Mies johon olen ihastunut huomasi tänään varmaan asian
Hän puhui minulle ihan asiallisesti ja minä en oikein osannut sanoa mitään, hymyilin vain ja katsoin häntä syvälle silmiin ja varmaan myös punastuin. Yritin kääntää katseen pois, mutta tuntuu että hän tujotti - koska tajusi selvästi jotain. Tuijotti vielä jälkeenpäin ja ihan selkeästi prosessoi jotain mielessään, ikään kuin hänellä olisi syttynyt lamppu päässä. Olen nolona koko tilanteesta. En ymmärrä miksi piti ihastua häneen. Toivon, että hän pitäisi minusta, mutta todennäköisesti hän ajattelee, ettei minulla taida olla kaikki muumit laaksossa
Kommentit (21)
No miksi et kerro? En ymmärrä tuollaista salaa ihailemista. Ei miehet yleensä ymmärrä mitään ihastumisesta, jos ei suoraan sano. Todennäköisesti mietti mikä hätänä tai sitten ei huomannut mitään. Luulet vain, että tuijotti.
Sinun muumisi ovat nyt jossain Hevosten laaksossa.
Haha. Tuo on juuri tyypillistä miehissä.
Ennen kaikkea olen nolona siitä että käyttäydyn kuin joku idiootti 🙄. Ap
..onko mitään mahdollisuutta että tuo mies on kiinnostunut minusta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka kysyisit suoraan etkä tee sitä virhettä mitä naiset lähes aina tekevät että alkaa pelaamaan jotain epämääräistä ihmissuhde peliä
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä ole nyt kiinnostunut tai voi ajatella ettei ole mahdollisuuksia. Kiinnostuminen voi herätä, kun kerrot tunteesi.
Itse olen ollut ihastunut kahdesti. Molemmat miehet eivät edes voineet kuvitella, että olisin kiinnostunut, kun kerroin.
Eihän tuossa ole mitään noloa, normaalia käytöstä ihastuneena. Ehkä mieskin oli kiinnostunut sinusta ja jäi pohtimaan asiaa, eikä uskaltanut sanoa mitään.
Jos olet ihastunut, kerro suoraan. Ei mies sitä muuten tajua, eikä varsinkaan uskalla nykyisinä aikoina sitä edistää.
Se, että jompikumpi on ihastunut ei merkitse yhtään mitään silloin jos kumpikin ei ole ihastunut.
Molemminpuolinen vetovoima on aika harvinaista, joten ei kannata innostua ennen kuin toinen näyttää vihreää.
Jos hän ei itse olisi yhtään kiinnostunut, niin tuskin kiinnittäisi asiaan huomiota ja jäisi pohtimaan sitä.
Vaikka olisikin arvannut, se on kuitenkin vain arvailua.
En neuvoisi ap:ta menemään kertomaan ihastumisestaan. Pystytykö muuten juttelemaan miehelle ja katsomaan synkkaako keskustelutasolla? Jos näin niin kyllä se luonnollisesti menee siihen, että alatte kuluttamaan enemmän aikaa keskenänne, jonka myötä huomaatte kyllä molemmat onko ihastusta molemmin puolin ilmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vaikka kysyisit suoraan etkä tee sitä virhettä mitä naiset lähes aina tekevät että alkaa pelaamaan jotain epämääräistä ihmissuhde peliä
Voitko kertoo lisää mitä tarkoitat ihmissuhde pelillä
Tunsitko kihelmöintiä alapäässäkin?
Ite hoen että mun ihastus on varattu.. se on varattu se on varattu lopeta ihastus. Piste
Muista kuitenkin ettei ole varmaa huomasiko hän.
Olet söpö