Uskallanko ehdottaa vaimolle?
Olen jo pidempään haaveillut, että vaimo panisi minua peppuun isolla mustalla strap-on dildolla. Tilasin sellaisen 30cm pitkän jokinaika sitten, mutta en ole uskaltanut ehdottaa vaimolle. Olemme 50+ konservatiivinen pariskunta joka ollut naimisissa 25v ja joilla kolme jo täysi ikäistä lasta.
Miten otan asian puheeksi?
Haluan, että vaimoni nai minua sillä peppuun, mutta fantasioin, että se olisi iso musta mies joka tekee minulle mitä tahtoo.
Kommentit (16)
Anna palaa frank, kuten sanonta kuuluu. Ei se purase jos eiläimäytäkkkään. Voit yllättyä!
Siis jos et uskalla ehdottaa vaimolles niin mä voin tulla panee sua peppuun. Saat panna munkin tiukkaa peppuu siis jos haluut.
Marco ceellä
No heippa homo! Miksi et uskalla tulla kaapista? Ja noin monta vuotta olet vaimolle esittänyt heteroa?? Hyi helvetti mikä VALEHTELIJA!!
Varo vaan, saat siitä kullista turpaas. Miten voi mies olla noin järkyttävä pettäjä? Kerro heti vaimolle, että et ole hetero, vaan mustankullin mies!
Jos oot mun ukko niin kerro ihmeessä. Ollaan tosin oltu yhdessä 30 vuotta.
Mielelläni panisin.
Josko aloittaisin vähän kevyemmin... Pyydä vaimoa hyväilemään peppuasi ja ehkä sormettamaan sitä. Jos se tuntuu molemmista mukavalta voit ehdottaa vähitellen rajumpaa menoa.
Jos suoraan ehdotat tuollaista on vastaus taatusti ei, mutta jos pikkuhiljaa laajennatte yhdessä kokemuksia, niin myös vaimo ehtii tottua ajatukseen.
Käy Porvoon motarin levarilla niin saat aitoa pamppua puutteeseen.
Meillä onneks vaimo itse ehdotti stäppäriä. Kerran kun hän dildotti ja antoi suuhoitoa niin sanoi vain että olisi kiva paukuttaa menemään. Laukesin sillä sekunnilla. Seuraavana päivänä hän laittoi linkin tilaamastaan tuotteesta. Nyt vuodenpäivät olen sitä sillointällöin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa frank, kuten sanonta kuuluu. Ei se purase jos eiläimäytäkkkään. Voit yllättyä!
Juurikin näin... rohkeasti vaan ehdottamaan vaimollesi pientä lisämaustetta makuuhuoneen puolelle... tai eihän sen tarvitse konservatiivisesti makkarissakaan tapahtua :)
Vierailija kirjoitti:
Jos oot mun ukko niin kerro ihmeessä. Ollaan tosin oltu yhdessä 30 vuotta.
Mielelläni panisin.
Ihana Nainen ja vaimohan sitten oletkin ;)
Vierailija kirjoitti:
Meillä onneks vaimo itse ehdotti stäppäriä. Kerran kun hän dildotti ja antoi suuhoitoa niin sanoi vain että olisi kiva paukuttaa menemään. Laukesin sillä sekunnilla. Seuraavana päivänä hän laittoi linkin tilaamastaan tuotteesta. Nyt vuodenpäivät olen sitä sillointällöin saanut.
Onnekas olet jos vaimosi tätä itse ehdotti ;)
Jos mun mies ehdottaisi tollasta niin eropaperit olisi heti nenän edessä. Olen täyttänyt ne valmiiksi yöpöydän laatikkoon. Ainostaan hänen allekirjoitus puuttuu. Hyvä olla aina paprut valmiina.
Ehdota pois. Vaimo saa hyvän syyn lähteä nostelemaan
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä. Pakko sanoa että rakkaus ja kunnioitus vaimoa kohtaan on ollut aina korkealla, mutta tämä oli jotain mikä räjäytti pankin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies ehdottaisi tollasta niin eropaperit olisi heti nenän edessä. Olen täyttänyt ne valmiiksi yöpöydän laatikkoon. Ainostaan hänen allekirjoitus puuttuu. Hyvä olla aina paprut valmiina.
Surullista että rakkaalla miehelläsi on sellainen vaimo.
Sitten heräsin