2e/l piti olla kipuraja bensan hinnalle. Entäs jos se nousee 3e/l?
Niinkuin eilen telkkarissa uumoilttiin.
Mikä on se hinta, että sinä et enää tankkaa?
Kommentit (114)
Harakka on huolissaan. Silti sanoo ettei ole varaa veroa pienentää.... Minä lopetin jo työt.
Kohta on oikeasti sama elää tuilla, kun palkasta ei kuitenkaan jää käteen juuri mitään. Eipähän tarvitse maksaa bensasta enää sitten.
niin kauan valtio hyväksikäyttää ja raiskaa kansalaisiaan kun sen annetaan tapahtuvan.
Missä menee raja, niin? En tiedä, joskus tuntuu ettei rajaa edes ole. Suomalaisilla on outo fetissi nauttia kurjuudesta ja köyhyydestä, jotain sotatraumoja varmaan? Ja päättäjät käyttävät tätä traumaa surutta hyväkseen pumpatakseen kaiken rahan ja hyvinvoinnin pois suomesta muihin maihin. Surullista. :(
Sannulin vihervasemmistolainen tytsyhallitus ajaa kokoomuksen huippu kannatukseen, persuille kävi huonommin kun ovat avoimesti olleet ryccän perseessä ja nyt ruskeaa kieltä ei voi peitellä
Mulla riittää tankillinen kuukauden, joten ei kauheasti hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Harakka on huolissaan. Silti sanoo ettei ole varaa veroa pienentää.... Minä lopetin jo työt.
Kyllä täälläkin on harakat huolissaan kun kavereita putoaa oksilta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole edes autoa, mutta kyllä se hetkauttaa, kun polttoaineen kallistuessa kallistuu kaikki muukin.
Vierailija kirjoitti:
En odota sitä, muutan ulkomaille parempien palkkojen ja pienempien hintojen ääreen.
Tämä aina naurattaa. Mikä se maa on missä on paremmat palkat ja pienemmät hinnat? Jos ei ennen niin sosiaaliturvan puute pyyhkäisee yli että hujahtaa ja vie kaikki.
Hullua,kaikkee on .Siihen tehty ruokakriisi.Jääkää kesäksi vaan kotiin.Ette tuki teitä.Ja ne ylipitkät työmatkat.En ajaisi itse metriikään,lopareiden paikka..Uudellamaalla kulkee junaa,bussii, taksia on vaikea saada.Mikään silti toimi.Junassa viimeksi 2010,tuli ja ei.Aina joku ongelma.Ajaa mieluummin tyhjänä Turkuunkin junat.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti palkkasi on aika paljon liian kova jos ei hetkauta, se on kuitenkin 30 kuukaudessa. Tekeekö se 400 vuodessa lisää jos vertaa mitä sai syksyllä. 90 sai tankin täyteen ja nyt menee 120
Nämä, jotka tosiaan kirjoittelevat, että mua ei hetkauta, kun ostan bensaa niin ja niin paljon ja se riittää. Ettekö te tol*ot käsitä, että polttoainekustannukset lisätään kaikkeen muuhunkin ostettavaan. Vaikka sinulla ei olisi minkäänlaista kulkupeliä, sinä maksat polttoaineesta, jos syödä aiot!
lyhytnäköistä kirjoitti:
Nämä, jotka tosiaan kirjoittelevat, että mua ei hetkauta, kun ostan bensaa niin ja niin paljon ja se riittää. Ettekö te tol*ot käsitä, että polttoainekustannukset lisätään kaikkeen muuhunkin ostettavaan. Vaikka sinulla ei olisi minkäänlaista kulkupeliä, sinä maksat polttoaineesta, jos syödä aiot!
Kysyttiin, että mikä on se hinta jolla et enää tankkaa ja varmaan vastasivat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Kipuraja ylittyi kun meni 1,8 e yli. En palaa työelämään tämän hallituskauden aikana. Sentilläkään en haluaisi tukea tätä p*skahallintoa. Mitä elämää se on että palkasta juoksee valtava määrä polttoaineisiin rahaa? Ihan vaan että pääsee käymään siellä töissä!
Et ole tainnut seurata uutisia muutamaan kuukauteen? Ei hallituksella ole tämän asian kanssa juurikaan tekemistä. Hinnan nousu johtuu Ukrainan sodasta.
Kyllä mä muistan senkin, kun euroajan alussa pidettiin bensanhinnan kipurajana 1 euroa ja mietittiin, miten nopeasti autoilu loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kipuraja ylittyi kun meni 1,8 e yli. En palaa työelämään tämän hallituskauden aikana. Sentilläkään en haluaisi tukea tätä p*skahallintoa. Mitä elämää se on että palkasta juoksee valtava määrä polttoaineisiin rahaa? Ihan vaan että pääsee käymään siellä töissä!
Et ole tainnut seurata uutisia muutamaan kuukauteen? Ei hallituksella ole tämän asian kanssa juurikaan tekemistä. Hinnan nousu johtuu Ukrainan sodasta.
Nimenomaan hallitus on se joka pumppaa pakotteita venäjän suuntaan... Aiheuttaen mukaan lähtemisellä energian hinnan nousun. Vaihtoehto siihen on. Olla vaikka kavereita itänaapurin kanssa ja ostaa energiaa ehkä normaalia halvemmalla.
Jos se nousee 3e/l, sitten se on jo yli 5e/l. Melko kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan hallitus on se joka pumppaa pakotteita venäjän suuntaan... Aiheuttaen mukaan lähtemisellä energian hinnan nousun. Vaihtoehto siihen on. Olla vaikka kavereita itänaapurin kanssa ja ostaa energiaa ehkä normaalia halvemmalla.
Vielä... Ei näihin ole mikään pakko osallistua mitenkään,kiinakin on puolueeton, mutta meidän prkl. Eu:n nukkehallitus suostuu kaikkeen mitä eu haluaa. Eri mieltä eivät uskalla olla mistään.
Ei haittaa. Mukavampi autoilla kun vastaan tulee vaan muita tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En odota sitä, muutan ulkomaille parempien palkkojen ja pienempien hintojen ääreen.
Tämä aina naurattaa. Mikä se maa on missä on paremmat palkat ja pienemmät hinnat? Jos ei ennen niin sosiaaliturvan puute pyyhkäisee yli että hujahtaa ja vie kaikki.
Norjassa on paremmat palkat. Ja juuri on kerrottu, että ainakin bensa ja kahvi ovat Suomessa Euroopan kalleinta.
Isoja hintaeroja. Diesel "kotiasemalla" 2,47e. Tankkasin varalta matkailu-autoon 10 litraa. Ajoin 60km niin jo 2,24e. Jo raskin valuttaa tankkiin reilu 70 litraa.