Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun joudun näkemään hirveän vaivan kaiken eteen ja miehelle asiat tulevat "itsestään"

Vierailija
01.06.2022 |

Saa koulupaikan yhden pysäkin päästä kun itse pääsin kouluun yli tunnin matkan päähän. Pääsi työharjoitteluun suht lähelle kun oma paikkani on sekin kaukana. Ei ole masennukseltaan jaksanut aina sielläkään käydä kun on ollut pois kokonaisia päiviä. Itse olen ollut myös vuosia masentunut ja ahdistunut, mutta en ole sen takia pois vaan käyn tunnollisesti harjoittelussa.

Mies sai nyt kuitenkin kaveriltaan töitä ok palkalla. Itse en saa mitään keneltäkään vaan raadan raskaassa harjoittelussa. Vapaa-ajallakin minulta vaaditaan harrastusporukassakin monenlaista.

Menee koko kesä suunnilleen siinä kun täyttelen näitä "vaatimuksia" koulun ja harrastuksen tahoilta. Tuntuu että toinen pääsee taas helpolla kaikessa ja minä kärsin. Tekisi mieli laittaa kämppä alta, järjestäkööt itse asiansa.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole kateellinen puolisollesi vaan iloinen hänen puolestaan. Joskus se menee vain näin. 

Vierailija
42/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta kahvin juonti. Kofeiini lisää ahdistusta ja masennusta.

Ja ehdottomasti alkoholi, jos sitä juo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan sinulla naisena muuten elämä paljon helpompaa ja hauskempaa kuin miehelläsi. Esimerkiksi parisuhdemarkkinoilla ja monesta kiipelistä jossa mies saa turpaansa tai tarvitsee rahaa nainen selviää hymyllä.

Naisen elämä on kyllä monin verroin hankalampaa kuin miesten mutta miehet ruikuttaa silti enemmän. Koko ajan kahden tai kolmen työn taakka niskassa, miehillä yleensä vain yksi ja sekin kevyempi.

Vierailija
44/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultalusikka antaa "saavutusten" lipua pois käsistään, muiden kauhistellessa.

Samalla itse tekee tyyliin kymmeniä vuosia töitä samojen asioiden eteen.

Joillekin annetaan hyvä elämä - ei kelpaa, ei osata arvostaa. Ja toiset tekee pirusti työtä sen saavuttaakseen.

Vierailija
45/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi asia meitä yhdistää

Joka on meille hyvin tärkeää

Sillä molemmilla

On jänne poikki - sieltä

Vierailija
46/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te kilpailette keskenänne? Olisit iloinen miehen puolesta

Vierailija
47/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut puoliso on raskas. Ootko ap ajatellut, että voisit löytää terveen kumppanin, joka vielä tukisi sinua?

Vierailija
48/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tuo asenne tekee sinut onnelliseksi, niin siitä vaan. Katkaise kaikki välit jokaiseen, jolla menee paremmin, ja tule vaikka vuoden päästä kertomaan, kuinka onnellinen olet.

Mieheni kun on masentunut ja syö lääkkeitä niin pitää ymmärtää sängyssä maatut päivät ja paha olo. Kun minä olen masentunut ja ahdistunut niin pitää hakea lääkäristä pilleripurkki ja mennä töihin. Muuta apua EI tule. AP

Siis kuka noin teille sanoo?

Vierailija
49/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap sietämätön ruikuttaja ja vertaat kaikkea elämässäsi parempiosaisiin ihmisiin, ikinä et varmaan suo kateellisuudessasi ajatusta niille, joilla menee sinua huonommin.

Ymmärsinkö oikein, että sinulla on koko kesä lomaa? Ei sinun ole pakko harrastaa, jos sekin on sinulle vain rasitus.

Vierailija
50/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan sinulla naisena muuten elämä paljon helpompaa ja hauskempaa kuin miehelläsi. Esimerkiksi parisuhdemarkkinoilla ja monesta kiipelistä jossa mies saa turpaansa tai tarvitsee rahaa nainen selviää hymyllä.

On joo: kuukaudesta viikon vuodat ja olet kivuissa, sairauslomaa ei silti saa vaan täytyy painaa itkien. Yksin et voi enää iltaisin edes lenkkeillä tai saatat joutua raiskatuksi: mitäs menit yksin sanovat. Töissä miehet saavat parempaa palkkaa ja kipuavat ohitsesi uralla: sinähän saatat tulla raskaaksi ei oteta riskiä..

Lähibaarissa Pena räkä poskella tarjoaa laadukasta sek.siä: olisit nyt ottanut siitä miehen kun saat??

Helppoa ja hauskaa!

Vierailija
51/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä oli tuollainen. Hän oli kateellinen työstäni, kun pidin siitä ja sain vielä ihan kohtuullista palkkaakin. Pientä naljailua tuli silloin tällöin, että helppohan sinun on, kun on tuollainen työ. 

Kova paikka oli myös, jos olin häntä fiksumpi jossain asioissa. Lopulta aloin esittää tyhmempää, ettei toisella harmita. Ei ollut lopulta hyvä suhde ja parempi oli erota. 

Vierailija
52/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo: kuukaudesta viikon vuodat ja olet kivuissa, sairauslomaa ei silti saa vaan täytyy painaa itkien. Yksin et voi enää iltaisin edes lenkkeillä tai saatat joutua raiskatuksi: mitäs menit yksin sanovat. Töissä miehet saavat parempaa palkkaa ja kipuavat ohitsesi uralla: sinähän saatat tulla raskaaksi ei oteta riskiä..

Lähibaarissa Pena räkä poskella tarjoaa laadukasta sek.siä: olisit nyt ottanut siitä miehen kun saat??

Helppoa ja hauskaa!

Sitten kun päädyt yhteen jonkun penan kanssa niin yhteiskunta huutaa NAISET TEHKÄÄ LAPSIA SYNTYVYYS LASKEE ja sitten teet lapsia ja ehkä vammaudut synnytyksessä: miksi teit lapsia, oma syy, oma valinta, yritä pärjätä. Mene töihin loinen.

Sinä hoidat lapset kodin ja työt niin ja penan. Penalla on raskas työ, anna miehen nukkua, sanovat. Hoida parisuhdetta, muuten lapset menettävät isän: sinun syy.

Helppoa ja hauskaa on yhä.

Vierailija
53/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän sama kuvio toisinpäin. Minä olen näennäisesti saanut elämässäni asiat helpolla ja mieheni ei. Pääsin haluamaani opiskelupaikkaan, olen saanut hyviä työpaikkoja, päässyt hyviin lisäkoulutuksiin, saanut palkankorotuksia jne. Hän on kateellinen ja valittaa usein miksi minulla on helppoa ja hänellä vaikeaa. Totuus on kuitenkin se, että olen lapsesta saakka tehnyt enemmän töitä asioiden eteen. Panostin kouluun teininä paljon kun hän lähinnä rötväili ja pääsin yliopistoon ällän papereilla suoraan. Opettelin fiksun ja kohteliaan käytöksen, jolla työhaastatteluissa pärjää, hän taas ei viitsi panostaa kauniiseen käytökseen. Eli en oikeasti saa asioita helpolla, vaan niiden takana on paljon näkymätöntä työtä.

Vierailija
54/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vähän sama kuvio toisinpäin. Minä olen näennäisesti saanut elämässäni asiat helpolla ja mieheni ei. Pääsin haluamaani opiskelupaikkaan, olen saanut hyviä työpaikkoja, päässyt hyviin lisäkoulutuksiin, saanut palkankorotuksia jne. Hän on kateellinen ja valittaa usein miksi minulla on helppoa ja hänellä vaikeaa. Totuus on kuitenkin se, että olen lapsesta saakka tehnyt enemmän töitä asioiden eteen. Panostin kouluun teininä paljon kun hän lähinnä rötväili ja pääsin yliopistoon ällän papereilla suoraan. Opettelin fiksun ja kohteliaan käytöksen, jolla työhaastatteluissa pärjää, hän taas ei viitsi panostaa kauniiseen käytökseen. Eli en oikeasti saa asioita helpolla, vaan niiden takana on paljon näkymätöntä työtä.

Luuletko ettei akuankat osaa käyttäytyä? Olen aina tehnyt asiat juuri kuten on pitänytkin. Ehkä miehesikin tekee muttet vain tajua. AP

Vierailija
55/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko ettei akuankat osaa käyttäytyä? Olen aina tehnyt asiat juuri kuten on pitänytkin. Ehkä miehesikin tekee muttet vain tajua. AP

Kommenteistasi päätellen et osaa kylläkään käyttäytyä mainittavan kauniisti.

Vierailija
56/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat todella paljon helpommin töitä. Naiset eivät vieläkään uskalla puhua siitä tai sitten siitä ei puhuta, koska alat ovat miesvaltaisia ja naisia on vähän.

Vierailija
57/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali. Miehestäsi pidetään, sinusta ei. Maailma pyörii suhteilla, älä polta siltoja takanasi ja ole kohtelias, niin helpottuu se sinunkin elämäsi.

Vierailija
58/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, jos tuo asenne tekee sinut onnelliseksi, niin siitä vaan. Katkaise kaikki välit jokaiseen, jolla menee paremmin, ja tule vaikka vuoden päästä kertomaan, kuinka onnellinen olet.

Mieheni kun on masentunut ja syö lääkkeitä niin pitää ymmärtää sängyssä maatut päivät ja paha olo. Kun minä olen masentunut ja ahdistunut niin pitää hakea lääkäristä pilleripurkki ja mennä töihin. Muuta apua EI tule. AP

Niin kenen pitää ymmärtää? Jos miehesi tietää, että hänellä lepääminen auttaa, niin miksi ei sitä tekisi. Miksi sinä et tee samoin? Voi olla myös kyse siitä että miehesi masennus on pahempi.

Mitä apua toivoisit itsellesi?

Vierailija
59/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole omaishoitaja. Miksi käyttäydyt niin?

Ovi on sitä varten että siitä voi poistua.

En olekaan, missä olen niin sanonut? Hänelle aina sanonkin, että menee lääkäriin kun valittaa. Ei minuakaan kukaan auta niin en voi häntäkään enempää auttaa. Yhteiskunta vain välittää HÄNEN pahoinvoinnistaan enemmän kun minun on pärjättävä. AP

Mielenkiintoista. Miten yhteiskunta välittää miehesi pahoinvoinnista enemmän kuin sinun?

Vierailija
60/82 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te kilpailette keskenänne? Olisit iloinen miehen puolesta

Teen paljon enemmän työtä häneen nähden koko ajan. Pelkästään terveellinen ruoka, liikunta ja laittautuminen vie aikaa naisena kun en kilpirauhasen vajaatoimintaa ja ikuista aknea sairastavana halua näyttää karsealta.

Hampaista menee kiille vaikken edesauta sitä mitenkään vaan se ja ientaskut tulevat väärästä suun bakteerikannasta. Alan olla puolisokeakin kun näkö huononee koko ajan. En koskaan tullut raskaaksi kun monta vuotta vajaatoiminta oli diagnosoimatta ja teki tuhojaan.

En siis saanut elämältä oikein mitään ja minulla ei ole mitään minkä vuoksi elääkään. Vain huononeva terveys ja rapistuva keho. Kesäkin menee harjoittelussa ja harrastuksen parissa jossa siinäkin kaikki haluavat vain annettuna kaikkea.

Tänään vielä op mobiili lakkasi toimimasta yhtäkkiä. Aina jotain ikävää ja harmia. Jos masennuksesta menen valittamaan niin se sotkee kilpparin hoidon kun en sitten saa tyroksiiniin nostoja kun nekin ovat kiven takana. Olen sairas, väsynyt, vanhenen ja kaikki on kalliimpaa ja raskaampaa. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi