Kolme potilasta hukuttautui osastohoidon aikana, kuolleet 5075-vuotiaita naisia tiedotustilaisuus käynnissä (linkki)
Kommentit (102)
Ymmärrän hyvin jos joku hukuttautuu 5075 vuoden iässä.
Missä psyk. osastolla on uima-allas? Vai järveenkö olivat karanneet?
Nyt kyllä haluan tietää, minkä hoitolaitoksen osastolla on niin hyvä hoito, että noin vanhaksi elää. Ja ymmärtäähän sen, että tuossa vaiheessa on ehkä alkanut jo vähän kyllästyttää, kun tuhansien vuosien ajan on jo täällä pyörinyt.
Tuollaisia on voinut sattua täysmitoituksenkin aikana, ei vain voinut tai tarvinnut käyttää.
Hyvät lääkkeet niillä oli kun jakso noinkin pitkään.
Siinä on jo kunnioitettavan ikäistä sakkia 😅
Jotain mätää tuossa sairaalassa on.
Ymmärrettävää, kyllä se jo 5 tuhannen vuoden jälkeen eläminen rupee ketuttamaan.
Moiskassa olen ollut suljetulla pariin otteeseen muistaakseni. Onpas siellä meno muuttunut.
Onko tsekattu henkilökuntalistat, ettei vaan olisi aina joku yksi ja sama henkilö ollut vuorossa juuri näillä tekohetkillä? En usko sattumaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla on uima-allas, sauna ja kuntosali.
Ja minä kun luulin, että minä työskentelen ikäihmisten parissa kun hoidan 90-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Jotain mätää tuossa sairaalassa on.
Vampyyrit potilaina iästä päätellen.
Vierailija kirjoitti:
Itsemurhat tehtiin hukuttautumalla, kaksi tapahtui sairaala-alueella olevaan lampeen ja yksi osastolla.
Välimerkit ei toimi vieläkään kaikilla, joten tuosta puuttuu väliviiva. Siis kaksi hukuttautui lampeen, ok. Mutta yksi osastolla, mitenköhän?
Eipä tuolta mitään tiedotustilaisuutta tule muuta kuin kolmosen horinoita säästä.
Tuon ikäiset ovat kyllä ehtineet jo nähdä kaikenlaista.