Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen on sinusta hauskaa seuraa?

Vierailija
31.05.2022 |

Ja

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka pikkuvittuilee sarkasmillaan.

Niin luulee itse olevansa hauskaa seuraa, mutta muiden mielestä ei ole. Vittuilu ei ole koskaan hauskan ihmisen merkki. Ei koskaan. Aiheuttaa tuollainen ihminen lähinnä inhoreaktion ja myötähäpeää.

Oot niin oikeassa, työkaveri oli tällanen. En kestänyt sitä kohteli, mua niin ala-arvoisesti ja oli pomon lellikki, hyvä työntekijä...niin kai kun nuoleslekelee sitä. Väsyin ja lopetin siinä paikassa.

Vierailija
22/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset, joiden huumori irtaantuu reaalitodellisuudesta.

Vaikea selittää, mut jotkut on tosi kiinni arkitodellisuudessa. Toiset taas voi vaikka puistossa katsella lintuja, nähdä jonkin tilanteen ja alkaa sitten puhua ikään kuin olisi joku tilanteessa oleva lintu. Samanhenkinen ihminen vastaa siihen. Arkitodellisuudessa kiinni oleva katsoo puhujaa kuin hullua.

Tajusin, että mieheni on mulle se oikea, kun oltiin deiteillä ja paikassa oli radio päällä ja sieltä tuli kansanradio. Mies alkoi puhua kuin soittaisi kansanradioon ja ihan häröä tekstiä suolsi. Mä nauroin kippurassa, ei kaikilta sellaiset improt tuosta vain irtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, se on varsin yksinkertaista. Tarvitseeko sitä edes kysyä?

Jos joku istuu mun syliin ja hieroo ja hankaa peppuaan mun sukupuolielimiä vasten, niin:

1. Jos se on mies niin se on tylsää seuraa.

2. Jos se on nainen niin se on hauskaa seuraa.

t. Mies

PS. Sitä en sitten tiedä mitä miehen pitäisi tehdä ollakseen hauskaa seuraa. Kuulostaa joltain homojen jutuilta.

Vierailija
24/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset, joiden huumori irtaantuu reaalitodellisuudesta.

Vaikea selittää, mut jotkut on tosi kiinni arkitodellisuudessa. Toiset taas voi vaikka puistossa katsella lintuja, nähdä jonkin tilanteen ja alkaa sitten puhua ikään kuin olisi joku tilanteessa oleva lintu. Samanhenkinen ihminen vastaa siihen. Arkitodellisuudessa kiinni oleva katsoo puhujaa kuin hullua.

Tajusin, että mieheni on mulle se oikea, kun oltiin deiteillä ja paikassa oli radio päällä ja sieltä tuli kansanradio. Mies alkoi puhua kuin soittaisi kansanradioon ja ihan häröä tekstiä suolsi. Mä nauroin kippurassa, ei kaikilta sellaiset improt tuosta vain irtoa.

Juuri noin.

Vierailija
25/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sosiaalisesti taitava ja huumorintajuinen. Riittävän hyvä yleissivistys pitää olla, ei muuten sujuvasta juttelusta tule mitään. Ei liian hiljainen tai liian puhelias.

Eli täydellinen vastakohtani :( Puhun myös aina liikaa tai liian vähän. Ja olen sietämättömän tyhmä, kaikin tavoin.

Tyhmien ihmisten seura on parasta. Voi olla rennosti, ei tarvi koko ajan skarpata. Ja voi kerrankin tuntea itsensä fiksuksi.

Vierailija
26/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ystäväni oli liiankin hauskaa seuraa. Emme kombinaationa välttättä tee hyvää muille. Liian levotonta

Vierailija
27/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolla on yhtenevä huumorintaju kanssani tietenkin. Eihän voi olla hauskaa, jos ei huumorintaju kohtaa. Olennainen seikka on se, että osaa nauraa myös itselleen. 

Vierailija
28/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi minulle kerran saaneen puhelun äsken kyrpäänsä.

Vierailija
29/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on mielikuvituspnis.

Vierailija
30/31 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einari nari pieri ja pani on paras