Nainen 27 v, mies 21v. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (16)
Keskiajallako sitä eletään?
Tunnen useampia pareja joissa nainen 10 vuotta miestä nuorempi.
So What?
oltiin 22 ja 27...ja ongelmia on ollut mutta yli päästy...enemmän se riippuu siitä kuinka paljon on menovietti päällä ja millainen on parisuhteen tilanne kun iästä sinänsä...
Aloimme seurustella kun hän oli 17. Yhdessä oloa on nyt 20 vuotta takana, neljä lasta.
Nyt on yhteinen lapsikin. Ei sitä ikäeroa edes ajattele. Käytännössä ja arjessa ollaan niin yks yhteen, että vois aatella että ollaan just saman ikäisiä. Monta vuotta on jo oltu yhdessä.
Ei se ole iästä kiinni vaan jostain muusta. Ja jos on iästä, niin sitten taitaa mies olla henkiseltä kehitykseltään sitä tasoa, ettei paljon väliksi, vaikka jättäisikin.
mielestäni 27v on vielä nuori oli sitten mies tai nainen, ja sanomattakin selvää että 21v myös nuori vielä. Yleensä ovat tuossa iässä puhkuvat intoa ja saattaa vielä olla opinnot kesken. En ymmärrä kysymyksen pointtia, mikä kysymyksen motiivi. Persoonastakin kiinni, kaveripiirissä monta ko ikäluokkaa olevia, eivät herätä sen kummempia ajatuksia.
Mulla oli kaksi lastakin. Miehellä menokausi oli jo ohi, kuin myös minulla luonnollisesti.
Nyt meillä 2vuotta takana ja yhteinen lapsikin. ;)
Itse en 27-vuotiaana tuntenut riittävän "kypsän" oloisia 21-vuotiaita, mutta sehän ei tarkoita etteikö sellaisia olisi olemassa.
Olen vielä 35-vuotiaanakin taipuvainen kiinnostumaan mieluummin vähän vanhemmista miehistä.
Naiset elävät keskimäärin 7 vuotta miehiä pidempään. Leskien sukupuolijakauma on nykyisin kovin epäsuhtainen.
Ihme käsityksiä teillä. Ihan vihaksi välillä pistää tää ikärasismi.
Mies oli 23 ja minä 29. Tulee oma nuoruus mieleen siis.
mentiin silloin naimisiin, hyviä muistoja.
Olen siis nyt 37 ja mies 31 :)