Mikä on paras hotelli missä olet Suomessa yöpynyt?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kellä onni on, se onnen kätkeköön.
Haluatko lempihotellisi menevän asiakkaiden puutteessa konkkaan vai mikä tässä on idea?
En tiedä parhaasta, mutta Hotelli Tornin ylimmän kerroksen yhden hengen huone oli kiva nköaloineen.
Hanasaaressakin oli ihan originellia yöpyä. Sieltä sai polkupyörän lainaan ja tosta vaan polkemaan ympäri saaristoa. Toinen oli legendaarinen Kalastajatorppa. Ei siellä kyllä tuntunut kalan hajua eikä torpalta näyttänyt, nimi oli harhaanjohtava. Eniten oli katsottavaa toisissa asiakkaissa.
Isokarin majakkasaarella oltiin kerran kun olin nuori.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä parhaasta, mutta Hotelli Tornin ylimmän kerroksen yhden hengen huone oli kiva nköaloineen.
Sehän on se naistenvessa 😂
Siellä vasta iltojen ilot kirjoitti:
Aikaa sitten Satamakadulla punainen talo. Arvaatteko kaupungin?
Kotkassa joskus asuneena veikkaan Kotkaa? Ja talo on se punainen tiilitalo, eikö?
Taisi olla mulla miesten vessa, kun oli asemalle päin😄
Hotelli Hospitz Savonlinna. Ihana, hienosti kunnostettu idyllinen pikku hotelli. Uniikki. Ja hienolla paikalla Olavinlinnan lähellä Saimaan rannalla. Suosittelen!!
Haikon kartanohotellissa oltiin juuri ja tykättiin. Hyvä ruoka, hyvä palvelu, kiva kartanotyylinen huone jossa upea parveke. Miinuksena tietysti se että kylpylä on eri rakennuksessa.
Olemme jo useamman vuoden harrasteneet staycation-lomia Helsingissä, siis jo ennen koronaa, vaikka asumme ihan keskustassa. Kokemusta on siis monista hotelleista ja sviiteistä.
Paras kaikista, jos nyt ajatellaan vain huonetta, taisi olla Kalastajatorppa. Yhtenä kesänä vietettiin hääpäivää King-sviitissä, jossa oli valtavat ikkunat ja meri näytti olevan aivan ikkunoiden alla. Siinä oli sellaista wow-tunnetta kun astui huoineeseen. Yhtenä koronatalvena, kun ei mihinkään päässyt eikä mikään ollut auki, varasimme Presidentti-sviitin. Näkymät eivät kummoiset olleet (koska sen ja meren välissä on toinen rakennus) mutta sviitissä oli takka, joka on harvinaista hotellihuoneessa. Oli ihanaa istua illalla takkatulen ääressä (henkilökunta kävi sytyttämässä takan pyynnöstä).
Kämp oli kaunis, tunnelmallinen ja eniten kai sellaista mitä odottaa vanhanajan luksushotellilta, mutta sviitti (keskitason) oli toivottoman epäkäytännöllinen. Esim. ei mitään paikkaa mihin olisi saanut talvitakit roikkumaan, muutenkin vaatekomero tavattoman pieni. Huonekalut epämukavia, kauniita toki.
Parhaat näkymät oli Tampereen Torni-hotellin "Ultimate Solo" sviitistä, joka on 24. kerroksessa. Myös Helsingin Clarion-hotellin ylimmän kerroksen sviitti oli hieno.
Tajusin juuri että en ole ollut Suomessa ikinä hotellissa.
Ulkomailla olen ollut yli sadassa hotellissa
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla mulla miesten vessa, kun oli asemalle päin😄
Ilmeisesti. Ylimmässä kerroksessa ei ole kuin baari ja ne vessat.
Itse tykkään enemmän mökkilomista kuin hotelleista.
Vierailija kirjoitti:
Haikon kartanohotellissa oltiin juuri ja tykättiin. Hyvä ruoka, hyvä palvelu, kiva kartanotyylinen huone jossa upea parveke. Miinuksena tietysti se että kylpylä on eri rakennuksessa.
Kyllä se kartanohotelli on hieno. Mitä väliä että kylpylä on viereisessä modernissa rakennuksessa. Et kai halua vanhaa historiallista kartanoa halua pilata?
Hotellit on hotelleja. Jos on perussiistiä ja hyvä sänky, niin en osaa sanoa, mikä oikeastaan tekee toisesta paremman.
Aikaa sitten Satamakadulla punainen talo. Arvaatteko kaupungin?