Onko kauneudella todella merkitystä. Olen joutunut asiaa monesti miettimään.
Olen todella saanut monia asioita mielestäni ulkonäköni avulla.
Monessa paikassa saa ainakin miehiltä parempaa palvelua.
Kommentit (11)
Ennen kun mun naama korjattiin kuntoon, mua tuijotettiin pitkään ja miehet harvoin edes vilkaisivat mua. Suorastaan vituttaa se että sen jälkeen kun naamaa leikeltiin, samat ihmiset jotka ennen halveksivat mua tai kohtelivat kuin ilmaa, yrittivät kaveerata
" Ei ulkokuorella ole mitään merkitystä vain sisin ratkaisee" on kauniiden ihmisten rumille ihmisille toistama fraasi, josta molemmat, niin rumat kuin kauniit tietävät, että se on paskapuhetta.
Vierailija:
" Ei ulkokuorella ole mitään merkitystä vain sisin ratkaisee" on kauniiden ihmisten rumille ihmisille toistama fraasi, josta molemmat, niin rumat kuin kauniit tietävät, että se on paskapuhetta.
terveisin susiruma....
ethän sinä edes näe minua... sosiaalisesti olen tyhmä, huono koulutus jne. ja vielä köyhäkin kaiken lisäksi :D
10
liian hyvännäköinen voi olla myös vaikea olla.
Mutta kaunis ja hyvännäköinen eivät ole sama asia. Pomoni ei todella ole mikään kaunis nainen, mutta hän on löytänyt oman tyylinsä ja on tosi HYVÄNNÄKÖINEN ja itsevarma.
Uskoisin, että jos sama nainen murehtisi ulkonäköään eikä kiinnittäisi tyyliin huomiota, häntä voisi kuvailla susirumaksi. Nyt hän kääntää päitä! Pitkä nainen, jolla on aina hiukset upeasti kammattu ja pukeutuu tyyliikkäisiin vaatteisiin ja persoonallisiin koruihin.
Nyt kun mietin häntä voisi yhtälailla kuvailla hieman ylipainoiseksi, pullosilmälasiseksi, jolla on tosi oudot kasvonmuodot, iso nenä ja huonot hampaat.
Mutta kuten sanottu, hän peittää nämä asiat vaatteilla ja sopivalla meikillä ja on usein tyrmäävän hyvännäköinen!
Oman kokemukseni mukaan tuntemattomat lepertelevät ja lähestyvät tuntemattomia KAUNIITA vauvoja PAAAAALJON herkemmin kuin " rumia" vauvoja (anteeksi tökerö ilmaisuni).
Eiköhän tämä kuvio toistu myös täysin aikuisten parissa.
Tämä siis vain yksi huomio tämän aiheen tiimoilta.
Terv. Yksi, joka on monesti kauneuttaan kironnut. Mutta on silti osaansa tyytyväinen.
Tai ainakaan useinkaan ei käsitykseni kauneudesta ole sama kuin valtaväestön.
Ehkäpä on hyvääkin, mutta ei niihin kauneus tai älykkyys kuulu. Varsinkaan kauneus.
12
kauniille vauvoille leperrellään enemmän jopa oman äidin taholta(!), kauniit pikkulapset ovat häiriköidessäänkin ihmisten mielestä helposti vain " vilkkaita ja touhukkaita" kun taas vähemmän kauniit ovat " huonotapaisia ja ilkeitä" tehdessään samaa kuin vähemmän kauniit.
Kauniit lapset myös saavat enemmän huomiota varsinkin kokemattomilta hoitajilta, kokenut hoitaja taas usein tarkoituksella huomioi enemmän niitä rumempia lapsia koska tietää että kauniimmat saavat lähes poikkeuksetta enemmän (positiivista) huomiota kuin rumemmat.
Vierailija:
Oman kokemukseni mukaan tuntemattomat lepertelevät ja lähestyvät tuntemattomia KAUNIITA vauvoja PAAAAALJON herkemmin kuin " rumia" vauvoja (anteeksi tökerö ilmaisuni).Eiköhän tämä kuvio toistu myös täysin aikuisten parissa.
Tämä siis vain yksi huomio tämän aiheen tiimoilta.
Terv. Yksi, joka on monesti kauneuttaan kironnut. Mutta on silti osaansa tyytyväinen.
Se on ensimmäinen asia mitä näemme tuntemattomissa, miltä he näyttävät ja miellyttääkö ulkonäkö meitä. Raaka totuus. Se, onko se kaikki kaikessa onkin ihan toinen juttu.