Nauratko kohteliaisuudesta/mielyttääksesi esim vitsille joka ei ole sinusta hauska?
Itse olen harjoitellut tästä aktiivisesti eroon, ja on todella vaikeaa! Ihmiset tuntuvat vaivaantuvan ja menevän hämilleen (etenkin miehet) jos keskustelukumppani ei naura heidän jutuilleen. Keskustelut tyrehtyy nopeasti, ja hakeudutaan toiseen seuraan.
Tuleeko minusta tällä menolla hylkiö joka saa istuskella yksin aina kaikissa tilaisuuksissa?
Kommentit (8)
Joskus vähän hymähdän kohteliaisuuden vuoksi, mutta toisinaan sanon suoraan että tuo ei ollut hauskaa.
Jos minusta on tullut hylkiö sen takia, niin aivan sama. En minä ala mielistelemään ketään sen takia että minusta pidettäisiin. Eivät he silloin pidä minusta vaan siitä mielikuvasta joka heillä minusta on.
Olen lakannut nauramasta typerille jutuille ja edelleen kovasti seuraani kaivataan. Itseasiassa jopa enemmän kuin ennen. Pahimpia narskuja lukuunottamatta ihmiset tuntuu arvostavan jos joku ei ole liian helppo.
En. Sitä paitsi monilla ihmisillä on erilainen huumorintaju kuin minulla. Nauravat kippurassa kun joku vääntää kukka sanan tukaksi tai jotain muuta yhtä riemastuttavan hauskaa.
Näyttää siltä että ohjelmista päätellen tällainen huumorintaju on yleinen. Mitäänsanomattomia sketsejä on paljon. Tekijöillä voi olla hauskaa.
mark kirjoitti:
En. Sitä paitsi monilla ihmisillä on erilainen huumorintaju kuin minulla. Nauravat kippurassa kun joku vääntää kukka sanan tukaksi tai jotain muuta yhtä riemastuttavan hauskaa.
Näyttää siltä että ohjelmista päätellen tällainen huumorintaju on yleinen. Mitäänsanomattomia sketsejä on paljon. Tekijöillä voi olla hauskaa.
Tämä! Itse en enää tässä iässä jaksa naureskella pieruille tai alapäävitseille ym. Lähinnä herää vain myötähäpeä kertojaa tai muita kuorossa naurajia kohtaan.
Maailma on pullollaan oikeasti älykästä huumoriakin.
Naiset etenkin tekee tätä. Jostain luin, että naiset osoittaa alempaa asemaansa hihittämällä miesten jutuille (mielistelyä).
Vierailija kirjoitti:
Naiset etenkin tekee tätä. Jostain luin, että naiset osoittaa alempaa asemaansa hihittämällä miesten jutuille (mielistelyä).
En tiedä osoittaako alemmuuttaan mutta enemmän kiinnostumista. Pidetty tyyppi voi sanoa tai tehdä mitä vaan ja se on pitäjien mielestä hurmaavaa hauskaa ja seksikästä tai mitä tahansa jos ei pidetty tyyppi kertoo tai tekee jotain mikään ei kelpaa ja se jopa ymmärretään mahdollisimman negatiivisessa mielessä.
Esimiehen vitsit ovat aina hauskoja.