Miehet: sytyttääkö pehmeä ja pyöreä (normaalikokoinen) nainen?
Pehmeä iho
Leveä lantio
Luonnollista pyöreyttä
ei kovin isot rinnat
Painoindeksi n. 22-24
Kommentit (44)
Harva mies pelkän painon takia ketään valitsee. Enemmän vaikuttaa kauniit kasvot ja se, onko mukava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Turhankin suurella kokemuksella voin sanoa 100% varmuudella että kukaan ketä kutsuu itseään esim tinderbiossa "normaalipainoiseksi" ei ole sitä, yleensä ei lähellekkään. En itsekkään täydellinen ole,mutta ketuttaa tämä suoranainen valehtelu.
M30
Eikä tarvitsisi kutsua itseään mitenkään jos laittaa selkeän kokovartalokuva. Jossei mies livenä hoksaa läskiä, niin turha sitä on lähteä mainostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti karsastan aika pahasti ja nenäleikkaukseenkin pitäisi päästä, jos joku ihana mies maksaisi. Hiukseni ovat myös ohuet ja ne eivät kasva kuin enintään 10 cm pitkiksi. Haluaisin hiustenpidennykset, sellaiset peffaan asti ulottuvat. Ap
Tunnistin heti kuka olet! Päivystät täällä koko ajan ja olet he vetin ruma ja läski nainen. IBM 25->, joten älä valehtele painoasi alakanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kaikki hokee et naisen pitää olla hoikka ja laiha, mut eihän se niin ole. Monesti tosielämässä laiha häviää muodokkaalle. Jos nyt puhutaan normaalipainoisesta siis.
Naiset luovat itse toisilleen ulkonäkö paineita mutta jotenkin kummallisesti syyllisyys siitä kaadetaan miesten niskaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa jos on pienet rinnat! Ylipainoisella pitää olla isot rinnat, sellaiset roikkuvat! Ei jatkoon!
Jos BMI on 22-24, ei ole ylipainoinen.
Eikä mielestäni 165/60 kokoinen ihminen ole kovin pyöreä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti karsastan aika pahasti ja nenäleikkaukseenkin pitäisi päästä, jos joku ihana mies maksaisi. Hiukseni ovat myös ohuet ja ne eivät kasva kuin enintään 10 cm pitkiksi. Haluaisin hiustenpidennykset, sellaiset peffaan asti ulottuvat. Ap
Tunnistin heti kuka olet! Päivystät täällä koko ajan ja olet he vetin ruma ja läski nainen. IBM 25->, joten älä valehtele painoasi alakanttiin.
47 vuotias ja laittaa ikänsä joka paikkaan näkyviin.
Normaali juu, pyöreä ei. Muodokas on eri kuin pallo ja mielummin lauta kuin pallo jos ääripäihin mennään.
20 vuotta nopean laajakaistaliittymän omistavana miehenä aika vaikea syttyä enää mistään, jos tiedätte mitä tarkoitan....
Platoniseen suhteeseen toki! M36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että painoindeksillä 22 on pyöreä. Ok.
No on kyllä jo melko tuhti
https://www.sify.com/uploads/njmp5rcgfdisi.jpg
Siis tämä on melko tuhti? Ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa että painoindeksillä 22 on pyöreä. Ok.
No itse ainakin olen, isot reidet, lantiolla läskiä, löllöt käsivarret ja karmeat selkämakkarat. Painoindeksi 22
Minä taas en. Olen vartalonmallilta kuin Sanna Marin, vähän isompi vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa ittes niin loppuu murheet.
Kesämielellä
Pyöreys on ehdoton turn off pidempään parisuhteeseen. Tämä siksi, että raja sikabulkin ja "pienen pyöreyden" välillä on ohut.
tissien koko ja naama ratkaisevat
Naisella pitää olla perää, joka kauniisti heiluu keittiössä
Mitä isommat melonit sitä parempi. Ka nimenomaan vesimelonit eikä mitkään hunajamelonit.