Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä opelle lahjaksi Vol. 2022?

Vierailija
01.06.2022 |

Mikä on tämän vuoden trendi?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajan arvostaisin esim. S-ryhmän lahjakorttia. Olisi hienoa saada ruokaa kesälläkin.

Vierailija
2/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh älkää ainakaan ostako mitään kallista. Pelkkä suklaalevy/karkkipussi/kukka riittää. Jos on ollut ope, jonka kanssa luokka on ollut 1.-6. luokat niin sitten voi ostaa jotakin spessumpaa. En opettajana odota saavani lahjoja. Ihan pelkkä kortti oppilaalta riittää jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisen ope on sellainen kuiva sporttikuikeli, ettei sille uskalla ainakaan ostaa mitään herkkuja tai skumppaa.

Vierailija
4/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meeppä päättäjäispäivänä katsomaan roskista, niin löydät montakymmentä kahvikuppia, kynttilää, kukkapuskaa jne. Ei siis opelle yhtään mitään. Eivät tarvi joka vuosi kaikenlaista krääsää. Eikä sen puoleen kalliimpaakaan juttua, työstä saavat isomman palkan, kuin suurin osa lasten vanhemmista.

Vierailija
5/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötävää, juotavaa tai kuihtuvaa.

Vierailija
6/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain edullista esim. lapsen askartelema kiitoskortti kierrätysmateriaaleista

Vierailija
7/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri tänään vikan yhteisen tunnin jälkeen yläkoululaiselta ryhmältä ihanan itsetehdyn kortin, jonka taakse oppilaat olivat kirjoittaneet kehuja ja kiitoksia. Lisäksi sain haleja. Ihan tuli kyyneleet silmiin.

Kaikkea ei voi rahalla ostaa.

T. Ope

Vierailija
8/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dick pic.

Vierailija
9/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meeppä päättäjäispäivänä katsomaan roskista, niin löydät montakymmentä kahvikuppia, kynttilää, kukkapuskaa jne. Ei siis opelle yhtään mitään. Eivät tarvi joka vuosi kaikenlaista krääsää. Eikä sen puoleen kalliimpaakaan juttua, työstä saavat isomman palkan, kuin suurin osa lasten vanhemmista.

Mistä alapeukut? Näin ainakin neljällä eri koululla, missä olen ollut töissä.

Vierailija
10/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut oppilaille, et älkää hankkiko mitään. Siitä huolimatta tulee aina jotain suklaata tai pulloja ihan oikaseti sitä suklaata ei jaksa kuukautta syödä. Ajatus on toki hieno ja kiva, mutta sitten vaikka mieluummin yhteislahjana vaikka joku kukkapuska, johon jokainen laittaa sen 50c-1e.

Se on myös kiusallista ottaa joskus vastaan mitään lahjaa, kun tietää, että se lapsi itse olisi saanut enemmän iloa siitä rahasta vaikka leffalippuna. Pelkkä korttikin riittää, jos haluaa jotain antaa!

Vierailija
11/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut? Näin ainakin neljällä eri koululla, missä olen ollut töissä.

en ole koskaan nähnyt, että lahjat lentäisivät roskiin. Kyllä ne tuntemani opettajat muistelee, täm-n sain silloin vuonna xxxx siltä ja siltä.

Vierailija
12/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut oppilaille, et älkää hankkiko mitään. Siitä huolimatta tulee aina jotain suklaata tai pulloja ihan oikaseti sitä suklaata ei jaksa kuukautta syödä. Ajatus on toki hieno ja kiva, mutta sitten vaikka mieluummin yhteislahjana vaikka joku kukkapuska, johon jokainen laittaa sen 50c-1e.

Se on myös kiusallista ottaa joskus vastaan mitään lahjaa, kun tietää, että se lapsi itse olisi saanut enemmän iloa siitä rahasta vaikka leffalippuna. Pelkkä korttikin riittää, jos haluaa jotain antaa!

Laita seuraavan kerran suklaat jakoon koko luokalle, ennen kuin ehtivät kirmata kesälaitumille.

Avaat suklaat jakoon oppilaille ja kerrot että et jaksa itse syödä kaikkea ja niin että jokainen saa osansa, luokassa syötäväksi.

Vierailija
13/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään, kiitos!

T. Ope

Vierailija
14/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti päähierontaan.

Vierailija
15/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti päähierontaan.

terapiaan..

Vierailija
16/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton skumppa esim. Lehtikuohu tai muu holiton juoma. Nykyään ovat hyviä, on vaihtoehtoja, eivät oo kalliita ja sopii kaikille.

Vierailija
17/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetehty lahja on aina paras, siksi minä annoin ysiluokan lopussa peruskoulun päättäreissä luokanvalvojallemme lahjaksi ensiluokkaista kiljua. Kiitteli kyyneleet silmissään ja sanoi että tulee ihan nuoruus mieleen.

-Arska

Vierailija
18/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa lapseni opelle sekä ohjaajille (on iltapäiväkerhon ohjaajien huomassa melkein yhtä paljon) jätskikioskin lahjakortit. Moni muukin oli saanut saman idean, kertoi kioskinmyyjä.

Ajattelen että kiva ele lapsen tekemän kortin sivussa, ei liian kallis ja vaikka tulisikin monta sellaista niin kesän aikana ehtisi käyttää tai tarjota muille.

Olen ope itsekin, ja pitäisin tuollaisesta pienestä, edullisesta, kulutettavasta jutusta. Ei jäisi nurkkiin pyörimään mitään.

Vierailija
19/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä aivan paskaa. En ole yli 20 vuoden open urani aikana nähnyt kenenkään heittävän lahjaa roskiin. En ole myöskään kuullut yhdenkään kollegan valittavan muistamisesta. Ja kuka nyt heittäisi kukkakimppuja roskiin? Ilahduttavathan ne kotona ketä tahansa. Turhat kahvikupit jäävät koululle välituntikäyttöön.

Vierailija
20/76 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhapatsas. (Tiedän, että Opera on iso piha...) Jos sattuu mieluinen voi laittaa näkyville, jos ei niin pihan perällä on taatusti kompostin vieressä tai saunan takana tilaa mihin piilottaa ja jos tökkii oikein kovasti niin pieni "lipsahdus" asfaltilla ja palasiksi meni...