Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa! Maanantaina tehdään inseminaatio!

Vierailija
13.10.2006 |

Kolme vuotta ollaan yritetty, mutta vasta nyt " uskaltauduttu" hoitoihin. Nyt sitä sitten aletaan tositoimiin :D

Tänään kävin ultrassa, ja kaikki näytti olevan oikein hienoti! Ihanaa!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille!!!

Vierailija
2/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse läpikävimme 4 tuloksetonta inseminaatiota. Toisilla tärppää kerrasta; toivottavasti te olette tässä joukossa!

Vierailija
4/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä onnistunut muilla hoidoilla? Saa nyt nähdä miten meille käy. Mitään vikaa meistä ei ole löytynyt. Olen kyllä aivan innoissani jo tästä hoitojen aloittamisesta.

Vierailija
5/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vuosien hoidot (tuloksettomat) läpikäyneenä toivon todella, että teillä tärppää!

Vierailija
6/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko inseminaatio muuten sama kuin IVF?

Vierailija
7/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inseminaatio on IUI ja koeputkihedelmöitys IVF.

Vierailija
8/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on joku ihan muu, joka sen vauvan alulle panee, ei lääkärin täti tai setä. Ysi, sinun ajatusmallisi mukaan, misi esim. syöpää hoidetaan? Luontohan on sen järjestänyt, niin eikö pitäisi vain tyytä kohtaloon?

ap

Vierailija
9/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän eriasteisia vammoja kuin normaaleissa lapsissa. Tämä johtunee siitä, että vanhempien geenit ovat viallisia. Sinulla esimerkiksi on paha lukihäiriö.

Vierailija
10/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä raskaus sai alkunsa ekasta IUIsta (eli inseminaatiosta) mutta se onni päättyi kehityshäiriöön vauvalla ja keskenmenoon rv22...

Tänään sain kyytiini sitten toisen vauvan..

Eli meillä IUI:hin tähtäävä hoito vaihtuikin IVFksi (koeputkihedelmöitys) yllättäen kun mun kauan lepotilassa olleet munasarjat villiintyivät...

Viisi munasolua saatiin ja viisi hedelmöittyi.. Yksi on nyt kyydissä ja neljä meni pakkaseen....

Nyt sopii vain toivoa että kaik menee jatkossakin hyvin

Sinulle 9.

Minusta kommenttisi oli loukkaava... Jos sinulta irtoisi käsi tai murtuisi jokin luu tai sairastuisit syöpään, sinun ajatustesi mukaan sinua ei saisi hoitaa... Vaikka raskaaksi tulossa käytetäänkin apuja niin SILTI se raskaus alkaa JOS luonto (ja Luoja) sen sallii. Niin paljon voi mennä silti pieleen.. ajattelisit vähän mitä puhut...

Tsemppiä sinulle ap bd

Vierailija
11/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä raskaus sai alkunsa ekasta IUIsta (eli inseminaatiosta) mutta se onni päättyi kehityshäiriöön vauvalla ja keskenmenoon rv22...

MOT! T:9/11

Vierailija
12/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko lainkaan ajatella itseäsi ap:n tai muiden hedelmöityshoitoja käyttäneiden asemaan?

Etpä näköjään liioin. Mielestäni sinä olet tässä sairas.

Vierailija
13/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on sairaus, lapsettomuus ei. Hedelmöityshoidoilla aikaansaaduissa lapsissa on todettu olevan huomattavasti

enemmän eriasteisia vammoja kuin normaaleissa lapsissa. Tämä johtunee siitä, että vanhempien geenit ovat viallisia. Sinulla esimerkiksi on paha lukihäiriö.

Ja sulla ihan sairas asennevamma!

Kyllä se vaan on niin että tahaton lapsettomuus on sairaus, ei kukaan ole sitä osaa itselleen valinnut. Esimerkiksi kauan tupakoineen keuhkosyöpä on ihan itseaiheutettua mutta endometrioosi joka on vallannut munasarjat ei.

Ja sitäpaitsi, määrittele mulle normaali lapsi! Onko sellasia?

Et itsekään vaikuta kovin normaalilta.. Vaikka luulenkin että sun aikomukses on vaan provosoida ja ärsyttää sekä pahottaa toisten mieltä.. Taitaa asiat olla sulla kurjasti...

Vierailija
14/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla lapseton, jolle mitkään hoidot ei ole tuottaneet mitään tulosta tai sitten muuten vain katkera ihminen! Anteeksi nyt vain, mutta pakko kysyä: oletko vl tms? (En tarkoita, että vl:t olisitte kaikki katkeria tai muutakaan inhottavaa, yleensä päinvastoin. Tiedän vain, että jotkut vl:t suhtutuvat kielteiseti lapsettomuushoitoihin). Ja mitä lukihäiriöön tulee, voin paljastaa etten kärsi siitä :) Yliopistossa opiskelen, eikä siellä tietääkseni pahasta lukihäiriöstä kärsivät oikein menesty.

ap

Vierailija
15/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maailmassa on muitakin mahdollisuuksia lapsen saamiseen, ja niistä mahdollisuuksista sijoituslapsi kuulosti parhaimmalta. Kieltäydyin, ja sain kyllä aikamoista ihmettelyä osakseni. Meni kahdeksan kuukautta, ja aloin odottaa esikoistani. Toinen syntyi heti perään. Että kyllä minä tiedän, mistä puhun, enkä vaan ymmärrä, miksi ihmisen pitäisi saada kaikki.

Vierailija
16/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viallista panostasi. Ja se lukihäiriö-juttu oli sarkasmia, jonka varmaan ymmärsit älykkäänä ihmisenä. T: 9/11/17

Vierailija
17/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero oli muistaakseni prosentin luokkaa.

Vierailija
18/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä se on niin, että lapsen saaminen on (lähes kaikille) niin tarkeä ja sisään rakennettu asia, ettei sitä voi verrata " kaikkeen" . Kiinnostaisi mistä olet lukenut hoitojen aiheuttavan enemmän lehityshäiriöitä tms!? Itse olen lukenut, ettei mitään eroja olla todettu " valmiilla lapsilla" . Keskenmenojahan hoidot aiheuttavat vähän enemmän.

Vierailija
19/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Teille kovasti tärppionnea! bd

:))))))

Vierailija
20/39 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta ollaan jo odotettu luomuihmettä. Ei sitä enää jaksa odotella. On niitä paljon muitakin opiskelijaäitejä!

Kiitos kaikille kannustajille!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi