Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekee Teillä perjantain?

Vierailija
13.10.2006 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja muksuilla samaa 24/7.

Vierailija
2/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienet päikkärit... lapsilla ei oo läksyjä, katellaan telkkarista hmppää ja syödään herkkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka jälkeen minä ja kolme lasta juostaa sukkasillaan naapuriin soittamaan poliisit.

Vierailija
4/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika perinteistä. Mutta tuo siivoaminen on ihan ehdoton juttu ja myös kukkakimpun ostaminen!

Vierailija
5/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

valvominen, miehen kanssa kaksistaan saunominen tervantuoksuisessa saunassa, saunaoluet ja pihalla istumista tähtitaivaan alla... Sikahyvää ruokaa ja joku hyvä leffa :-)

Vierailija
6/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus saatetaan viinipullo avata, joka tosin meillä riittää koko viikonlopuksi sitten, kun uni rupeaa vaivaamaan jo lasillisen jälkeen.

Vierailija
7/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin päivällä ollaan lapsen kanssa käyty ostamassa viikonlopun ruuat ja ehkä siivottu.

Vierailija
8/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna tietty ja rentoutumista kun tietää ettei tartte nousta aamulla aikaisein. Ja kyllä me joskus viiniäkin juodaan.

Vierailija
9/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kovin pitkään valvoa mutta mies jää särpimään olutta ja sitten valitan sille aamulla kun haisee pahalta.

Vierailija
10/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten myohemmin kaydaan yhdessa syomassa jotain hyvaa. Ihanaa kun aurinkokin paistaa ihan pilvettomalta; viela pitas tosin karvistella toissa muutama tunti. Ei jaksais, ajatukset on kesassa kun on niin lammin ilma! Hyvaa viikonloppua kaikille! :-)

Vierailija
11/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siihen on kuulunut just noi siivous, saunominen, television/elokuvan katsominen jne. Nyt kun rakennetaan kaikki päivät on samanlaisia. Mies tulee töistä syö pikaisesti ja lähtee rakennukselle, viikonloppuisin herätään samaan aikaan kuin viikollakin, että ehtii rakennukselle. Itse olen raskaana ja vuodelepoon määrättynä, joten en edes voi siivota. No, joskus se talo valmistuu ja sitten saa istua omassa kodissa viikonloppuja viettämässä kaikessa rauhassa.

Vierailija
12/12 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se tarkoittaa sitä että minä olen töissä illan tai yönkin. Nytkin lähden tunnin päästä työmaalle. Lauantai sama homma, vielä varmemmin. Mä en oikein tiedä mitä tehtäisiin jos olisin vapaalla. No, jos minä en ole töissä niin mies sitten ainakin on.

Plääh, mä olen teille kade!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi