Missä töissä pomo maksaa palkkaa Vauva-palstailusta?
Kun itse en ehdi/pääse aina käymään edes WC:ssä enkä päivittäin edes sillä 10min kahvitauolla (omakustanteinen), niin kiinnostaa vaan kyseinen asia...
T. Vapaapäivällä
Kommentit (15)
Yrittäjä tekee mitä yrittäjä tykkää.
T. Työpäivä, kohta aamukahvi
Olen monta vuotta palstaillut töiden ohessa, neljä eri työpaikkaa. Kansainvälisiä firmoja, toimihenkilötehtäviä.
Ei kukaan ihminen ajattele työpäivänä jotain vauvapalstaa. Työ vie mennessään.
Samalla kun ajan pitkäkestoisia raportteja jolloin ei pysty tehdä työläppärillä muuta, joten kännyllä tai tabletilla palstailen sillä välin :)
Ei pomo palkkoja maksa. Se vain kyttää. Palkat maksaa palkkatoimisto.
Mun toimistotyössä ainakin maksetaan. Tai no, en ole pomolta erikseen viitsinyt kysyä, mutta sama palkka tulee vaikka palstailisi viisi tuntia päivässä.
Heh, heh menkää töihin sanotaan. Hah, hah, haa....
No, toivottavasti palstalla työaikanaan olevat eivät kuitenkaan ole samoja jotka laukovat mm "mene töihin pummi", "turhan saikuttaja", "mitä sä täällä roikut", "kyllähän nyt jokainen taukonsa saa pitää" jne juttuja.
Olisi vähän turhan paksua sellainen.
Vierailija kirjoitti:
No, toivottavasti palstalla työaikanaan olevat eivät kuitenkaan ole samoja jotka laukovat mm "mene töihin pummi", "turhan saikuttaja", "mitä sä täällä roikut", "kyllähän nyt jokainen taukonsa saa pitää" jne juttuja.
Lyön vetoa, että ovat osin samoja.
Niinpä🤔
Palkanlaskijana on helppoo. Excel tekee kaiken itse. Vietän valtaosan päivästä lukien mangaa ja foorumeilla pyörien.
Pomo maksaa siitä, että teen työni. Joka hetki ei todellakaan ole mitään tehtävää joten sen ajan saan käyttää miten tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Palkanlaskijana on helppoo. Excel tekee kaiken itse. Vietän valtaosan päivästä lukien mangaa ja foorumeilla pyörien.
Ilmankos palkka on useimmiten päin vittua maksettu vaikka tuntivihko on oikein täytetty.
Palkanlasku talenomilla.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan ole. Tiedän miten ahterista on olla työttömänä ja yrittää saada töitä kun kukaan ei palkkaa.
Sanna Marinin avustajana.