Onko tänä syksynä myynnissä koronarokotetta kelle vain?
Viime syksynä oli tarjolla yksityisillä. Missään ei ole mainittu mitään tänä vuonna.
Kommentit (20)
Olen ottanut kolme rokotetta, viimeinen tammikuussa-22. En ottaisi enää vaikka ilmaiseksi saisin.
T.N 50+
Vain lääkärin määräyksellä voit ostaa.
Kävin hakemassa rokotuspisteestä. Varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
nehän on kateissa
Kateissa on influenssarokotteet
Onko saatavilla ei-riskiryhmille tänä syksynä.
Olen melkein, mutta en ihan riskiryhmää.
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta
0 maskia
0 koronaa
Salaliittoteoriaa 1000000
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta
0 maskia
0 koronaa
0 aivosolua
Eikös noista Rokotebusseista ym. saa ihan maksamalla?
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta
0 maskia
0 koronaa
Kaksi lievää koronaa:)
Vierailija kirjoitti:
0 rokotetta
0 maskia
0 koronaa
turpakiiqanonpelle
280 000 influenssarokotetta on kateissa. Eli, hoitajat, lääkärit, ym ovat pistäneet tutuilleen. Miten paljon hviää lääkkeitä? Ei uskalleta kertoa. Eihän vanhuslaitoaten potilaat, eikä sairaalassakaan tiedä mitä hoitaja tuo eteesi.
Oi voi, vieläkö joku niitä ottaa? Tiesitkö että riskisi kuolla nousee huomattavasti jokaisen ottamasi koronapiikin jälkeen? Vasta 3 vuoden kuluttua riski on laskenut samalle tasolle. Japanissa tutkittiin äskettäin. Mitä useamman otat sitä nopeammin kuolemanriskisi on huipussaan.
Näistä on tullut enemmän vakavia haittoja kuin mistään rokotteesta näitä ennen. Mitä tarkoitusta varten niitä edes haluat? Koronatauti on vähemmän vaarallinen kuin nämä piikit. Ja vaikkei olisi, niin nämä piikithän on lähes täysin tehottomia.
Vierailija kirjoitti:
Oi voi, vieläkö joku niitä ottaa? Tiesitkö että riskisi kuolla nousee huomattavasti jokaisen ottamasi koronapiikin jälkeen? Vasta 3 vuoden kuluttua riski on laskenut samalle tasolle. Japanissa tutkittiin äskettäin. Mitä useamman otat sitä nopeammin kuolemanriskisi on huipussaan.
Näistä on tullut enemmän vakavia haittoja kuin mistään rokotteesta näitä ennen. Mitä tarkoitusta varten niitä edes haluat? Koronatauti on vähemmän vaarallinen kuin nämä piikit. Ja vaikkei olisi, niin nämä piikithän on lähes täysin tehottomia.
Mitä jos kokee ne erittäin tehokkaiksi?
Vierailija kirjoitti:
Onko saatavilla ei-riskiryhmille tänä syksynä.
Olen melkein, mutta en ihan riskiryhmää.
Ei ole. Yli 75-vuotiaat rokotetaan ensin ja sitten riskiryhmiin kuuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Olen ottanut kolme rokotetta, viimeinen tammikuussa-22. En ottaisi enää vaikka ilmaiseksi saisin.
T.N 50+
Ei vaikuta vanhat rokotteet enää. On tullut uusia variaatioita.
Koe on päättynyt. Myyjän vastuu tuotteesta on astunut voimaan.