Onko sinulta tarkastettu luottotiedot, kun olet hakenut uutta työpaikkaa?
Mistä paikasta ollut kyse? Minä hain vaateliikkeeseen, suomalaisomisteiseen, en päässyt koska merkintä luottotiedoissa :(
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahaongelmaisen on matalampi kynnys käyttää tilaisuutta hyväksi ja varastaa työnantajalta. Näin ainakin itse ajattelen.
Miksi muka? Minulla näkyy vielä 8 vuotta merkintä luottotiedoissa. Moka josta se aiheutui on tapahtunut 10 vuotta sitten. Senkö takia en voisi olla luotettava työntekijä? Miksi. Olen 10 vuotta elänyt ilman yhtäkään maksamatonta laskua.
Sitten asia on kunnossa. Eihän rekisterissä edes näy noin vanhoja juttuja, kun asiat on hoidettu.
Maksuhäiriömerkintää kannattaa välttää viimeiseen asti. Velkojan kanssa voi usein sopia maksujärjestelyistä tiukassa paikassa.
Luottotietonsa menettänyt on kakkosluokan kansalainen ja monia vaikeuksia tulee.
Onko luottotietojen menetys lain sallima syy hylätä hakija? Vrt raskaus ei saa olla syy, mutta usein kuitenkin on.
Luottotiedottomat eivät ole enää hyviä kansalaisia ollenkaan joten itsemurhakoppiin vaan koska sitähän kaikki kateelliset suomaalaiset naapurit toivovat :( :( :(
Moni vetää niin hyvin roolia, että on hyvä kurkistaa vähän kulissien taakse mitä oikeasti on puuhailtu.
Olisi työhaastattelu myyjäksi, käskettiin ottaa henkilöllisyystodistus mukaan. Kannattaako edes mennä tuhlaamaan omaa ja muiden aikaa? Luottotietoja ei siis ole.
Hyvä että olet. Moni on menettänyt syitä on useita. Esim Päihderiippuvuus on sairaus ei mikään heikon ihmisen perseily sillä tavalla myös menettää luottotietojaan. Pitäisikö sairaan ihmisen kärsiä velkavankeudessa loppu ikänsä?