Onko 160cm miehellä mitään toivoa tyttöystävän löytämiseen?
Kommentit (58)
Hankalaa tulee olemaan muttei mahdotonta. Riippuu paljolti siitäkin et missäpäin Suomea asut.
Vierailija kirjoitti:
Dustin Hoffman on 167cm ja löytänyt vaimon. Cruisen Tomppakaan ei kai ole kuin 170cm.
Nämä onkin hyviä esimerkkejä tavikselle: kuuluisia, komeita, miljonäärejä. Ja varsinkaan 170 cm ei ole edes erityisen lyhyt, kyllä 170-180 cm miehet on aika lailla keskimittaisia.
Vierailija kirjoitti:
On. Mun mies on 161 cm ja minä 167 cm. Tosin ihan nuorena (alle 20) olin niin lapsellinen, että en varmaan olisi tuon mittaisesta ollut kiinnostunut, muutenkin tärkeää oli "näyttäytyminen", että kaverit näkee että mulla on komea poikaystävä ja ehkä vähän kadehtiikin. Saatoinpa juovuspäissäni joskus todella paskamaisesti kuittaillakin jollekin pätkyydestä jos tuli mulle flirttaamaan :(
Onneksi mullekin kasvoi järkeä päähän ja aloin ymmärtää että ihmisessä ihan muut asiat on yhdessä elämisen kannalta tärkeintä kuin pituus tai ulkonäkö. Mieheni tapasin yliopistolla ja ihastuin hänen rauhallisuuuteensa ja älykkyyteensä. Ei ollut pituudella mitään väliä.
Tajusit että tuo mies on vapaana vielä ja tulevaisuudessa tulotaso on moninkertainen omaasi verrattuna...
Vierailija kirjoitti:
Zelenskyillä on vaimo, vaikka pituutta on kengät jalassa 165 cm.
On 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Inttikaveri oli 158cm. Ensisijainen ongelmansa ei ollut pituuden puute vaan kiukkuisuus ja hyökkäävyys. En tosiaan osaa sanoa, johtuivatko kiukut pituuden puutteesta...
Minä olen 164cm pitkä nainen ja seurustelin vähän aikaa miehen kanssa, joka ei ollut minua paljoa pidempi. Tämä tyyppi oli rasittavuuteen asti nenäkäs, pihi ja kiukkuinen.
En ole sen koommin vilkaissutkaan miestä, joka on keskivertoa lyhyempi JA jonka olemus on hymytön ja vakava.
Vierailija kirjoitti:
On niitä vielä Suomessakin, niitä lyhyitäkin naisia.
Miksi lyhyt mies tai nainen haluaisi itselleen kumppanikseen toisen lyhyen? - Voi toki haluta mutta itse pituusrajoittesena miehenä minua ei haittaisi lainkaan, jos kumppanini olisi minua pidempi. Mutta kukin saa tietysti toivoa ja haluta kumppanikseen ihan minkä mittaisen kumppanin kuin itse haluaa.
Kyllä sullekkin löytyy. Kunhan et ala epätoivoisesti etsimään, vaan luotat siihen että sellainen kyllä tulee vastaan. Monesti just sellainen hakeminen ja hurja halu saada tyttöystävä on asia joka ajaa tyttöystäväehdokkaita kauemmas. Ite tykkään, jos mies on suunnilleen saman pitunen ku minä, on niin ergonomista pussailla seisaalteen. Oon 158
Jos olet muuten mukava, rehellinen ja miehekäs, ei pituudella ole mitään väliä.
Lapissa miehet ovat juurikin tuon 160-170cm pitkiä ja naisetkin lyhempiä.
Kokeile siellä laajalla lapinmaalla onneasi, jos ei muuten löydy.
Sen verran annan vinkiksi, että älä "vitsaile" pituudestasi ja ota sitä joka välissä esille.
Se on jotenkin noloa ja aiheuttaa sääliä ja myötähäpeää.
Älä myöskään koskaan valehtele olevasi pidempi. Se on typerää ja osoittaa, että sinulla on alemmuuskompleksi ja saa naisen epäilemään, että saatat valehdella monista muistakin asioista.
Ole siis ylpeästi oma itsesi, niin ihan takuulla puoliso löytyy!
Olin itse parikymppisenä 175-senttisenä ihastunut poikaan, joka oli varmaan jotakuinkin 160-senttinen. Olin kaunis ja haluttu, mutta en jotenkin uskaltanut lähestyä poikaa, sillä ajattelin, että häntä haittaisi minun pituuteni. :)
Mun mies on 157 cm ja mä 165, joten eiköhän sullakin ole toivoa! Hyvänä puolena myös se, että pienen miehen jälkeläiset eivät revi naisen toosaakaan yhtä hajalle kuin ison korston kersat, nimim. kahden siron lapsen äiti, paikat yhä kunnossa
Voihan aina ottaa jonkun läskin, niitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse parikymppisenä 175-senttisenä ihastunut poikaan, joka oli varmaan jotakuinkin 160-senttinen. Olin kaunis ja haluttu, mutta en jotenkin uskaltanut lähestyä poikaa, sillä ajattelin, että häntä haittaisi minun pituuteni. :)
...täytyipä ihan näin vuosien jälkeen kaivaa kyseisen henkilön profiili somesta esiin - on se vaan söpö edelleen :)
Jos on iso kyrrpä ja paksu lompakko niin on todellakin mahdollisuuksia. Ei muuten.
Ei kaikki naiset ole pinnallisia. Ei minua haittaisi, jos mies olisi 160cm.
Kannattaa miehen etsiä kuitenkin naisystävää eikä tyttöystävää.
Pojilla tyttöystävät
Miehillä naisystävät
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 157 cm ja mä 165, joten eiköhän sullakin ole toivoa! Hyvänä puolena myös se, että pienen miehen jälkeläiset eivät revi naisen toosaakaan yhtä hajalle kuin ison korston kersat, nimim. kahden siron lapsen äiti, paikat yhä kunnossa
No höpöhöpö :D Ei se syntyvän vauvan koko noin yksinkertainen asia ole.
Kyllä varmasti jos tajuat kertoa sille timanttikaivoksestasi.
On todellakin. Mulle kelpaisi pituisesi mies, tykkään lyhyistä miehistä. Ja olen itse 157cm.
On toivoa. Mukaville miehille löytyy aina naisia pituudesta huolimatta.
On. Mun mies on 161 cm ja minä 167 cm. Tosin ihan nuorena (alle 20) olin niin lapsellinen, että en varmaan olisi tuon mittaisesta ollut kiinnostunut, muutenkin tärkeää oli "näyttäytyminen", että kaverit näkee että mulla on komea poikaystävä ja ehkä vähän kadehtiikin. Saatoinpa juovuspäissäni joskus todella paskamaisesti kuittaillakin jollekin pätkyydestä jos tuli mulle flirttaamaan :(
Onneksi mullekin kasvoi järkeä päähän ja aloin ymmärtää että ihmisessä ihan muut asiat on yhdessä elämisen kannalta tärkeintä kuin pituus tai ulkonäkö. Mieheni tapasin yliopistolla ja ihastuin hänen rauhallisuuuteensa ja älykkyyteensä. Ei ollut pituudella mitään väliä.