Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 160cm miehellä mitään toivoa tyttöystävän löytämiseen?

Vierailija
01.06.2022 |

Ikää 20v pituutta 160cm

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan aina ottaa jonkun läskin, niitä riittää.

No sinulla ei taida olla kumppania, kun olet noin ilkeä.

Vierailija
42/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useita pareja että nainen on pidempi joten ei ole harvinaista . Toivotaan että rakkaus löytyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljattain tapasin alle 160-senttisen miehen jonka kanssa olisin lähtenyt treffeille jos olisi pyytänyt. 

Vierailija
44/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti voit löytää! Eihän siinä ole kyse lopulta kuin vain siitä, että löytää sen juuri itselleen sopivan ihmisen. Massojen mielipiteellä tai keskimääräisyyksillä ei ole väliä.

Ei kaikki naiset ole niin pituuden perään, osa lyhyistä naisista tykkää oman pituisistaan ja joillekin pidemmille naisille lyhyempi mies on ihan fine.

Esim. minulla naisena ei ole mitään sellaista ajatusta, että miehen pitäisi olla minua pidempi tai isompi.

Vierailija
45/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Mun mies on 161 cm ja minä 167 cm. Tosin ihan nuorena (alle 20) olin niin lapsellinen, että en varmaan olisi tuon mittaisesta ollut kiinnostunut, muutenkin tärkeää oli "näyttäytyminen", että kaverit näkee että mulla on komea poikaystävä ja ehkä vähän kadehtiikin. Saatoinpa juovuspäissäni joskus todella paskamaisesti kuittaillakin jollekin pätkyydestä jos tuli mulle flirttaamaan :( 

Onneksi mullekin kasvoi järkeä päähän ja aloin ymmärtää että ihmisessä ihan muut asiat on yhdessä elämisen kannalta tärkeintä kuin pituus tai ulkonäkö. Mieheni tapasin yliopistolla ja ihastuin hänen rauhallisuuuteensa ja älykkyyteensä. Ei ollut pituudella mitään väliä.

Tajusit että tuo mies on vapaana vielä ja tulevaisuudessa tulotaso on moninkertainen omaasi verrattuna...

Tämä on uskontosi perusteesi ja on kaikille parempi että hirttäydyt siihen. Mitään tekemistä sillä ei ole todellisuuden kanssa. Ja naiset haluaa lapsiensa isäksi miehen jonka realiteettien testaus toimii.

Vierailija
46/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituudella ole merkitystä, luonteella on.

Vierailija
47/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mun mies on 161 cm ja minä 167 cm. Tosin ihan nuorena (alle 20) olin niin lapsellinen, että en varmaan olisi tuon mittaisesta ollut kiinnostunut, muutenkin tärkeää oli "näyttäytyminen", että kaverit näkee että mulla on komea poikaystävä ja ehkä vähän kadehtiikin. Saatoinpa juovuspäissäni joskus todella paskamaisesti kuittaillakin jollekin pätkyydestä jos tuli mulle flirttaamaan :( 

Onneksi mullekin kasvoi järkeä päähän ja aloin ymmärtää että ihmisessä ihan muut asiat on yhdessä elämisen kannalta tärkeintä kuin pituus tai ulkonäkö. Mieheni tapasin yliopistolla ja ihastuin hänen rauhallisuuuteensa ja älykkyyteensä. Ei ollut pituudella mitään väliä.

Joillakin on sitä järkeä päässä ja sydän paikallaan jo lapsena ja nuorena, mutta hyvä että olet kasvanut henkisesti aikuistumisen myötä. 👍

Lapsuudenkaverini on ollut teini-ikäisestä saakka miehensä kanssaan, tuo kaverini siis on about 175cm ja miehensä about 165cm.

Kaverini rakastui mieheensä ensisilmäyksellä kotibileissä, kun ekan kerran tapasivat.

Vierailija
48/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi kivaa, kun me ollaan saman pituisia minun miehen kanssa.

Vierailija
49/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset vastailee vaikka ap:llä ei ole vastaanotto päällä. Huomenna sama valivali uudelleen niin kuin ei olisi ikinä keskusteltukaan. Ap ei halua vastauksia vaan tilaisuuden kieriä itsesäälissä.

Vierailija
50/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Opiskele, hanki hyvät sosiaaliset taidot ja omaksu kunnolliset elämäntavat, niin 👍😊.

N 160 cm

Vierailija
51/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei pituudella ole merkitystä, luonteella on."

Tämä väite on valhe jo siksi, että valtaosa naisista haluaa itseään pitemmän miehen.

Se ei tietenkään estä lyhyttä miestä löytämästä kumppania, mutta mahdollisuudet ovat taatusti oleellisesti huonommat kuin pitkällä tai normaalimittaisella (noin 180 cm) miehellä.

Vierailija
52/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki naiset ole pinnallisia. Ei minua haittaisi, jos mies olisi 160cm.

Minä voin myöntää olevani pinnallinen, mutta ei minua silti haittaisi jos mies olisi 160cm.

Minulle miehen pituus ei vaan ole tärkeää, about kaikki muu on paljon tärkeämpää ulkonäössä kuin joku pituus.

Vierailija
53/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisyys on jotain muuta kuin pituus. Kanna itsesi ylpeydellä. 

Vierailija
54/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei katso pituutta , eikä tule etsimällä , osuus kohdalle jos osuu . 

Vierailija
55/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kolme lyhyttä miestä, yksi on alle 160 cm ja kaksi muuta aikalailla tuossa 160 cm hujakoilla. Lyhyin miehistä on keski-ikäinen ja toista kertaa naimisissa. Muut ovat nuoria. Toinen teki pari lasta siskoni kanssa eikä eronkaan jälkeen ole ollut pulaa naisista. Toinen on ikisinkku, mutta hänellä on aina sutinaa, kun olemme kaveriporukalla yössä.

Vierailija
56/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei pituudella ole merkitystä, luonteella on."

Tämä väite on valhe jo siksi, että valtaosa naisista haluaa itseään pitemmän miehen.

Se ei tietenkään estä lyhyttä miestä löytämästä kumppania, mutta mahdollisuudet ovat taatusti oleellisesti huonommat kuin pitkällä tai normaalimittaisella (noin 180 cm) miehellä.

Lyhimmällä tietämälläni miehellä on vaimo ja viisi lasta. Lisäksi mies on suoraan sanottuna ruma. Mutta fiksu, tavallisessa virkamiestyössä. Luonteeltaan ystävällinen ja touhukas. Mistä tämäkin nyt on mielestäsi jäänyt paitsi? Sara Sieppi ei huolinut?

Vierailija
57/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on 166 pitkä ja vientiä riittää. On huoltoyhtiössä töissä ja kahviseuraa tuntuu joka päivä löytyvän lisää.

Vierailija
58/58 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi juuri sopiva, olen itsekin 160 cm. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi