Kuningatar Elisabetin juhlaviikonloppu
Kommentit (2655)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrya vähän jännitti, mutta hyvin se meni.
No jännittäis varmaan itseänikin jos olisin haukkunut oman perheeni valtakunnan televisiossa.
Mitä liikkuu Harryn päässä, kun on häpäissyt itsensä ja perheessä vaimonsa suosiollisella avustuksella, sitä voi vain arvailla.
Mghanin päässä liikkuu vain "minä minä minä, pääsenköhän nyt tarpeeksi julkisuuteen", ja hymyn teennäinen jäykkyys oli vertaansa vailla...
mistä NÄKEE KOKO JUMALANPALVELUKSEN KIRKON SIÄLTÄ????????????????????????????
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan hurraisi pettureille..
Harry oli ennen Meghania yksi kuningasperheen suosituimmista jäsenistä, ellei suosituin, joten eiköhän hänellä edelleen niitä kannattajakin löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jännittäis varmaan itseänikin jos olisin haukkunut oman perheeni valtakunnan televisiossa.
Mitä liikkuu Harryn päässä, kun on häpäissyt itsensä ja perheessä vaimonsa suosiollisella avustuksella, sitä voi vain arvailla.
Mghanin päässä liikkuu vain "minä minä minä, pääsenköhän nyt tarpeeksi julkisuuteen", ja hymyn teennäinen jäykkyys oli vertaansa vailla...
Mitä oikein yrität todistaa höpinöilläsi?
höh kun eivät näytä kuvaa kirkon sisältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt. Eikö tätä paskaa voi pitää siellä teidän omassa ketjussa? Yritä edes hillitä itsesi. Ei kaikkiin brittihoviketjuihin tarvitse vetää näitä mukaan päärooliin, vaikka kuinka rakastatkin puhua heistä.
Charles istuu nyt kuninkaan paikalla, vähän on tyytyväisen näköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki mistä näkee???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The mirrorin mukaan hurrattiin
Express taas nosti otsikkon buuakset, tekstissä tarkemmin "greeted by a mix of boos and cheers".
Suusexin pariskunta tuli vaivihkaa paljon ennen kuninkaallisia, kuten arvoonsa kuuluu, eikä mitään suosionosoituksia kuulunut.
Paremmin kuuluisivat Montecitoon viettämään "vapaata taviksen elämää" kuten halusivatkin, eivätkä häpäisemään iki-ihanaa Elisabetia valheillaan ja teennäisyydellään.
Eikö YLE ostanut BBC:lta koko lähetystä, jossa olisi tullut myös itse tilaisuus sisällä kirkossa? Tuo ulkoa kuvattu oli joka iltapäivälehdelläkin. Mikä pettymys :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The mirrorin mukaan hurrattiin
Express taas nosti otsikkon buuakset, tekstissä tarkemmin "greeted by a mix of boos and cheers".
Suusexin pariskunta tuli vaivihkaa paljon ennen kuninkaallisia, kuten arvoonsa kuuluu, eikä mitään suosionosoituksia kuulunut.
Paremmin kuuluisivat Montecitoon viettämään "vapaata taviksen elämää" kuten halusivatkin, eivätkä häpäisemään iki-ihanaa Elisabetia valheillaan ja teennäisyydellään.
Ja sinä myös, painu sinne asialliseen ketjuusi läyhäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti nyt. Eikö tätä paskaa voi pitää siellä teidän omassa ketjussa? Yritä edes hillitä itsesi. Ei kaikkiin brittihoviketjuihin tarvitse vetää näitä mukaan päärooliin, vaikka kuinka rakastatkin puhua heistä.
Miksi sinuttelet jokaista kommentoijaa erikseen ikään kuin puhuisit yhdelle henkilölle? Eiköhän H&M -pariskunta ole aika inhottu, useiden mielestä. Toki voisimme tässä yrittää hillitä itseämme kun juhlan aihe on kuitenkin kuningatar ja hänen upea, esimerkillinen työnsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita linkki mistä näkee???
Ei voi, kun katson BBC:n ohjelmaa.
Harry näppäsi Meghania oik kauluksen alle oudosti, kun tulivat kirkon eteen- onkohan siellä kuuntelulaite piilossa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein tykkää tuosta brittiläisesti luokkajaosta. Ei voi mitään. Täysin sattumalta synnyt johonkin tiettyyn perheeseen ja olet siten "parempaa" väkeä.
Onhan se sama Suomessakin. Meillä on omat aatelisemme, ne eivät vain kauheasti julkisuudessa pidä melua itsestään. Mutta hyvät työpaikat heille löytyvät tuosta vain, kun ovat hyvin verkostuneita toistensa kanssa ja isukit sopivat keskenään golfpelinsä aikana, mihin toisen tytär ja toisen poika pääsevät töihin. Kenenkään ei tarvitse aloittaa mistään alhaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinuttelet jokaista kommentoijaa erikseen ikään kuin puhuisit yhdelle henkilölle? Eiköhän H&M -pariskunta ole aika inhottu, useiden mielestä. Toki voisimme tässä yrittää hillitä itseämme kun juhlan aihe on kuitenkin kuningatar ja hänen upea, esimerkillinen työnsä.
Asialliselle haukkumiselle on omistettu koko tuhatsivuinen ketju. Onko todellakin ihan mahdotonta pitää se siellä eikä tuoda tähän Elisabetin juhlia käsittelevään, ASIALLISEEN ketjuun tuota negatiivisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Charles on sinut asemansa kanssa, ja tyytyväinen avioliittoonsa iki-ihanan Camillansa kanssa.
Mukavaa nähdä ukko onnellisena.