Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytän maskia ja kaikki tuijottavat

Vierailija
30.05.2022 |

Jos menen ruokakauppaan tai kauppakeskukseen niin käytän edelleen maskia. Tosi monet ihmiset tölläsivät minua ja jotkut tuijottivat pitkän aikaa. Haluan käyttää maskia ja olen huomannut että suurin osa ihmisistä ei enää käytä ja se on mulle ihan ok se on jokaisen oma päätös.
Mutta oikeesti ahdistaa tosi paljon kun kaikki tölläävät ja jotkut katsoo halveksuen. En enää halua mennä kauppaan.
Saisinko ihmiset kävellä ihan rauhassa maski naamalla ja voitte keskittyä omaan tekemiseen siellä kaupassa? En mäkään töllää tai katso vihaisesti teitä ketkä ette käytä maskia.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
2/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tulee kauhean ulkopuolinen olo :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne aattelee, että sulla on joku tauti ja varovat.

Vierailija
4/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt kertaakaan maskia ja silloin hysterian ollessa pahimmillaan olo ilman maskia oli kaupassa kuin Linnut-elokuvasta.

Vierailija
5/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei tule ulkopuolinen vaan harvinaisen fiksu olo. Tässä vaiheessa korostuu ihmisten oma vastuunkanto ja ajattelukyky, todettiin rajoituksia lievennettäessä. Salli mun nauraa.

Vierailija
6/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa opetella olemaan välittämättä muiden mielipiteistä tai tuijotuksista.

Vierailija
7/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi yleistetään että kaikki ketkä käyttävät maskia on maskihulluja ja katsoo kieroon niitä jotka eivät maskia käytä? Ei kaikki semmosia ole.

Vierailija
8/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senki maskinaamahyii

Vierailija
9/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ootte massamaskilaumaa

EnemmiStön mukaan mennään

Vierailija
10/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin käytän maskia ja desinfioin käsiä. En halua sairastua, minulla on muutakin tekemistä, kuin maata kotona sairaana.

Vierailija
11/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri ja pari kaveria eivät käytä maskia... ovat sairastaneet koronan jo kaksi kertaa + tämän tästä  milloin missäkin flunssassa tai mahataudissa. Minä käytän, enkä ole sairastunut mihinkään yli kahteen vuoteen.

Vierailija
12/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa opetella olemaan välittämättä muiden mielipiteistä tai tuijotuksista.

Suurin osa tekee kaiken näiden pelossa. Esimerkiksi nyt sen että en enää laita maskia kun kerran kukaan muukaan ei laita.

Vierailija
13/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hullu, tyhmä tai aivopesty käyttää maskia ulkona. Lukuunottamatta siitepölyn tms. vuoksi maskia käyttävät.

Vierailija
14/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalaa maski naamasi väriseksi ja piirrä siihen päälle vaikka suu, nenä, parta ja muu tilpehööri niin ehkä sen olemassa oloa eivät muut erota

Vierailija
15/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset se on vain maski siis maski! Miten se voi häiritä ihmisiä jos joku käyttää maskia?! Voi luoja mä sanon..

Vierailija
16/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyyläsin eilen jotain melko nuorta maskinaamaa, että mikäs hiihtelijä se tuo on. Luulin että maskeja käyttävät enää lähinnä puolikuolleíksi propagandalla peloteltut mummot ja papat.

Moni-riskiryhmäläisenä käytän. Ystäväni, joka käy vanhan isänsä luona palvelutalossa, käyttää kaupassa ja julkisissa liikennevälineissä.

Vierailija
17/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki fiksut ihmiset käyttää maskia :)

Vierailija
18/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka eivät käytä maskia ja katsovat halveksien niitä jotka käyttävät maskia ovat kyllä typeriä. Miksi ei vieläkään ymmärretä että ihmiset päättää itse käyttääkö maskia vai ei. Miksi ne jotka eivät käytä maskia ihmettelevät jos joku muu käyttää maskia mitä se teiltä muka on pois? Ihme touhua antakaa ihmisten elää, olla ja käyttää maskeja jos haluaa!!!!!!

Vierailija
19/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa ihmisten ilmeitä oikein minkään asian suhteen, joten eivät siten häiritse maskinkäyttöäni ja elämääni. Mieluummin katson heidän koiriaan, kaupassa kaipaamiani tuotteita ja ulkona maisemia tai lintuja.

Vierailija
20/66 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkästään tuijota vaan yskäisen ja sanon samaan aikaan lammas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän