Kuningatar Elisabetin juhlaviikonloppu
Kommentit (2655)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi surkeaa vanhusta parvekkeella :/ Kuka tuo ukko on..?
Millä perusteella he ovat surkeita vanhuksia?
Hieno näky. Kauniit, pitkään tätä elämää katselleet ihmiset upeassa juhlavaatetuksessa.
Onpas Elisabeth vanhentunut ihan kamalasti vuoden aikana.
Vierailija kirjoitti:
Elisabetin serkku Kentin herttua Edward
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaisi olevan jonkinlaista hengitysvaikeutta kuningattarella.
Raskaasti ainakin hengittää. Ja ilmeisesti suun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Ellu on 96! Ihan hyvän näköinen ikäisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elisabetin serkku Kentin herttua Edward
Michael
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, miten ihmiset on tyhmiä. 😂
Muistan suuren myötähäpeän suomalaisuudesta, kun kuljin joskus 80- luvulla Tampereen raatihuoneen editse ihmetellen väenpaljoutta.
No, siellähän oli parvekkeella Ruotsin kruunupäät vilkuttelemassa rahvaalle. Ja alemmuudentuntoiset suomalaiset onnesta soikeina ihastelemassa.
😄😄😄
Minä olin luokkaretkellä Helsingissä vuonna 1976. Silloin piti opettajan mielestä olla Hietanimen hautausmaalla, että näki kuningattaren ja saattoi vilkuttaa Elisapetille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieno näky. Kauniit, pitkään tätä elämää katselleet ihmiset upeassa juhlavaatetuksessa.
Ikänsä ja olemuksensa perusteella. Mennyttä maailmaa.
Ihminen jonka mielestä mennyt maailma ja vanhan ihmisen ulkonäkö ovat surkeita asioita on harvinaisen säälittävä tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa nähdä että kuinka kiharat ja paksut hiukset Harryn lapsilla on? Ovat varmaan aika söpöjä.
Niistä en tiedä, mutta Cambridgen lapset ovat kyllä oikeita kuninkaallisia, niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin. Niin hienosti käyttäytyivät!
Katsottiinkohan samaa ohjelmaa...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihminen jonka mielestä mennyt maailma ja vanhan ihmisen ulkonäkö ovat surkeita asioita on harvinaisen säälittävä tapaus.
Kyllä. Ja on hyvä pitää mielessä että meistä kaikista tulee vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaat, ettet itse vanhene? Kun - jos - olet itse 96-vuotias, olet sinäkin mennyttä maailmaa.
Outoa, ettei tuo nuorempi sukupolvi enää osaa ajatella. 🤔
Miksi noilla ei ole kruunuja päässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa nähdä että kuinka kiharat ja paksut hiukset Harryn lapsilla on? Ovat varmaan aika söpöjä.
Niistä en tiedä, mutta Cambridgen lapset ovat kyllä oikeita kuninkaallisia, niin kirjaimellisesti kuin kuvainnollisestikin. Niin hienosti käyttäytyivät!
Katsottiinkohan samaa ohjelmaa...?
En tiedä. Katsoitko sinä jotain Oprah'n shöyn uusintaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, miten ihmiset on tyhmiä. 😂
Muistan suuren myötähäpeän suomalaisuudesta, kun kuljin joskus 80- luvulla Tampereen raatihuoneen editse ihmetellen väenpaljoutta.
No, siellähän oli parvekkeella Ruotsin kruunupäät vilkuttelemassa rahvaalle. Ja alemmuudentuntoiset suomalaiset onnesta soikeina ihastelemassa.
😄😄😄
Et tuossa tuo julki kuin vain oman tyhmyytesi. Sorry.
Olipa todella fiksu kommentti...😂 Tyypillistä rahvaan retoriikkaa. 🤮
Ei sovi tähän aikaan enää tuo, että ollaan vaan verenpuolesta muka niin parempaa väkeä.
Vierailija kirjoitti:
Typerä sirkus. Panem et circenses rahvaalle.
Hevoset selvästi stressaantuneita.
Juhlakalu ei edes jaksa olla paikalla itse. Muut sirkustelevat. Edes jotain tehdäkseen. Ja loisivia on paljon. Sielläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisen pitäisi myös itse tajuta että milloin lopetetaan jonkun asian tekeminen. Tuollainen huonokuntoisen johtajan pönkittäminen lavalle on ollut noloa niin neuvostoliitossa kuin nyt alkaa olla briteissäkin. Neuvostoliitossa tosin välillä katsoja ei ollut varma onko se johtaja hengissäkään enää vaikka lavalla pystyssä olikin.
Voisi olla ehkä aika luovuttaa valta eteenpäin Charlesille, mutta se varmasti vauhdittaisi kuningattaren terveysongelmia entisestään. Monesti lopullinen alamäki alkaa, kun joutuu luopumaan itselleen tärkeistä asioista.
Jep Elisabet parvekkeella!