Paljasta joku joka EI juo kahvia
Tunnetko ketään? Itse en, mutta 5 vuotta sitten työpaikalla oli yksi. En tiedä mikä sitä vaivasi, mutta vieläkin sitä kahvipöydässä ihmetellään.
Kommentit (71)
Tunnen useitakin. Ihan aikuisia ihmisiä. Mitähän omituista tässä on?
Minäkään en juo, en ole koskaan juonut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo
MITÄÄ MIKSI????
En nyt viitsi tyttäreni nimeä tähän paljastaa.
Minäkään en juo.
Olen maistanut ja en tykkää.
Miksi pitäisi väkipakolla juoda kahvia jos ei pidä siitä?
En myöskään syö mitään leivonnaisia tms missä on käytetty kahvia.
Minä en juo. Se on pahaa enkä halua kofeiinia elimistööni. En tykkää ajatuksenakaan, että käyttäisin jotain ainetta mihin voi tulla riippuvuus. En käytä alkoholia, tupakkaa, enkä huumeita tietenkään.
Suomessa juodaan eniten kahvia. Kansalaisvelvollisuus
Mikähän paljastamisen aihe tämäkin on. Monta tunnen jotka eivät juo ja monta jotka juovat. So?
Minä, äiti, lapseni ja yksi vakituinen kollega. Ja lähes kaikki työpaikkani tämän kesän kesätyöntekijät, ainakin jo aloittaneet ei ota kahvia.
Mä en juurikaan juo. En päivittäin.
Tiedän useammankin. Eivät mitenkään ihmisinä eroa kahvinjuojista.
Eikö tuo kahvin juonti liity protestanttiseen ideologiaan (ahkeruus, jaksaminen, kiire)? Teen juojalla ei ole kiire eikä hän ole työmyyrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en juo
MITÄÄ MIKSI????
En tykkää siitä
Vierailija kirjoitti:
Suomessa juodaan eniten kahvia. Kansalaisvelvollisuus
Vaikka juodaankin eniten kahvia maailmassa, niin ei sen sotkun juominen ole mikään kansalaisvelvollisuus
Aateli suosii teetä kahvia enemmän.
Etiopialainen tuttavani. Huvittaa siksi kun olen kahvikissa ja Etiopia iso kahvintuottaja. Hän on kyllä raitiskin ja kristitty. Liittynee siihen.
Otan henkilökohtaisena loukkauksena, jos joku ei juo. Ei ole kukaan uskaltanut kylässä kieltäytyä :)
Mä en juo