Mies haluaa eron, ei rakasta enää.
Luulen, että sillä on jo joku toinen.
Sattuu niin paljon. Ahdistaa, möykky vatsassa, ja vaan itkettäis. Tosissaan saa tehdä töitä, että pysyy kasassa.
En halua erota. Erossa menee ihan liikaa rikki.
Kamalat itsesyytökset, miksi olen ollut niin huono. Olisi pitänyt järjestää kahden keskistä aikaa. Ja niin paljon muuta.
Miten tästä voi ikinä selvitä? En kestä ajatusta että mies on jonkun toisen kanssa. En kestä ajatusta, että lasten koti hajoaa, en kestä ajatusta kodin menetyksestä, enkä siitä, että tänne tulee joku muu asumaan. En kestä koko asiaa. Mun elämästä menee kaikki.
Kunpa vaan voisin kääntää kelloa taaksepäin, ja tehdä asioita toisin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä ovat lapset? Heistä pidä kiinni ja miehelle maksettavaksi isot elatusmaksut. Tapaamisoikeus joka toinen vkonloppu. Sossu auttaa ja neuvolasta myös vinkkejä.
Kuulostaa lasten käyttämiseltä koston välineenä. Voihan nuo lapset isälleenkin jäädä eron sattuessa ja miksi eivät jäisi. Ei isä lapsistaan ole eroamassa.
Mä lähdin samanlaisessa tilanteessa talosta itse. Tiesin, että tyttö haluaa asumaan mun kans ja tiesin, että elämästä tulee käytännössä hankalaa, jos asumme kahdestaan entisessä talossamme (tytöllä 15 km matka lukioon ja huonosti toimiva joukkoliikenne). Etsin vuokra-asunnon, talo laitettiin myyntiin ja kun se oli myyty ja omaisuus ositettu, ostin itselleni luhtitaloasunnon. Tämä käytännön asioista.
Meillä myös mies ilmoitti, ettei rakasta enää vaan haluaa erota. Kuulemma ei ollut ketään toista, mutta ei mennyt montaa kuukautta kun oli. Eli tiedä, vaikka olisi ollut koko ajan, salassa. Ensimmäinen kuukausi meni tehden surutyötä, sen jälkeen alkoi helpottaa. Ei niin, etteikö edelleen välillä tuntuisi pahalta, vaikka eroilmoituksesra on jo 1,5 v. Elokuuss tulee vuosi siitä, kun avioero astui lopullisesti voimaan, ja olen onnellinen nykyään itsekseni. Aloin eron jälkeen nähdä monia asioita uusin silmin ja tulin surutyötä tehdessäni siihen tulokseen, että myös minun kannaltani ero oli hyvä asia.
Eksän takaisin ottaminen on vähän sama asia kun tunkisi sonnan takaisin hanuriin ja toivoisi eri lopputulosta