Mies haluaa eron, ei rakasta enää.
Luulen, että sillä on jo joku toinen.
Sattuu niin paljon. Ahdistaa, möykky vatsassa, ja vaan itkettäis. Tosissaan saa tehdä töitä, että pysyy kasassa.
En halua erota. Erossa menee ihan liikaa rikki.
Kamalat itsesyytökset, miksi olen ollut niin huono. Olisi pitänyt järjestää kahden keskistä aikaa. Ja niin paljon muuta.
Miten tästä voi ikinä selvitä? En kestä ajatusta että mies on jonkun toisen kanssa. En kestä ajatusta, että lasten koti hajoaa, en kestä ajatusta kodin menetyksestä, enkä siitä, että tänne tulee joku muu asumaan. En kestä koko asiaa. Mun elämästä menee kaikki.
Kunpa vaan voisin kääntää kelloa taaksepäin, ja tehdä asioita toisin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
miksi te naiset aina mokaatte ja ette pidä miehistänne huolta?
Koska te miehet kasvatte aikuisiksi, vauvat aina tisdiä vailla ja kuvittelette olevanne niin fiksuja.
Omaa rahaa ei erityisesti ole kertynyt, hölmönä olin pitkään lasten kanssa kotona, tästä kärsin myös jäädessäni eläkkeelle, varsinkin yksinäisenä ihmisenä. Velkoja on paljon. Pienet tulot, kaikki raha menee ihan perusarkeen.
Todellakin, naiset, opiskelkaa miesvaltaisille aloille!!
Eihän tälle mitään voi. On monta syytä miksi haluaisin suhdetta jatkaa. Myös semmoinen asia, kun rakkaus.
Pakottaahan toista en voi. Haluaisin vaan tehdä kaikkeni pelastaakseni suhteen. En vaan tiedä, onko se enään mahdollista.
Varmaan vaan pakko päästää irti.
Kait tästä selvitään. Lasten oireilu pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat pitää miehen joka ei rakasta sinua enää? Rahan takia?
Nyt itsekunnioitusta ja eroon tuosta miehestä.
Hän rakastaa miestänsä.Kauhean vaikea tilanne.
Eiköhän tuollaisessa kohtelussa rakkaus kuole, nyt pitää ajatella vain itseään ja lapsia.
On aika surra ja vihata.
Vierailija kirjoitti:
Omaa rahaa ei erityisesti ole kertynyt, hölmönä olin pitkään lasten kanssa kotona, tästä kärsin myös jäädessäni eläkkeelle, varsinkin yksinäisenä ihmisenä. Velkoja on paljon. Pienet tulot, kaikki raha menee ihan perusarkeen.
Todellakin, naiset, opiskelkaa miesvaltaisille aloille!!
Eihän tälle mitään voi. On monta syytä miksi haluaisin suhdetta jatkaa. Myös semmoinen asia, kun rakkaus.
Pakottaahan toista en voi. Haluaisin vaan tehdä kaikkeni pelastaakseni suhteen. En vaan tiedä, onko se enään mahdollista.
Varmaan vaan pakko päästää irti.Kait tästä selvitään. Lasten oireilu pelottaa.
Tuollainen mies ei rakkauttasi ansaitse.
Sinä et omista sitä miestä. Et ole koskaan omistanutkaan.
Mä haluan mun miehestä eron. Onneksi on avioerohakemus jo vetämässä. Ei jaksa viettää loppuelämäänsä itsekkään raivohullun kanssa. Tsemppiä sullekin!
Kannattaa pistää pyörät pyörimään ja alkaa touhuamaan eroa isolla vaihteella. Olen havainnut, että itkeminen ja takertuminen aiheuttaa miehille useimmiten päinvastaisen
reaktion. Kylmä kyyti sen sijaan saattaa herättää miehen tajuamaan mitä on menettämässä.
Jos olette avioliitossa, laita avioerohakemus vetämään.
Siinäpähän se mies sitten ihmettelee, että OHO! Mikä homma?
Et voi estää miestä eroamasta, ikävä tosiasia mutta se sinun on hyväksyttävä. Voit yrittää keskustella miehesi kanssa suhteen tilasta, jos hän siihen suostuu, mutta pakottaa et voi. Pariterapiaan on todennäköisesti liian myöhäistä lähteä, etenkin jos kuvioissa on joku uusi. Voimia sinulle. Ota yksi asia kerrallaan, vaikka elämä tuntuu kaatuvan päälle. Asioilla on tapana järjestyä huolimatta siitä, että et usko niin tapahtuvan. Pidä lapsiisi hyvä suhde erosta huolimatta ja selitä heille, ettei ero johdu heistä (mikäli siis lapset vielä sen ikäisiä, että eivät ymmärrä). Huolehdi itsestäsi äläkä jättäydy ilman apua, jos eroprosessi ottaa koville hakeudu vertaistukiryhmään, terapiaan tai puhu edes ystävälle, jotta et jää ajatustesi kanssa yksin. Voit myös olla itsellesi armollisempi, parisuhteita loppuu vaikka niiden eteen tehtäisi mitä, jälkikäteen voi aina jossitella mutta et voi tietää olisiko toisin toimiminen estänyt tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan rakastanut. Nainen otetaan nuorena seksin takia ja vaihdetaan keski-ikäisenä nuorempaan tai pumpataan niitä siinä samalla.
Taidat olla varsinainen romantikko.
Miksi naisen pitäisi ottaa ero, jos mies on eroamassa? Tehköön mies silloin paperityötkin.
Ap, et ehkä pysty estämään eroa, mutta voit silti rakastaa. 1
Minkä ikäisiä ovat lapset? Heistä pidä kiinni ja miehelle maksettavaksi isot elatusmaksut. Tapaamisoikeus joka toinen vkonloppu. Sossu auttaa ja neuvolasta myös vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
"Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä ihminen älköön erottako." Tulee rumaa jälkeä, kun aviopuolisot erotetaan toisistaan, oli syy mikä tahansa, paitsi kuolema.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan rakastanut. Nainen otetaan nuorena seksin takia ja vaihdetaan keski-ikäisenä nuorempaan tai pumpataan niitä siinä samalla.
Sulla ei ole ollut mahiksia mielenkiintoisiin alfanaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole ollut mahiksia mielenkiintoisiin alfanaisiin.
Alfanaisia ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä ihminen älköön erottako." Tulee rumaa jälkeä, kun aviopuolisot erotetaan toisistaan, oli syy mikä tahansa, paitsi kuolema.
Ai sä olet sitä mieltä , että Jumala sallii huoraamisen , muttei eroa.
Älä huoli. Ota ero ja puolen vuoden päästä mies vinkuu sinua takaisin.
Tässä on kyse epäonnistuneesta viestinnästä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muiden naisten tehdä muistiinpanoja. Seksiä ainakin 4 kertaa viikossa. Joka kerta suuseksiä ja välillä myös ahteria. Muuten käy kuten AP:lle
Minä olen mieheni pano alusta.
Jyystö kestää noin 20 min.
Valittaa välillä kuivuutta.
En pysty eroamaan taloudellisista syistä
Päivä kun en itke on hyvä päivä.
kaunis ja hoikka 50 vela
Herran on sitten hyvä ja kerää kimpsunsa ja kampsunsa ja heti.
Ja sinä lopetat typerät itsesyytökset, jos arki erotti, syy oli miehessä, joka pisti sinut elämään arkea samaan aikaan kun itse huorasi.
Nainen sinä et ole tehnyt mitään väärää, syy on yksin tuossa olennossa joka yrittää esittää muka ihmistä.
Huoraava paskaläjä.