Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies johon olen ihastunut huomasi tänään varmaan asian

Vierailija
31.05.2022 |

Hän puhui minulle ihan asiallisesti ja minä en oikein osannut sanoa mitään, hymyilin vain ja katsoin häntä syvälle silmiin ja varmaan myös punastuin. Yritin kääntää katseen pois, mutta tuntuu että hän tujotti - koska tajusi selvästi jotain. Tuijotti vielä jälkeenpäin ja ihan selkeästi prosessoi jotain mielessään, ikään kuin hänellä olisi syttynyt lamppu päässä. Olen nolona koko tilanteesta. En ymmärrä miksi piti ihastua häneen. Toivon, että hän pitäisi minusta, mutta todennäköisesti hän ajattelee, ettei minulla taida olla kaikki muumit laaksossa

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En neuvoisi ap:ta menemään kertomaan ihastumisestaan. Pystytykö muuten juttelemaan miehelle ja katsomaan synkkaako keskustelutasolla? Jos näin niin kyllä se luonnollisesti menee siihen, että alatte kuluttamaan enemmän aikaa keskenänne, jonka myötä huomaatte kyllä molemmat onko ihastusta molemmin puolin ilmassa.

Miksi et neuvoisi? Elämä olisi kaikin puolin helpompaa, jos ihmiset puhuisivat toisilleen suoraan. Loppuisi tällaiset epävarmat aloitukset, arvailut ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi