Kauanko partaa pitää kasvattaa
Että siitä saa sellaisen paksun ja tasaisen. Nyt kaksi kuukautta takana ja on jo aika paksu mutta hieman menee minne sattuu
Kommentit (11)
Ei valitettavasti kaikille kasva (paksu ja tasainen) vaikka kasvattaisi maailman tappiin asti.
Ei parta pahoille... eik ku kaikille kasva. Kaksi kuukautta olen tuohon leukaan yrittänyt tuota harmaantuvaa kasvustoa saada aikaan olemalla leikkamatta ja lyhentelemättä. Onhan miulla siinä jonkun moinen tupsukka. 😁
Reisiharjoista ei ole toivoakaan, mutta onnekseni viiksi kasvusto tukee "Anti-Hitler" mallia, eli ylähuulessa ei kasva paljoakaan, mutta siit vierestä lähtee Lemmy meininki, 😎👍
Perusparta tulee noin parissa kuukaudessa. Siinä vaiheessa voi alkaa jo tasoitella hapsuja. Toki kasvu ja tuuheus jatkuu/lisääntyy.
6 vuotta olen kasvattanut. edelleen harva ja noin 20 cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti kaikille kasva (paksu ja tasainen) vaikka kasvattaisi maailman tappiin asti.
onneksi on mahdollista saada parran istutusta mutta ei suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onneksi on mahdollista saada parran istutusta mutta ei suomessa.
Itse kävin Turkissa ja siirrätin perskarvoja parranjatkeeksi.
Ei minulla kasva oikein ollenkaan. Pari kuukautta menee niin saa jonkinlaiset viikset ja leukaparran. Poskille ei sitten kasva ollenkaan ja tiheyttä ei tule mihinkään lisää vaikka vuoden kasvattaisi. Onhan tämä perseestä olla tällainen epämies jolle ei edes parta kasva. Pitää varmaan hommata testokuurit ja muut parrankasvatuslääkkeet, jotta alkaisi kunnolla kasvamaan. Ehkä viimeisenä keinona pitää käydä teetättämässä karvansiirtoja poskiin.
m40
Kanankakka hauteessa kasvaa parissa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla kasva oikein ollenkaan. Pari kuukautta menee niin saa jonkinlaiset viikset ja leukaparran. Poskille ei sitten kasva ollenkaan ja tiheyttä ei tule mihinkään lisää vaikka vuoden kasvattaisi. Onhan tämä perseestä olla tällainen epämies jolle ei edes parta kasva. Pitää varmaan hommata testokuurit ja muut parrankasvatuslääkkeet, jotta alkaisi kunnolla kasvamaan. Ehkä viimeisenä keinona pitää käydä teetättämässä karvansiirtoja poskiin.
m40
Omien tuttujen keskuudessa lähes kaikilla tuo sama juttu, ei joko kasva ollenkaan tai vain hyvin hentoa haiventa. Joko testotasot on monella alhaset tai tuo on joku suomalainen piirre. Sinänsä outoa, kun kuitenkin asumme kylmässä ilmanalassa, joten kuvittelisi, että jokasella kasvas parta.
Minulle kasvaa vain sellainen kuonokoppa. Jää tosi pieneksi mutta tiheäksi. Ei kasva pituutta.
Muskettisoturien tyylinen. Sopisi johonkin yksinäisten ritarien yökerhoon lähinnä.