Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pääsee eroon korvamadosta?

Vierailija
30.05.2022 |

Tää on ihan kauheeta, mulla soi päässä ihan koko ajan Niin paljon kuuluu rakkauteen ja on soinut siitä asti kun katsoin The Voice of Finland: Seniorin ja Jaska Mäkynen lauloi tuon. Kaiken lisäksi se laulu saa mut ihan hiton surulliseksi ja haluan päästä siitä eroon!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy korvamadottaa tietty.

Kuuntele vaikka Loituman Ievan Polkka 200 kertaa peräkkäin.

Vierailija
2/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hei lopeta,

klap klap "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee hulluksi. Kokeile kuunnella joku toinen kappale, joka jää tosin soimaan myös päähän. Se toimii ainakin alkuun. Sitten meditaatiomusiikki joka on neutraali tai luonnon ääni, aallot.

Vierailija
4/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat päästä Jaska Mäkysestä eroon?

Vierailija
5/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinoria nokkaan. Hullun unta se vain on.

Vierailija
6/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvamato pitää korvata toisella, sellaisella josta ei tule surulliseksi. Minulla soi päässä Mikan Grace Kelly ja se on ihan kivaa.

Vierailija
7/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat päästä Jaska Mäkysestä eroon?

Siksi kun se tekee minut surulliseksi.

Vierailija
8/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun huomaat että se alkaa soida korvassa, niin keksi joku vaikeatempoinen laulua ja laula sitä pieni pätkä, esim "hei tonttu-ukot hyppikää" tai " mikkihiiri merihädässä" on varmaan sellanen, josta korvamato ei tykkää. Aina kun se korvamato alkaa soittaa alat laulaa sellasta josta korvamato ei tykkää. Kun sitä pari päivää kiusaat ns. vääränlaisella musiikilla niin korvamato kiusaantuu ja jättää sinut rauhaan.

Vierailija
9/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimit sieltä korvamadosta pohjasävelen tai loppusävelen ja aina kun säe tai kerto loppuu, jatkat valitsemallasi sävelellä jotain toista laulua. Valitset siitä toisesta taas uuden sävelen ja jatkat kolmanteen lauluun ja niin edelleen. Korvamato putoaa kyydistä jossain vaiheessa.

Vierailija
10/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun huomaat että se alkaa soida korvassa, niin keksi joku vaikeatempoinen laulua ja laula sitä pieni pätkä, esim "hei tonttu-ukot hyppikää" tai " mikkihiiri merihädässä" on varmaan sellanen, josta korvamato ei tykkää. Aina kun se korvamato alkaa soittaa alat laulaa sellasta josta korvamato ei tykkää. Kun sitä pari päivää kiusaat ns. vääränlaisella musiikilla niin korvamato kiusaantuu ja jättää sinut rauhaan.

Mutta olisi kauheeta saada tuo Mikkihiiri merihädässäkin korvamadoksi. 😳

Vierailija
11/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista matokuuri.

Vierailija
12/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kiitos! Olen nyt lueskellut tässä av:ta ja yhtäkkiä huomasin, että hyräilen sitä Mikin merihätää tässä mielessäni ja mieleni on paljon parempi, jopa iloinen. Ei haittaa edes vaikka kuulen korvissani sen Georg Malmstenin honotuksen, kun tää on kuitenkin paljon iloisempi kuin se edellinen korvamato. Kiitos vielä! 🙂

Vierailija
13/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä aamulla korvalintu madon kimppuun.

Vierailija
14/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla toimii aina se, kun kaivan laulun sanat esiin (jossen osaa matoa ulkoa) ja kuuntelen ja laulan sen kovalla alusta loppuun. Näin olen hävittänyt jopa viikkotolkulla kiusanneita matoja!

Vierailija
15/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leijonien Voimaa-biisi soi jatkuvasti päässä. Sais soida vasta vuoden päästä. :D

Vierailija
16/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä auttaa korvamatoon, testaa vaikka.

Vierailija
17/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan niiden korvamatoilla aikansa. Kyllä ne ovat aina omia aikojaan pois lähteneet.

Vierailija
18/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hei lopeta,

klap klap "

Tätä tarjotaan joka kerta. Ei ole ikinä toiminut mulla, vaikka aikoinaan kuuntelin Tik Takia. En ole vaan ikinä kyseisestä biisistä tykännyt.

Vierailija
19/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hei lopeta,

klap klap "

Tätä tarjotaan joka kerta. Ei ole ikinä toiminut mulla, vaikka aikoinaan kuuntelin Tik Takia. En ole vaan ikinä kyseisestä biisistä tykännyt.

Onko sulla korvamatoina vain sellaisia mistä tykkäät?

Vierailija
20/23 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"hei lopeta,

klap klap "

Onko sulla korvamatoina vain sellaisia mistä tykkäät?

Ei tietenkään, mutta toi ei vaan jää mulle korvamadoksi millään.