Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauneudella todella merkitystä. Olen joutunut asiaa monesti miettimään.

Vierailija
24.11.2006 |

Olen todella saanut monia asioita mielestäni ulkonäköni avulla.

Monessa paikassa saa ainakin miehiltä parempaa palvelua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ensimmäinen asia mitä näemme tuntemattomissa, miltä he näyttävät ja miellyttääkö ulkonäkö meitä. Raaka totuus. Se, onko se kaikki kaikessa onkin ihan toinen juttu.

Vierailija
2/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kun mun naama korjattiin kuntoon, mua tuijotettiin pitkään ja miehet harvoin edes vilkaisivat mua. Suorastaan vituttaa se että sen jälkeen kun naamaa leikeltiin, samat ihmiset jotka ennen halveksivat mua tai kohtelivat kuin ilmaa, yrittivät kaveerata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ei ulkokuorella ole mitään merkitystä vain sisin ratkaisee" on kauniiden ihmisten rumille ihmisille toistama fraasi, josta molemmat, niin rumat kuin kauniit tietävät, että se on paskapuhetta.

Vierailija
4/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


" Ei ulkokuorella ole mitään merkitystä vain sisin ratkaisee" on kauniiden ihmisten rumille ihmisille toistama fraasi, josta molemmat, niin rumat kuin kauniit tietävät, että se on paskapuhetta.

terveisin susiruma....

Vierailija
5/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se susiruma

Vierailija
6/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän sinä edes näe minua... sosiaalisesti olen tyhmä, huono koulutus jne. ja vielä köyhäkin kaiken lisäksi :D



10

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian hyvännäköinen voi olla myös vaikea olla.



Mutta kaunis ja hyvännäköinen eivät ole sama asia. Pomoni ei todella ole mikään kaunis nainen, mutta hän on löytänyt oman tyylinsä ja on tosi HYVÄNNÄKÖINEN ja itsevarma.



Uskoisin, että jos sama nainen murehtisi ulkonäköään eikä kiinnittäisi tyyliin huomiota, häntä voisi kuvailla susirumaksi. Nyt hän kääntää päitä! Pitkä nainen, jolla on aina hiukset upeasti kammattu ja pukeutuu tyyliikkäisiin vaatteisiin ja persoonallisiin koruihin.



Nyt kun mietin häntä voisi yhtälailla kuvailla hieman ylipainoiseksi, pullosilmälasiseksi, jolla on tosi oudot kasvonmuodot, iso nenä ja huonot hampaat.



Mutta kuten sanottu, hän peittää nämä asiat vaatteilla ja sopivalla meikillä ja on usein tyrmäävän hyvännäköinen!

Vierailija
8/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan tuntemattomat lepertelevät ja lähestyvät tuntemattomia KAUNIITA vauvoja PAAAAALJON herkemmin kuin " rumia" vauvoja (anteeksi tökerö ilmaisuni).



Eiköhän tämä kuvio toistu myös täysin aikuisten parissa.



Tämä siis vain yksi huomio tämän aiheen tiimoilta.



Terv. Yksi, joka on monesti kauneuttaan kironnut. Mutta on silti osaansa tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakaan useinkaan ei käsitykseni kauneudesta ole sama kuin valtaväestön.

Vierailija
10/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä on hyvääkin, mutta ei niihin kauneus tai älykkyys kuulu. Varsinkaan kauneus.



12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
24.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniille vauvoille leperrellään enemmän jopa oman äidin taholta(!), kauniit pikkulapset ovat häiriköidessäänkin ihmisten mielestä helposti vain " vilkkaita ja touhukkaita" kun taas vähemmän kauniit ovat " huonotapaisia ja ilkeitä" tehdessään samaa kuin vähemmän kauniit.

Kauniit lapset myös saavat enemmän huomiota varsinkin kokemattomilta hoitajilta, kokenut hoitaja taas usein tarkoituksella huomioi enemmän niitä rumempia lapsia koska tietää että kauniimmat saavat lähes poikkeuksetta enemmän (positiivista) huomiota kuin rumemmat.

Vierailija:


Oman kokemukseni mukaan tuntemattomat lepertelevät ja lähestyvät tuntemattomia KAUNIITA vauvoja PAAAAALJON herkemmin kuin " rumia" vauvoja (anteeksi tökerö ilmaisuni).

Eiköhän tämä kuvio toistu myös täysin aikuisten parissa.

Tämä siis vain yksi huomio tämän aiheen tiimoilta.

Terv. Yksi, joka on monesti kauneuttaan kironnut. Mutta on silti osaansa tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi