Bensa maksaa jo 2.60e, tälle on tehtävä jotain!
Kommentit (260)
Suomalaisilla menee sen verran hyvin, että on varmaa maksaa bensasta kevyesti jopa 3.60e/l
EIpäs nyt narista tällaisista kun on oikeitakin ongelmia ihmisillä!
"Ei se ole kallista kuin köyhille."
Vihreillä on tyystin toinen näkemys tuosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaa kuin saippua edelleen, kun ottaa huomioon kuinka vahingollista sen tupruttelu ilmakehään on.
Tuki turpas ituhippi
Näin loppuivat perusperseilijältä taas yhtä aikaa argumentit ja impulssikontrolli :D
Miltä tuntuu olla noin paljon ituhippejä vajaampi?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tarvitse autoa. Nouskoot mun puolesta.
Tyypillinen vihervasuli,saatko rahaa seinästä ja sähköä pistorasiasta,mistä näitä vatipäitä sikiää.
Kipurajalla ollaan kun mopomiitit loppuvat. Ei ennen.
Vierailija kirjoitti:
onkohan tarkoitus sähköautoon siirtyminen hinnoittelulla.sitten sähkö nousee kun on siirrytty siihen.
Sähkön hinta ei nouse mihinkään kun tuottaa suuren osan itse aurinkopaneeleilla. Tuulivoimalla saa suuremman osan vuodesta.
Mutta ei... mieluummin pistetään omakotitalossa muutama tonni keittiön pintaremonttiin, kun alkaa olla vähän mennyttä trendiä.
Ihmisillä on prioriteetit kovin erilaisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaa kuin saippua edelleen, kun ottaa huomioon kuinka vahingollista sen tupruttelu ilmakehään on.
Tuki turpas ituhippi
Ei tulisi mieleenkään tukkia. Mutta popparit kaivan esiin ja jatkan keskustelun seuraamista. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki turpas ituhippi
Tuki itse turpasi örisevä luolaihminen.
Itse oon tehnyt näin jo ajat sitten. Ei vaan toimi kaikilla tämä ratkaisu :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä. Ehkä vähenee se älytön huvikseen pärrääminen niin mopoilla kuin autoillakin.
Haista pska, mikä hemmetin huvikseen ajelu.
Viikonloppuiltaisin joka ikisessä vähänkään isommassa taajamassa ja kaupungissa, aamuyöhön asti. Käys kattoon. Vielä ei näytä olevan liian kallista.
Punikkihallitus ratkaisee ongelman nostamalla veroja. Erityisesti polttoaineverotusta on korotettava kokonaisuuden ja yhteiskuntarauhan takia! Ajatelkaa luontoa, lapsia ja hoitajia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en tarvitse autoa. Nouskoot mun puolesta.
Tyypillinen vihervasuli,saatko rahaa seinästä ja sähköä pistorasiasta,mistä näitä vatipäitä sikiää.
Mainitsemiesi ryhmien työttömyysaste on alempi ja tulotaso korkeampi kuin persujen, joka on Suomen työttömin, matalimmin koulutettu ja rikollisin sakki.
Ja tuon taikaseinä-sanan ovat persut keksineet koska se on se yleisin elinkeino puolueen väellä.
(Kunta-alan kehittämissäätiön tutkimus puolueiden äänestäjistä 2017)
Veikkaus
Kesä 2,6
Heinä 2,7
Elo 2,8
Syys 2,95
Loka 3,15
Vierailija kirjoitti:
Punikkihallitus ratkaisee ongelman nostamalla veroja. Erityisesti polttoaineverotusta on korotettava kokonaisuuden ja yhteiskuntarauhan takia! Ajatelkaa luontoa, lapsia ja hoitajia!
Yksi indeksitarkistus tehty neljässä vuodessa versus Persujen hallituskaudella 2015-2019 tekemät kolme rajua veronkorotusta.
Muu johtuu Putinin toimista, mutta pitäähän sun häntä puolustaa kun hän rahoittaa teidän puolueen toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuki turpas ituhippi
Tuki itse turpasi örisevä luolaihminen.
Aaaaaahhhhaaaah jo vitsin murjasit,meehän istumaan ja tukkimaan katuja ja polta pilvee typerä laiha läski ituhippi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun työkseni autoilemaan. Kyllä ottaa pattiin.
Pyöräily tms ei tule kyseeseen. On sen verran pitkät siirtymät, eikä julkista liikennettä ole.Kuinka pitkät?
Katotaan, kunka paljon kehtaat valehdella ;)
t: ympäri vuoden töihin pyöräilevä.
Päivässä tulee usein 150km, joskus enemmänkin. Asiakaskäyntejä, jolloin pitää esim 5 minuutissa siirtyä 30 km. Tehdä siellä työ ja siirtyä seuraavalle eri puolelle kaupunkia.
Aika hintsusti kehtasit valehdella. Odotin vähintään 300 kilometriä per sivu ;)
Jokaikinen joka on ollut hiukankaan työelämässä ymmärtää, ettei tuollaisessa työssä itse bensoja maksella. Nuohan siis ei ole mitään työmatkoja, vaa työtä, eli asiakaskäyntejä.
Jos siis hilaisit sen ahterisi siitä soffalta ja menisit ihan oikeasti töihin, niin saattaisit ymmärtääkin, mitä eroa on työmatkalla ja asiakaskäynnillä ;)
Olen tehnyt jo. Siirryin käyttämään enemmän polkupyörää. Kunto on kasvanut ja rahaa säästynyt. Aikaa menee ehkä enemmän, kun on säännöllisesti hiukan pidempääkin (>10km) matkaa kuljettavana, mutta toisaalta hyötyliikunta ei mene koskaan hukkaan. Toki nyt kesäaikaan tää on silkkaa iloa, syksyn pimeydessä punnitaan sitten todellinen tahto :D
Olen valmis vielä kalliimpaakin polttoaineeseen, jos sillä saadaan lopetettua venäläisen öljyn käyttö kokonaan.
Työmatkakuluvähennystä nostettiin.
Mutta äänestä persut ja Kokoomus hallitukseen niin sulta lähtee kaikki tuet, joita saat nyt. Rikkaimman prosentin verotus kevenee, Wahlroosin ja Sipilän kaltaisten.
Sitähän sinä haluat.
Suomessa pahin kuviteltavissa oleva ihmisoikeusloukkaus on bensiinin hinnannosto. Ja me vielä itseämme sivistysvaltiona pidämme. 😂