Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakastyö on saanut minut vihaamaan ihmisiä

Vierailija
02.06.2022 |

Muita?

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you. Tein lähes 10 vuotta aspahommia (osa opiskelujen ohessa) ja aikamoiseksi ihmisvihaajaksi muutuin. Onneksi en enää ole asiakaspalvelutyössä.

Vierailija
2/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

I feel you. Tein lähes 10 vuotta aspahommia (osa opiskelujen ohessa) ja aikamoiseksi ihmisvihaajaksi muutuin. Onneksi en enää ole asiakaspalvelutyössä.

Tuntuu, että nykyään ei ole enää hommia, missä pystyisi välttämään "asiakaskontaktit". Olen myös epätoivoisesti miettinyt minne hakeutuisin, mutta tuntuu, että alalla kuin alalla on tarjolla sama paska eri paketissa. Toivotonta siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ovat välillä suorastaan raivostuttavan typeriä ja yksinkertaisia. Ja vaativat huomiota kuin pikkulapset.

Vierailija
4/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle saman on tehnyt tämä palsta. Ihmiset on pahantahtoisia.

Vierailija
5/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vakioasiakkaat" ovat kaikkein rasittavimpia. Kertaluontoiset lyhyet kohtaamiset ovat ok, kun ei tarvitse enää ikinä ko. tyyppiä kiitoksen ja hein jälkeen nähdä. Mutta nämä jatkuvasti pyörivät samat naamat vievät tukan päästä. En jaksa. En kerta kaikkiaan jaksa olla jatkuvasti mielin ja kielin ja teennäisen hehhehhee. Sitten kun tullaan kylillä vastaan, niin ei katsota edes päin. Miksi helvetissä pitää töissä näille suoda mitään huomiota? Tekisi mieli vain haistattaa widut.

Vierailija
6/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopettaisin heti palstailun jos alkaisin vihaamaan kaikkia ihmisiä ja samalla itseäni.

Vierailija
7/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle saman on tehnyt tämä palsta. Ihmiset on pahantahtoisia.

Korjaus, palstan muutamat sekopäätrollit ovat pahantahtoisia.

Vierailija
8/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin pääasiassa pidän ihmisistä työssäni - niin kauan kun ovat asiakkaita/potilaita /omaisia/jne, mutta on joitakin työkavereita, joita ei vaan jaksa🙄

Vierailija
9/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Valitettavasti näin käy, kun on pitkään palvelualalla. Suurin osa asiakkaista on ihan kivoja, mutta sitten ne sekopäisimmät pilaavat homman muiltakin. Aspassa kyynistyy pidemmän päälle, pahasti.

Vierailija
10/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Valitettavasti näin käy, kun on pitkään palvelualalla. Suurin osa asiakkaista on ihan kivoja, mutta sitten ne sekopäisimmät pilaavat homman muiltakin. Aspassa kyynistyy pidemmän päälle, pahasti.

Olin joskus puhelinvaihteessa ja laskettiin viikoissa se aika, että kyynistyminen alkoi.

Puhelimessa kun on täysin näkymätön ja joskus "vaan vaihde", joka ei siksi tiedä mitään (se oli pitkälti tottakin), monesti olisi pitänyt tietää ihan kaikki, koska oli ainoa, joka saatiin kiinni.

Puheluita myös tuli sen 500 per päivä, joten parissa viikossa sai vuoden aspa-annostuksen ihmisiä.

Vierailija
11/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aloitin työurani mäkkärissä opiskelun ohella. Asiakaspalvelua on tullut tehtyä sen jälkeen yliopistolla, kunnalla ja valtiolla. Viimeisen 12v aikana olen oppinut ihan puhtaasti vihaamaan ihmisiä. Ei edes kiinnosta tutustua tai olla asiakas"palvelija" työt hoidan, mutten kyllä millään palveluasenteella.

Sellaiset Karen-asiakkaat (tai Sirpa-asiakkaat) on vielä lisääntyneet ihan räjähdysmäisesti viimeisen parin vuoden aikana. Enemmän on kaikenlaisia minä minä - ihmisiä ja sekopäitä joita kohtaa, kuin ihan normaaleja ihmisiä.

Vierailija
12/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö se siellä alusvaate liikkeen ovella sanoit että "katohan kuka se siinä" "ei tuolla ole rahaa kuitenkaan " Pidä rättis kampissa

Vierailija
13/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän saman aiheuttaa sotealalla työskentely. Kiittämättömiä asiakkaita jotka eivät ymmärrä antaa työrauhaa kiireen keskellä. Ängetään työhuoneisiin ilman ajanvarausta koska on vaan totuttu siihen. En jaksa kauaa.

Vierailija
14/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Aloitin työurani mäkkärissä opiskelun ohella. Asiakaspalvelua on tullut tehtyä sen jälkeen yliopistolla, kunnalla ja valtiolla. Viimeisen 12v aikana olen oppinut ihan puhtaasti vihaamaan ihmisiä. Ei edes kiinnosta tutustua tai olla asiakas"palvelija" työt hoidan, mutten kyllä millään palveluasenteella.

Sellaiset Karen-asiakkaat (tai Sirpa-asiakkaat) on vielä lisääntyneet ihan räjähdysmäisesti viimeisen parin vuoden aikana. Enemmän on kaikenlaisia minä minä - ihmisiä ja sekopäitä joita kohtaa, kuin ihan normaaleja ihmisiä.

Myöskään se, että soittaa yritysasiakkaana työnantajansa nimissä, ei estä tätä käytöstä. Vähentää, mutta ei estä.

Minulle on mm. alettu huutaa puhelimessa, kun en pystynyt tammikuussa sanomaan asiakkaan kuluvan vuoden laskun lopullista summaa. Kyseessä oli sähkön kaltainen todelliseen kulutukseen perustuva hinnoittelu eikä mikään etukäteen maksettava lehtitilaus.

Vierailija
15/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen oppinut erittäin paljon ihmisistä aspahommissa (mt-ala). Ymmärrys kun lisääntynyt, viha vähentynyt, jos sitä koskaan on ollutkaan.

Vierailija
16/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten kanssa työskentely on saanut minut ryhtymään misantroopiksi.

Vierailija
17/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskään se, että soittaa yritysasiakkaana työnantajansa nimissä, ei estä tätä käytöstä. Vähentää, mutta ei estä.

Minulle on mm. alettu huutaa puhelimessa, kun en pystynyt tammikuussa sanomaan asiakkaan kuluvan vuoden laskun lopullista summaa. Kyseessä oli sähkön kaltainen todelliseen kulutukseen perustuva hinnoittelu eikä mikään etukäteen maksettava lehtitilaus.

Kuulostaa niin tutulta. Meilläkin virastolla kaikkien pitää saada kaikki heti nyt riippumatta mistään ja juuri niin kuin itse ovat asian päätelleet menevän. Siis jos vaikka todistuksen saamiseen menee 6kk lain mukaan, niin mulle huudetaan kun en tee sitä todistusta ilman asiakirjoja vaikka moittimisaikakaan jollekin pöytäkirjalle ei ole ummessa.

Koska jokainen ihminen on omasta mielestään se jonka asia on tärkein ja jonka vuoksi voi tehdä asiat jopa lainvastaisesti.

Vierailija
18/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aatellut että työtä voi vaihtaa

Vierailija
19/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyynisty. Olin 40 vuotta aspahommissa ja pidin ihmisistä. Tykkäsin erityisesti puheluista joissa vihainen asiakas soitti ja pystyin auttamaan hänet tyytyväiseksi. Pahimmat haukkujat jabkiroilijatkaan eivät alkuvuosien jälkeen menneet tunteisiin. Siitä huolimatta että tottumuksells hallitsin tilanteen, pidin oikeasti asiakkaista. Pidin myös työtovereista vaikka kaveripiirini oli muualls kui töissä.

Vierailija
20/69 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi päinvastoin. Ajattelin ettei minusta ole asiakaspalvelijaksi mutta vuosien myötä aloin tykätä hommasta.

Alkuun typerät, halveksivat, tinkivät, tylyt asiakkaat pelotti ja ärsytti mutta niitäkin oppi sietämään ja käsittelemään eikä ne enää päässeet ihon alle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän