Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi järkevää kymmenkertaistaa tupakin ja alkoholin hinta

Vierailija
31.05.2022 |

Tuotot jaettaisi niille jotka eivät käytä. Toki huumeidenkäyttäjät jäisi ulkopuolelle.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla hinnoilla kotimainen myynti sakkaisi ja sen sijaan ihmiset tilaisivat ulkomailta. Suomalainen yhteiskunta häviäisi ehtotuksestasi. Myynnistä jäisi verotulot saamatta ja kotimaisen tuotannon väheneminen johtaisi lomautuksiin sekä työttömyyteen.

Vierailija
2/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla hinnoilla kotimainen myynti sakkaisi ja sen sijaan ihmiset tilaisivat ulkomailta. Suomalainen yhteiskunta häviäisi ehtotuksestasi. Myynnistä jäisi verotulot saamatta ja kotimaisen tuotannon väheneminen johtaisi lomautuksiin sekä työttömyyteen.

Ulkomailta tilaaminen ja tuominen kielletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä sitä vasuriutta kerrakseen. Verotetaan porukka kuoliaaksi ja kielletään kaikki. Hyvän yhteiskunnan perustukset.

Vierailija
4/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikka ajankuluksi lukea kieltolaki aikaa, niin ymmärrät ettei kieltäminen auta.

Vierailija
5/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkoihin ja kuntosaleihin 200e/kk pääsymaksut

Muutoin jää nuo ryhmät lypsämättä.

Sekä 500e pakollinen marjastuskortti

Vierailija
6/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä sitä vasuriutta kerrakseen. Verotetaan porukka kuoliaaksi ja kielletään kaikki. Hyvän yhteiskunnan perustukset.

Olen ehdolla seuraavissa vaaleissa.

Ap

Vierailija
7/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin pitäisi siis erota EU:sta.

Vierailija
8/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehdolla seuraavissa vaaleissa.

Ap

Onnea uralle. Kyllä tästä uljas uusi Suomi tulee.

Vierailija
9/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit vaikka ajankuluksi lukea kieltolaki aikaa, niin ymmärrät ettei kieltäminen auta.

Saa juoda kunhan ostaa Suomesta. Saa myös tehdä kiljua mutta jää raha saamatta. Kansalaisia nimittäin valvotaan verikokein.

Vierailija
10/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tuotot? Jos hinnat nousee niin musta pörssi kasvaa ja ei saada sitäkään veroa, joka nyt kerätään. Et ymmärrä mistä puhut.

Vierailija
11/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin näin. 

Ja yleensäkin kaikkia sellaisia veroja ja maksuja on syytä nostaa, jotka eivät kosketa suoraan juuri minua.

Koska MINÄ!

Ja tuotot luonnollisesti kuuluvat MINULLE!

Vierailija
12/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tuotot? Jos hinnat nousee niin musta pörssi kasvaa ja ei saada sitäkään veroa, joka nyt kerätään. Et ymmärrä mistä puhut.

Tupakka ja alkoholirikoksista seuraa suoraan vankeusrangaistus ja vankilat muutetaan samanlaisiksi kuin Venäjällä.

Vierailija
13/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkkoihin ja kuntosaleihin 200e/kk pääsymaksut

Muutoin jää nuo ryhmät lypsämättä.

Sekä 500e pakollinen marjastuskortti

Jokamiehenoikeusvero. Kerätään yle-veron tapaan.

Vierailija
14/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmettelen edelleen tätä kovaa alkoholivastaisuutta, kun joka polvi on edellistä raittiimpi. Nykyään osataan juoda alkoholia, vanhempi polvi on se, jolla se ongelma on. Pitäisikö resurssit laittaa heidän auttamiseen?

Vierailija
15/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ja alkoholirikoksista seuraa suoraan vankeusrangaistus ja vankilat muutetaan samanlaisiksi kuin Venäjällä.

Just. Muutetaan myös sinun elämääsi koskevat asiat sellaisiksi että niistä joutuu venäjän vankilaan.

Vierailija
16/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkalika ja - roska tulee käsittämättömän kalliiksi kaikille muille paitsi niille itse tupakoitsijoille, joiden mielestä heitä SORRETAAN.

Vitt@ kaikki tupakotsijat pitäis eristää johki seilin saarelle myrkyttämään ja likaamaan itseään.

Vierailija
17/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ihan kun huumausaindeidenkin myynti ja maahantuonti on kielletty, sehän toimiikin loistavasti.Tässä näkee taas kuinka vajaaälyisiä te olette.

Vierailija
18/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi puolittaa hinnat, nykyään tuodaan tosi paljon ulkomailta.

Vierailija
19/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakkalika ja - roska tulee käsittämättömän kalliiksi kaikille muille paitsi niille itse tupakoitsijoille, joiden mielestä heitä SORRETAAN.

Vitt@ kaikki tupakotsijat pitäis eristää johki seilin saarelle myrkyttämään ja likaamaan itseään.

Nykyisin olisi hyvin mahdollista valmistaa ympäristölle ystävällisempiä tupakkatuotteita ja näin myös jonkin verran tehdään, mutta milläs tuot uuden vaihtoehdon markkinoille, kun kaupassa kassa ei saa edes kertoa ääneen mitä merkkejä on saatavilla.

Itse olen pihalla joskus kessua kasvattanut ja suosittelen muillekin.

Vierailija
20/55 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua aivovaurio osastoa ap aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän