Käytän maskia ja kaikki tuijottavat
Jos menen ruokakauppaan tai kauppakeskukseen niin käytän edelleen maskia. Tosi monet ihmiset tölläsivät minua ja jotkut tuijottivat pitkän aikaa. Haluan käyttää maskia ja olen huomannut että suurin osa ihmisistä ei enää käytä ja se on mulle ihan ok se on jokaisen oma päätös.
Mutta oikeesti ahdistaa tosi paljon kun kaikki tölläävät ja jotkut katsoo halveksuen. En enää halua mennä kauppaan.
Saisinko ihmiset kävellä ihan rauhassa maski naamalla ja voitte keskittyä omaan tekemiseen siellä kaupassa? En mäkään töllää tai katso vihaisesti teitä ketkä ette käytä maskia.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Naapuri ja pari kaveria eivät käytä maskia... ovat sairastaneet koronan jo kaksi kertaa + tämän tästä milloin missäkin flunssassa tai mahataudissa. Minä käytän, enkä ole sairastunut mihinkään yli kahteen vuoteen.
Minä en ole käyttänyt maskia, enkä ole sairastanut koronaa tai minkäänlaista flunssaa koko korona-aikana.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yleistetään että kaikki ketkä käyttävät maskia on maskihulluja ja katsoo kieroon niitä jotka eivät maskia käytä? Ei kaikki semmosia ole.
Koska hyvin suurella todennäköisyydellä te olette juuri niitä, jotka hulluina olitte lynkkaamassa maskittomia netin täydeltä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tule ulkopuolinen vaan harvinaisen fiksu olo. Tässä vaiheessa korostuu ihmisten oma vastuunkanto ja ajattelukyky, todettiin rajoituksia lievennettäessä. Salli mun nauraa.
Itse ihan nautin, kun ihmiset katsovat minua ja FPP2-maskiani ruokakaupassa. Muutenkin haluan tehdä omat päätökseni ja tykkään lukea tilastoja. Syksyllä tilanne voi olla toinen ja maskisuositukset palaavat.
Voi luoja, nyt nää hörhöt tekee maskin käytöstään yhden uhriutumisen keinon. Valvali voivoi olen erityinen ja spesiaali kun käytän maskia.
Kukaan ei töllää, ketään ei kiinnosta teidän maskit.
Aivan sama mulle vaikka kuljet kortsu päässä. En minä jää katselemaan.
Ota sinäkin rohkeasti se maski pois :) Ei tarvi pelätä.