Kannattaako aloittaa seurustelu 15v vanhemman miehen kanssa?
Minua kohtaan on osoittanut kiinnostusta työpaikalla 41-vuotias mies, itse täytin juuri 26. Meillä synkkaa tosi hyvin, mies on huomioiva, fiksu ja muutenkin hyvää kumppanimatskua. En voi kuitenkaan olla ajattelematta, että jossain vaiheessa ikäero tulee vaikuttamaan suuresti elämäämme. Kun olen 55-vuotias, mies on jo 70. Mietin, kuinka hän jaksaisi vauva-arkea, koska toivon lapsia ja hän haluaisi myös.
Lisäksi täytyy myöntää, että miehen pukeutumistyyli ja ulkonäkö eivät ole sellaiset, mitkä minua erityisesti miellyttäisivät, tyyli on vähän vanhentunut. Toisaalta mies voisi olla turvallinen kumppani. Neuvoja?
Kommentit (40)
Hyi. Ei kannata.
Eikä kannata kenenkään kanssa. Loppujen lopuksi yksin on parasta olla.
Ei kannata. Meikä nyt 50v ja hän jäi just eläkkeelle. Ei kohtaa maailmat.
Mut teet sen kuitenkin joten lykkä till vaan.
Kyllähän miehen tyyli päivittyy naisen myötä aika helposti.
Itse opin taannoin miten kengännauhat kuuluu laittaa. Minulla oli normaalisti rusetilla. Tyttö sanoi, että sulla on pappatyyliin nauhat :D
Voi luoja. Lievää ylianalyysia ilmassa? Siitä että "mies osoittaa kiinnostusta" on pitkä matka edes parisuhteeseen, saati perheen perustamiseen, saati eläkeaikoihin asti.
Kannattaa jos vain saat. Naiset ovat priimassa 16v. Miehet 35v. Olette molemmat jo ehtoo puolella mutta sinä paljon enemmän..
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa jos vain saat. Naiset ovat priimassa 16v. Miehet 35v. Olette molemmat jo ehtoo puolella mutta sinä paljon enemmän..
Ok groomer
Ei 15 vuotta liikaa mielestäni vielä ole, mikäli muuten yhdessä viihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Ei 15 vuotta liikaa mielestäni vielä ole, mikäli muuten yhdessä viihtyy.
On todellakin liikaa!
Käväse naimassa sen kanssa vielä kun ku lli pelittää, mutta älä hyvä ihminen tuhlaa aikaasi mieheen joka on kohta jo papparainen. Itse olen päälle 30 ja mies 5 vuotta vanhempi ja nyt jo alkaa näkyä ikäero. Testotasot laskee vauhdilla ja halut aivan eri tasolla meillä.
Mulle ikä on vain numero. En pelkän ikäeron perusteella koskaan jättäisi väliin mahdollisuutta rakkauteen ja onneen. Olen siis seurustellut ihan oman ikäistenkin tai vähän vanhempien kanssa. Lapsen sain avoliitossa kuusi vuotta vanhemman kanssa, parisuhde kesti vajaa neljä vuotta.
Sitten kävi niin, että 33-vuotiaana tapasin 16 vuotta vanhemman miehen ja sillä tiellä ollaan edelleen melkein 10 vuotta myöhemmin. Olemme naimisissa, yhteinen talo ja yksi yhteinen lapsi. Miehellä eläkeikä lähestyy, mutta mitä sitten. Mies on kuitenkin aktiivinen liikkuja, että ei tuo kotiin jää makaamaan eläkkeellä. Kyllä mä hänelle jo suon eläkepäivät ja jos tienaisin enemmän, niin soisin sen mahdollisuuden hänelle jo nyt. Taloudellisesti ei kuitenkaan ole mahdollista.
Yöks muaki yrittää vaa 20 vuotta vanhempi ukko, se ei tajuu et ei kiinnosta.
Eilen se oli 31 vuotias mies ja 21 v nainen, sitä edellisenä päivänä 41 v m ja 20 v n...
Kannattaa muistaa, että olette eri sukupolven ihmisiä eli ajatuksissa voi olla isojakin eroja. Minä tapailin 27 v iässä 45 v miestä. Miehen mielestä naisen tehtävä oli hoitaa koti ja lapset työnsä ohessa. Mies ei osannut puhua tunteistaan ja parisuhdemalli oli muutenkin hänellä aika vanhanaikainen. Minulle tuo diili ei kelvannut. Olenkin nykyisin naimisissa ikäiseni miehen kanssa ja yhdessä hoidetaan koti ja lapsi töiden ohessa. Mies osaa puhua tunteistaan ja ollaan samankaltaisia ajatusmaailman suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo STT, Setämiesten Tietotoimisto tavallisesti juotettavasta lähteestä.
30-vuotias mies on nykyään keskimäärin huonommassa kunnossa kuin 50-vuotias nainen ja hedelmällisyys samaa luokkaa. Tosin 50-vuotias nainen voi tulla raskaaksi lahjamunasolusta.
Jos tää ei ole provo, älä. Miehet yrittää väittää että saman ikäiset naiset varoittelee nuoria naisia kateuttaan, mutta todellisuudessa me tiedetään minkälaista se oikeasti on ja halutaan suojella teitä. Ikä ei ole vain numero. Jos rakastuu palavasti sitten rakastuu, ja rakkaus kantaa monen asian yli, mutta kenenkään ei kannata varta vasten lähteä kehittelemään tuota kuviota.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää ei ole provo, älä. Miehet yrittää väittää että saman ikäiset naiset varoittelee nuoria naisia kateuttaan, mutta todellisuudessa me tiedetään minkälaista se oikeasti on ja halutaan suojella teitä. Ikä ei ole vain numero. Jos rakastuu palavasti sitten rakastuu, ja rakkaus kantaa monen asian yli, mutta kenenkään ei kannata varta vasten lähteä kehittelemään tuota kuviota.
Tottahan tuo on. Kenenkään miehen ei myöskään kannata nykyaikana ottaa vakituista naisytävää. Niin hulluksi tämä maailma on mennyt.
mies54v
Kuuntele itseäsi. Tee päätös sen mukaan. Itse olen aivan ihastunut 16v vanhempaan mieheen. Minä 46v. Se, kun kolahtaa, niin se kolahtaa.
Ei kannata.