Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävästäni on tullut lohtusyöjä

Vierailija
30.05.2022 |

Tyttöystäväni käytös on alkanut muuttua. Hän on aina ollut kova napostelemaan ja perso makealle, mutta viimeisen parin-kolmen vuoden aikana hän on alkanut syömään karkkeja ja muuta epäterveellistä aina, kun elämässä on vastoinkäymisiä.

Pienikin epäonnistuminen tai tilanne, jossa asiat eivät mene niin kuin hän haluaisi niiden menevän, johtaa voimakkaaseen tunnepurkaukseen, jonka jälkeen tai jonka aikana hän alkaa napostelemaan jotakin. Yleensä hän syö karkkia. Jos avaa pussin, se menee kerralla. Näen, että hän ei voi hyvin fyysisesti eikä henkisesti, mutta apu ei kelpaa. Syömisestä en uskalla mainita edes varovasti, sillä se johtaa vain uuteen tunteenpurkaukseen, suruun ja karkin ahmimiseen.

Mitä voin tehdä? Tuntuu että olen umpikujassa, sillä ehdotukset mielenterveyden ammattilaisen kanssa juttelemisesta aiheuttavat vain vihanpurkauksia, murhetta ja lisää ahmimista, lihomista, murhetta lihomisesta ja lisää ahmimista murheeseen.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos joku mies yrittäisi ihan oikeasti löytää apua ketjussa kuvailtuun ongelmaan täältä.

Neuvo tuntuu olevan että miehen pitää tajuta olevansa itse syyllinen. Jos näin on, niin eikö naisen ongelma ole vain suurempi.

Nainen siis on niin tahdoton, että mies jopa vahingossa syöksee naisen syömishäiriöön. Mies yrittää jopa auttaa, mutta auttaminen vain pahentaa syömishäiriötä.

Onko naisella tilanteesta mitään vastuuta? Jos on, kuinka ja missä se näkyy?

Ihan oikeasti kysyin neuvoa, mutta kyllähän minä  tiesin millainen p*skasanko tämä paikka on.

-ap

Ap sinua huolestuttaa vain se, että nainen lihoo ja sinua hävettää jos muut ihmiset näkevät, että panet lihavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän