Ärsyttää kun joudun näkemään hirveän vaivan kaiken eteen ja miehelle asiat tulevat "itsestään"
Saa koulupaikan yhden pysäkin päästä kun itse pääsin kouluun yli tunnin matkan päähän. Pääsi työharjoitteluun suht lähelle kun oma paikkani on sekin kaukana. Ei ole masennukseltaan jaksanut aina sielläkään käydä kun on ollut pois kokonaisia päiviä. Itse olen ollut myös vuosia masentunut ja ahdistunut, mutta en ole sen takia pois vaan käyn tunnollisesti harjoittelussa.
Mies sai nyt kuitenkin kaveriltaan töitä ok palkalla. Itse en saa mitään keneltäkään vaan raadan raskaassa harjoittelussa. Vapaa-ajallakin minulta vaaditaan harrastusporukassakin monenlaista.
Menee koko kesä suunnilleen siinä kun täyttelen näitä "vaatimuksia" koulun ja harrastuksen tahoilta. Tuntuu että toinen pääsee taas helpolla kaikessa ja minä kärsin. Tekisi mieli laittaa kämppä alta, järjestäkööt itse asiansa.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Olet ap sietämätön ruikuttaja ja vertaat kaikkea elämässäsi parempiosaisiin ihmisiin, ikinä et varmaan suo kateellisuudessasi ajatusta niille, joilla menee sinua huonommin.
Ymmärsinkö oikein, että sinulla on koko kesä lomaa? Ei sinun ole pakko harrastaa, jos sekin on sinulle vain rasitus.
Missä olen sanonut, että on koko kesä lomaa?! Teen muut asiat töiden ohella. AP
sulle ei siis ole mitään muuta olemassa kuin raha. olet kateellinen, kun vaimosi rakas mummo kuolee!! voi luoja!!