voi asua. Itse tehdyn tai teetetyn rempan aikaan mikään ei estä asumista. Teillä on vessa, pesut ranskalaisittain pesulapulla, hiukset lavuaarissa bideesuihkulla jne. Völillä voi käydä vanhempien tai kaverien luona kunnolla suihkussa. Pyykit pestään itsepalvelupesulassa tai nyrkkipyykillä. Pesuloita löytyy suunnilleen joka paikkakunnalta. Pyykit voi myö spestä jonkun luona.

Loppuhjen lopuksi puhutaan ehkä viikosta, korkeintaan kahdesta. Sen ajan aikuinen pärjää oikein hyvin.

Vierailija
15/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppäri oli niin vähän aikaa pois käytöstä, ettei ollut ongelma. Pari kuukautta nyt käy pesulla vaikka uimahallissa, jos muuta ei keksi. 

Vierailija
16/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilapäisasunnossa asuttiin. Samassa yhteydessä paljastui myös vesivahinko joten vakuutus korvasi tilapäisasumisen.

Vierailija
17/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, meillä mies kotona töissä ja minä en työpaikallani voi peseytyä.

Ap

MEILLÄ MIEKKONEN MEILLÄ MIEKKONEN HUOH. 😑😑😑

Vierailija
18/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkiremontti eli saneeraus vai teetättekö itse rempan? Taloyhtiön putkirempan aikaan ei asunnossa oikein voi asua. Itse tehdyn tai teetetyn rempan aikaan mikään ei estä asumista. Teillä on vessa, pesut ranskalaisittain pesulapulla, hiukset lavuaarissa bideesuihkulla jne. Völillä voi käydä vanhempien tai kaverien luona kunnolla suihkussa. Pyykit pestään itsepalvelupesulassa tai nyrkkipyykillä. Pesuloita löytyy suunnilleen joka paikkakunnalta. Pyykit voi myö spestä jonkun luona.

Loppuhjen lopuksi puhutaan ehkä viikosta, korkeintaan kahdesta. Sen ajan aikuinen pärjää oikein hyvin.

Miksi ei voisi?

t. koko remontin ajan omassa kodissaan asunut

Vierailija
19/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuokralla, mökillä, teltassa, asuntoautossa, hotellissa, hostellissa,

Vierailija
20/83 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole putkiremppa, asunnot valmistui 18v sitten ja siitä asti asuttu tätä kotiamme. Omistusasunto kuten kaikki tässä talossa ja kaikkien asuntojen kylppäri-ja saunatilat menossa remppaan.

Ei ole ketään keiden luona käydä pesulla/pyykillä.

Ap