Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastaako hän vielä minua?

Entiedäenää
01.06.2022 |

Erottiin ex-miehen kanssa kolme vuotta sitten. Ollaan sen jälkeen joskus tällöin tavanneet ja harrastaneet seksiä. Ero oli minun päätös mutta rakastan edelleen häntä. Hän löysi uuden tyttökaverin yli vuosi sitten. Hän yritti asiaa piilotella minulta pitkään. Olemme harrastaneet seksiä vaikka hänellä on uusi tyttökaveri. Ex-mieheni myös lähettelee minulle rakkaustunnuksia viesteillä. Kertoo edelleen rakastavansa minua. Minäkin rakastan häntä ja haluaisin hänet takaisin. Minua ahdistaa, kun hän ei jätä tyttökaverinsa. Minua nyt ahdistaa kun en tiedä rakastaako hän minua oikeasti. Ahdistaa kun näen rakkauteni toisen kanssa vaikka tiedän että hän myös rakastaa minua. Mitä minun pitäisi tehdä asian kanssa? Olenko tyhmä kun odotan että hän palaa luokseni?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, se on aina niin, kuin vanha ja kulunut lausahdus toteaa:

Sitä saa, mitä tilaa.

Ei sun ex enää välitä sinusta.  Hän pitään sinua varaventtiilinä seksissä, ja tottunut olemaan sängyssä kanssasi.

Joillakin miehillä on loputon tarve sekstailla, aina ja loputtomasti.

Jos hän edelleen tosissaaan rakastaisi sinua, hän hakisi seuraa ja puhekaveria myös ilman seksiä kanssasi.   Ja myös lopulta katkaisisi välit uuteen naistystäväänsä.

Ja sinäkin ap, aloit arvostaa ja välittää miehestäsi kunnolla, vasta sitten, kun näit, että mies saa muitakin, eikä ole ainoastaan sinun varassasi.

Joten nyt vasta ex-mies maustuisi kunnolla sinullekin.

Ei miehet jää suremaan ja odottelemaan eikä itkemään yhtä naista.

Aina löytyy uusi ystävä. Ja myös sellainen ystävä, jonka kaikki muukin natsaa, kuin pelkkä seksi.

Vierailija
2/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jätit joten hyväksy tekojesi seuraus ja kanna siitä vastuusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua sinua takaisin. Anna olla ja ehkä parempi jos et ole enää yhteydessä tähän exään ollenkaan niin voitte kumpikin lopultakin päästä eteenpäin.

Vierailija
4/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Kuka haluis exän takas. Lol

Vierailija
5/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas keskiviikko illan trolli pläjäys, tuokin ap aloitus.

Täyttä diipa daapaa.

Vierailija
6/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon trolli tai totta, mutta selvää on,  että ap:n ex-mies ei rakasta enää häntä  pätkäkään.

Ota vaan ilon irti ap:sta.

Helppoa ja vaivatonta seksiä, jota aina saatavilla kun haluaa.

Vierailija
7/7 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitteko naimisissa? Jos ette, antaisin hänen mennä. Jos olitte, voisitte yrittää uudelleen, jos mies on tosissaan. Siihen kuuluu se, että hän jättää tyttöystävän.

Mies on tottunut "helppoon" ja itsekkääseen elämään, vedättää teitä molempia.