Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävää hevosten kohtelua

Vierailija
30.05.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/21858bab-9fb8-46c2-a15b-26bdb8206010 olen aina tiennyt, että raviurheilu on kyseenalaista, mut tää menee jo kidutuksen puolelle. Ahdistaa ja surettaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäistapaus.

Taitaa tosiaan olla yleisempää, että vanhat äijät ahdistelevat seksuaalisesti nuoria hevosten hoitajia.

Ja myös toisinpäin. Eli hevostytöt kiehnäävät ja hakevat huomiota aikuisilta miehiltä. varsinkin vähän arvostetummilta hevosmaailman hierarkiassa.

Tää oli jotenkin ällöä, kun itse nuorena kävin hoitamassa hevosia. Ei edes yrittäneet peitellä ihastustaan ja lirkuttelua.

Meiänkin tallilla meitä vähän vanhempi tyttö (vissiin sillon 14) Väitti seurustelevansa yhen omistajan kanssa.

Ei kyllä pitänyt paikkaansa. Halusi vaan lesoilla.

Vierailija
22/25 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat, jotka eivät välitä tai ovat itse osallisina kauhistelevat sotaa. Silti ovat itse hyökkääjiä hevosparkoja kohtaan. Kaksinaamaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pitää laittaa stoppi tällaiselle ihan kokonaan. Tarvitaan vahvemmat keinot laittaa eläinrääkkääjät kuriin.

Vierailija
24/25 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Suomessa hevosten omaa suojelujärjestöä? Sellainen pitäisi perustaa jos ei ole.

Vierailija
25/25 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi nimelläni kertoa, että olen katsonut päältä mitään tekemättä, kun hevosia rääkätään. Että aikamoisia sankariopiskelijoita nämä naikkoset. Kuvia olisi voinut ottaa hevosten vammoista nyt vähintään ja toimittaa eläinsuojeluviranomaisille. Mutta ei, ei uskallettu. Häpeäisivät. Sivustakatsominen on rikos sekin.