Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopettaa karkinsyönti?

Vierailija
01.06.2022 |

Sanokaa, miten minun oikein pitää motivoida itseni tai mitä kannattaa ajatella sinä hetkenä kun mieli tekee napata pussi kaupan karkkihyllystä?

Älkää sanoko, että älä vaan osta, se ei toimi, vaan tarvitsen nyt esimerkiksi jonkun mielikuvan mitä minulle tapahtuu jos en lopeta karkinsyöntiä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella kiertämään kaukaa se karkkihylly.

Vierailija
2/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläisenä kauppaan tai tilaat ruoat verkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että on vähän noloa. Kakarat ne syövät karkkia.

Vierailija
4/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot tarjoukset saivat lopettamaan parikymmentä vuotta kestäneen säännöllisen päivittäisen karkinsyönnin. Olen ollut ilman karkkia toista kuukautta.

Vierailija
5/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka suklaapatukka älä pussillista karkkia, minusta ei todellakaan ole järkevää kieltää herkkuja kokonaan vaan opettella syömään niitä kohtuudella. Yks suklaapatukka päivässä on ihan ok.

Vierailija
6/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele, että et saa niin pian hammasproteesia. Jos, sulla ei vielä ole?

Vierailija
7/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinnittelet muutaman viikon, himo vähenee merkittävästi. Tilaa ruoat verkkokaupasta?

Vierailija
8/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta vaikka suklaapatukka älä pussillista karkkia, minusta ei todellakaan ole järkevää kieltää herkkuja kokonaan vaan opettella syömään niitä kohtuudella. Yks suklaapatukka päivässä on ihan ok.

Päivässä? Ei ole ok. Suklaapatukka kerran viikossa on hyvä.

Vierailija
9/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun maksa rasvottuu ja muutut keltaiseksi, kroppasikin alkaa muistuttaa muodoiltaan Homeria.

Hampaat hapertuu, etkä voi syödä omenoita, raakoja porkkanoita, rapeita leipiä etkä pähkinöitä.

Ja jollei vatsasi ala pömpöttää maksan vajaatoiminnan takia,  niin lihominen saa sen kyllä pyöristymään.

Vierailija
10/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpainetauti, diabetes, hammasmätä uhkaavat.

Vierailija
11/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi lopettaa karkin syönti?

Vierailija
12/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hedelmiä karkkien sijaan.

Vierailija
13/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, miten paljon enemmän voisit syödä kunnon ruokaa lihomatta, jos jättäisit karkeista tulevat ylimääräiset kalorit pois.

Tilaa vaikka pizza kerran viikossa palkinnoksi karkittomasta viikosta.

Vierailija
14/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot tarjoukset saivat lopettamaan parikymmentä vuotta kestäneen säännöllisen päivittäisen karkinsyönnin. Olen ollut ilman karkkia toista kuukautta.

Mitkä ihmeen tarjoukset?

Vierailija
15/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ok. Yhdessä suklaapatukassa on 500 kaloria eli neljäsosa aikuisen päivittäisestä energiatarpeesta.

Vierailija
16/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti, miten paljon enemmän voisit syödä kunnon ruokaa lihomatta, jos jättäisit karkeista tulevat ylimääräiset kalorit pois.

Tilaa vaikka pizza kerran viikossa palkinnoksi karkittomasta viikosta.

Huhhuh. Siis suolaa ja rasvaa kiitokseksi sokerin syönnin vähentämisestä? Ok.

Vierailija
17/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä syön tässä parasta aikaa tuoreita lakuja.

Vierailija
18/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on useimmissa sian aivoja liivatteena

Vierailija
19/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinnittelet muutaman viikon, himo vähenee merkittävästi. Tilaa ruoat verkkokaupasta?

Riippuu täysin ihmisestä. Minä olen pitänyt monen viikon herkkulakkoja, ja joka päivä on entistä vaikeampi. 

Vierailija
20/30 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on tavallaan toiminut mulla. Mietinkin jo, että miten hiton nuukapieru osaankaan olla kun tekisi mieli karkkia mutta perus patukka maksaa nyt jotain 0,75 eur kun se aiemmin oli ehkä 50 senttiä tms.. Noussut kuitenkin. Ja vtuttaa.

Sit mietin että ostan vaikka marianne pussin. Ja sekin maksaa melkein 3 euroa. Ja sitten katson että karkki kuin karkki niin kilohinnat ihan kamalia.

Tässä tulee sitten pari vaihtoehtoa: joko skippaan kokonaan tai ostan irtokarkkeja pienen 200g pussukan.

Mutta joo, kyllä hintojen nousu vaikuttaa herkkujen osteluun vaikka varaa kyllä olisi ostella vaikka mitä niin halu loppuu siinä kohtaa kun jokin kipukynnys ylittyy..

Eri...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan