Bensa maksaa jo 2.60e, tälle on tehtävä jotain!
Kommentit (260)
Ihan hyvä. Ehkä vähenee se älytön huvikseen pärrääminen niin mopoilla kuin autoillakin.
Ottaa kyllä todella paljon nuppiin tää tyttölauman agenda. Maailma ei sillä pelastu vaikka Suomessa ei asuisi enää kukaan eikä mikään teollinen laitos toimisi. Valta ja Raha näitä ohjaa ja siinä sivussa on hyvä kääriä itselle hyvä potti,mitä väliä jos kansa kärsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa se autoilu ja hommatkaa polkupyörä.
Kulje itse ensi 45 km yhteen suuntaan polkupyörällä töihin viikon ajan ja vielä sillä tavalla että olet kello 06.00 töissä ja tule sen jälkeen sanomaan tuo uudestaan
Sitten joko muutat lähemmäs työpaikkaa, tai otat uuden työn lähempää. Tai olet hiljaa, etkä valita.
Hanki etanolimuunnos johon saat Motivalta 300 egeä tukea ja tankkaa eurolla litra. Päästöt putoavat 80% ja polttoaine on kotimaista eikä Putlerin puodista.
Jos asennat laitteen itse, hinnaksi jää kuusikymppiä ja muutoskatsastus.
Vaan kun ulina on elämäntapana niin ethän sinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä. Ehkä vähenee se älytön huvikseen pärrääminen niin mopoilla kuin autoillakin.
Haista pska, mikä hemmetin huvikseen ajelu.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä valopää vaikka lomittajia. Työpaikka saattaa olla 80km päässä ja siellä on oltava aamulla klo 5 ja illalla uudelleen.
Nää on jotenkin hassuja nää "tehkää/tehdään jo jotain". Siis mitä? Aattelitko addressia keräillä netissä, mitä saa käydä allekirjoittamassa, vai mitä meinaat, että voi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Hanki etanolimuunnos johon saat Motivalta 300 egeä tukea ja tankkaa eurolla litra. Päästöt putoavat 80% ja polttoaine on kotimaista eikä Putlerin puodista.
Jos asennat laitteen itse, hinnaksi jää kuusikymppiä ja muutoskatsastus.
Vaan kun ulina on elämäntapana niin ethän sinä.
Eipä se etanoli litku mitään auta,ensinnäkin se kuluttaa enemmän ja eurolla et etanolia saa
Halpaa kuin saippua edelleen, kun ottaa huomioon kuinka vahingollista sen tupruttelu ilmakehään on.
Taitaa käytetyt bensa-autot olla kohta arvottomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulje itse ensi 45 km yhteen suuntaan polkupyörällä töihin viikon ajan ja vielä sillä tavalla että olet kello 06.00 töissä ja tule sen jälkeen sanomaan tuo uudestaan
Sitten joko muutat lähemmäs työpaikkaa, tai otat uuden työn lähempää. Tai olet hiljaa, etkä valita.
Saahan täällä valittaa.
onkohan tarkoitus sähköautoon siirtyminen hinnoittelulla.sitten sähkö nousee kun on siirrytty siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun työkseni autoilemaan. Kyllä ottaa pattiin.
Pyöräily tms ei tule kyseeseen. On sen verran pitkät siirtymät, eikä julkista liikennettä ole.Vaihda työpaikkaa sellaiseen, missä ei tarvitse autoilla.
Mistä näitä typeriä kommentteja oikein sikiää. Kaikki eivät asu pääkaupunkiseudulla.
Vierailija kirjoitti:
Halpaa kuin saippua edelleen, kun ottaa huomioon kuinka vahingollista sen tupruttelu ilmakehään on.
Tuki turpas ituhippi
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomessa on EU:n kallein bensa? Unkari 1.26.
Miukä ihme Unkari lässyttäjä pyörii näissä polttoainekeskusteluissa?
Tämä oli ainakin kolmas eri foorumi jossä törmään tähän täysin älyttömään Unkari vertailuun.
Unkarissa keskipalkka 800 euroa, Suomessa yli 3600 euroa, eli unkarilaisille tuo hinta on sairaan kallis ja vastaisi Suomessa yli 5 euron hintaa.
Sitäpaitsi väitteesi on täyttä paskaa. Tanskassa on viimeisimmän tilaston (30.5 2022) mukaan vieläkin kalliimpi bensan hintya
Sopeudu tai kuole. Muutos uusiutuviin energioihin on alkanut. Se on ainut hyvä mitä Putin on saanut aikaan.
Venäläisten polttonesteiden perään vinkuvat pitäisi karkottaa.
Vierailija kirjoitti:
Virossa Diesel reilusti alle 2e. Bensa taisi 2,1e olla.
Kallista on sikäläisille kun palkat ovat pienet. Miten pärjäävät?
Onneksi en tarvitse autoa. Nouskoot mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä toinen naiivi typerys.
Joo, kolme euroa menee piaan rikki.