Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Perheväkivalta

Vierailija
13.10.2006 |

Onko sinua koskaa lyöty parisuhteessa? Otettu tukasta? Heitetty huoneesta toiseen? Ravisteltu? Potkittu?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ne on nykyään exiä ja minulla kultainen mies..

Vierailija
2/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotonani jouduin lapsena näkemään moista ja vannoin, että itse en koskaan tuohon alistu. Takuuvarmasti lähtisin suhteesta ekasta lyönnistä, niin kauheat jäljet jätti perheväkivaltakoti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onko sinua koskaa lyöty parisuhteessa? Otettu tukasta? Heitetty huoneesta toiseen? Ravisteltu? Potkittu?

Lisäksi kuristi, heitti tavaroilla, uhkaili veitsillä ja mm. rikotulla pullolla ja harjoitti myös henkistä väkivaltaa.

Vierailija
4/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan

Vierailija
5/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisessä kerran tiputti mut sängystä voimalla vetäen alas.. mutta elän toivossa, että se oli ensimmäinen ja viimeinen kerta. Oltiin molemmat ihan hyvässä humalassa silloin.

Vierailija
6/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tulla lyömään (tai jos lyödään, on se ensimmäinen ja viimeinen kerta).

lapsuudenkodissa näin kaikkea tuota.. lasteni eikä minun tarvitse koskaan pelätä omassa kotona. ei IKINÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaa. Ehkä kerran on mies " lyönyt" mutta oon mäki läppässyt häntä kerran poskelle.



Luen juuri kirjaa eräästä naisesta jonka ex mies pahoinpiteli häntä vielä suhteen jälkeenki ja aikoi tappaaki hänet ja lapset ja uuden miehen. Kovan työn jälkeen pakenivat amerikkaan asumaan, sinne ei exä päässyt perään.



Mielenkiinnosta kyselen että onko nämä tein tapaukset suomalaisia vai ulkomaalaisia? Mä tiiän pari suomalaismiestä jotka on käyttänyt väkivaltaa kavereitani kohtaan.

Vierailija
8/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutui sitten lopulta vankilaankin minun hakkaamisestani. Ihan kunnolla veteli turpaan, silmät mustana jne. Enpä ole ollut yhteydessä useisiin vuosiin enkä aio olla.



Hakkaaminen alkoi kun aloin miettiä suhteen lopettamista. Eronkin jälkeen vainosi minua vuosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin samantien!!

Vierailija
10/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia katselin kun siskolla oli mies joka hakkasi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kai yllätyksenä ja ryntäsi huoneesta pois. Seisoin oven suussa, joten työnsi mut pois tieltä. Hiukan horjahdin, siinä kaikki. Tuo onkin ainoa fyysinen konflikti, mitä mulla on miesten kanssa ollut....

Vierailija
12/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Onko sinua koskaa lyöty parisuhteessa? Otettu tukasta? Heitetty huoneesta toiseen? Ravisteltu? Potkittu?

Lapsuudenkodissa kaikkea tuota ja eräs ex väänsi jalasta kännissä niin että oli monta viikkoa kipeä ja musta, jäi HETI exäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan